Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så gøy å få kjøpe nytt da.....jeg går bare ned i kjelleren jeg :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse Lara!!

Har nettopp vært å tatt modningsakupunktur for første gang. Skal tilbake neste onsdag for en ny runde.

Skrevet
Misunnelig! :) Må nok øve mer igjen når hun våkner etterpå.....

Ender nesten alltid opp med at det er jeg som hermer etter henne :fnise:

Dæven som de babyene deres legger på seg.. også jeg som var stolt over at vesla hadde lagt på seg 560g på to uker... Cm har ikke blitt målt siden fødsel. Hva er vanlig å vokse (sånn ca) fra fødsel til 6 ukers kontroll?

Det er jo positivt det også da, at du hermer etter henne. Det stimulerer henne :)

Skrevet

Ser at Murmelmy er raskere på tastaturet enn meg i dag.

God morgen! :hallo:

Litt nedtur å spise frokost før frokost-tv, men når magen skriker etter mat, er d bare å komme seg på beina. :roll:

I dag er d kjempefint vær her! Deilig å våkne til noe annet enn regn.

Skrevet

Gratulerer så masse, Lara :blomst:

Skrevet

Treningen gir resultater ihvertfall. Hun har blitt flinkere til å holde blikkontakt allerede. Og både i går og i dag har jeg fått henne til å herme etter meg (gape høyt). Puh... har vært litt bekymret for at noe kunne ha vært galt med synet, men nå har hun i tillegg sett på Dr Phil i 5 minutter mens hun ligger på sofaen :fnise:

Har ikke fått henne til å smile ennå da. Hun smiler ved puppen og idet hun sovner, men det er vel ikke akkurat bevisste smil

Skrevet

HURRA for deg og bebisen, Lara! Gratulerer så mye :klemmer:

Skrevet

Min hermer ikke etter meg, men jeg er ikke bekymra. Unger utvikler seg forskjellig, så det er ikke noe å tenke på!

Skrevet

Jeg er altså så bundet for tida. Han sover ikke på dagtid, annet enn i vogna eller oppå meg.. Hver gang jeg ammer sovner han til slutt, når jeg da legger ham fra meg går det fem minutter og så våkner han igjen. Om jeg da tar ham opp sovner han på meg, legger jeg ham fra meg våkner han igjen. Jeg har pledd rundt ham som er varmt, så det er ikke varmen som gjør det...

Jeg trenger å dusje..!!! :sur:

Skrevet

Det hørtes tøft ut, Lara Croft... men uansett, gratulerer med baby! :-D

Skrevet

Kjenner igjen den følelsen, Trampe. Men har du prøvd å legge han på et teppe på badegulvet eller i en vippestol eller vognbag? Jeg greier som oftest å dusje ferdig før hun blir skikkelig sinna. Men når jeg kommer ut av dusjen så skal hun gjerne opp, mens jeg står der dryppende våt..

Skrevet

6 ukers kontroll i dag... alt vel! har bare vokst 2 cm da, lurer på om jeg skal dobbelt skjekke det, tror ikke no på at han ikke er blitt no lenger, han er jo så laaang.....

:kose: til deg trampe, ække no gøy når han er såååå avhengi av deg. legg han på pappan litt så du får eg en dusj i alle fall... kanskje lettere sagt enn gjort eller? har hørt om sånn vippestol med vibrator, noe for han kanskje???

evt kan du prøve å snu avhengi heten hans ved å legge til en ting til... musikk kanskje, hver gang han er på vei til å sovne, sett på samme cd hver gang, da blir han vant med den og kanskkje det da går å legge han med musikk og ikke kropskonakt snart. vet det finnes utallige råd, ta de som passer for deg, men viktigst av alt, ikke stress!

nå er det snart taco og gullrekke her i huset, skal bare slappe av i helgen :)

Skrevet

Taco, det fikk jeg lyst på nå. Vi skal ha pasta di parma og nystekte rundstykker.

Ja, forresten. Jeg var oppe i nærheten av der du bor i går, -Ea- Litt av en bakke opp, gitt!

Skrevet
Taco, det fikk jeg lyst på nå. Vi skal ha pasta di parma og nystekte rundstykker.

Ja, forresten. Jeg var oppe i nærheten av der du bor i går, -Ea- Litt av en bakke opp, gitt!

får litt av noen legg mskler ja :jepp:

Jenter: inne på "graviditet og spedbarn" er det nå en tråd med fødselshistorier, skal vi legge inn våre der eller?

jeg gjør det jeg... jepp, det gjør jeg.

Skrevet

Kan legge inn min der og. Lurer på om min første ligger der og :klø:

Skrevet

I dag har snille lille gutten min sovet 5 timer ute i vogna (med et måltidsavbrudd) mens jeg har kost meg og jobbet i hagen. Har mange bed som skal ryddes i, men jeg elsker den jobben! ELSKER våren! :)

Nå har han badet og ligger og koser seg på brystet til pappa :hjerte:

Han har dessverre lagt seg til en dum uvane med å bæsje om natta de siste nettene - kjempedumt, for han blir så våken når vi skifter på han! I natt var han våken fra halv tre til halv seks... :sur:

Mulig det er derfor han har vært så fredfull i dag da.

Han ser ut til å ha kommet inn i en rutine der han er spill våken fra vi står opp fram til 11-12 på formiddagen, sover to lange omganger fram til ca 18-19, og er spill våken igjen fram til vi legger han i 22-23-tiden. Sover så to-tre lange omganger igjen fram til morgenen.

Ganske flink til å smile - han smiler ganske lett når vi leker med han etter at han har spist og er mett og god. Særlig når vi kiler han på kinnet eller overleppa, eller kysser han på nesa. Ellers smiler han etter han har rapt og når han begynner å komme til bunns i flaska. Og hjertet til mamma smelter hver gang :) Alt det slitsomme er fullstendig glemt når det smilet dukker fram altså!

Han hadde forresten lagt på seg nesten 800 gram på 2 uker, så det er flere som har næringsvett her ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...