monja Skrevet 17. april 2008 #3421 Skrevet 17. april 2008 Lille mannen min er to uker idag Og for et sovehjerte....Han la seg 23 i går kveld, sov til 04.50. Fikk mat og sovna 05.30. Og han sover enda :dåne:
-Ea- Skrevet 17. april 2008 #3422 Skrevet 17. april 2008 Mandagsbarn får vakre øyne. Tirsdagsbarn blir lett på tå. Onsdagsbarn får perletårer. Torsdagsbarn får langt å gå. Fredagsbarn gjør alle glade. Lørdagsbarn blir sjelden trett. Søndagsbarn får største gaven: Alle dyder under ett.
Catus Skrevet 17. april 2008 #3423 Skrevet 17. april 2008 Jeg forstår at jeg er heldig, for her virker Junior veldig fornøyd med det jeg har av melk. Tror jeg har mer enn nok, for jeg føler aldri at brystene blir tomme. Ser ikke særlig forskjell på dem etter amming av den ene heller. Men gutten spiser seg mett iallfall, for han sovner fornøyd nesten hver gang. Men nå går det som regel bare to timer i mellom på dagtid da, heldigvis litt mer om natta. Jeg kjøpte meg ei manuell pumpe før fødselen, men har ikke fått brukt den enda. Men jeg tenker den blir grei å ha de gangene jeg skal ut og pappaen skal være hjemme med ham.
Catus Skrevet 17. april 2008 #3424 Skrevet 17. april 2008 Fin regle -Ea-. Junior ble født på en tirsdag og blir dermed lett på tå. Kanskje han rett og slett blir ballettdanser? Da tror jeg nesten mannen hadde fått fnatt.
monja Skrevet 17. april 2008 #3425 Skrevet 17. april 2008 Begge mine barn er torsdagsbarn...og både jeg og mannen er onsdagsbarn Skal jeg vekke junior? Han har sovet fra 05.30 og sover enda....
-Ea- Skrevet 17. april 2008 #3426 Skrevet 17. april 2008 Det er kanskje greit å vekke han,må ha mat vettu!!! Lille gull har snart vært våken i to og en halv time han.. Lys våken!!! Han har gitt meg det smilet da, for første gang!!!
pondusa Skrevet 17. april 2008 #3427 Skrevet 17. april 2008 38+3 i dag. Ikke noe action, bare de vanlige kynnerne. Våknet i ett-tiden i natt av at smule hoppet noe besatt. Fikk et plutselig nedpress, kjentes nesten ut som jeg skulle presse og i et lite øyeblikk husket jeg smertene som skal komme. Lurer på om det var en liten luring som borret seg litt ekstra nedover. Og jeg er fortsatt godt "proppet" igjen.
monja Skrevet 17. april 2008 #3428 Skrevet 17. april 2008 Nå er han omsider våkna. Ti over 11 :dåne: Nesten 6 timer på straka det. Mannen har tatt han med for å skifte bleie så jeg må vel bare slenge ut puppen snart
monja Skrevet 17. april 2008 #3429 Skrevet 17. april 2008 Vi får heie på Lille Smule så kommer han nok snart ut
-Ea- Skrevet 17. april 2008 #3430 Skrevet 17. april 2008 Du nærmer deg pondusa!!!! Ikke lenge igjen nå! Hvor blir det av Lara Croft da...... Liker ikke at det går så lenge før vi får vite no... Ikke no mer sladder jente 79? *venter*
Elle_liten Skrevet 17. april 2008 #3431 Skrevet 17. april 2008 Her er d heller ingen action. Prøvde oss på litt i går igjen, men uten resultat. Har kynnere som kommer og går med jevne mellomrom, men ikke en bitteliten murring engang. Tror jeg skal ut å rote litt i bedene mine om litt. Kanskje d gjør susen...?
Kykkelikokos Skrevet 17. april 2008 #3432 Skrevet 17. april 2008 Da er det nok bare å slenge frem puppen, ja
monja Skrevet 17. april 2008 #3433 Skrevet 17. april 2008 Da er det nok bare å slenge frem puppen, ja Det er nok det. Men de drøyer det på badet da. Lillemann herma etter mannen i går. Når mannen stakk ut tunga si gjorde lillemann det og Man får ikke mer moro enn man gjør det til selv
Kykkelikokos Skrevet 17. april 2008 #3435 Skrevet 17. april 2008 Hehe. Det pleier snuppa og mannen min gjøre også. I dag har jeg fått nok et smil fra henne :rødme:
-Ea- Skrevet 17. april 2008 #3436 Skrevet 17. april 2008 Endelig litt tid for meg selv...... Lille gull sover og jeg surfer her inne, for et liv.... Tenkte jeg skal prøve å litt nå, har vært på farta i fem dager, så litt søvn og ro er etterlengtet Er så spent på lara croft jeg da, tenker masse på henne merker jeg, er litt nervøs på hennes vegne Det er jo så lenge siden vi har hørt no, eller er det bare jeg som opplever at tiden går ufattelig sakte???
-Ea- Skrevet 17. april 2008 #3437 Skrevet 17. april 2008 (endret) Lillemann herma etter mannen i går. Når mannen stakk ut tunga si gjorde lillemann det og Man får ikke mer moro enn man gjør det til selv Lille gull også! Han er blitt så flink til å leke nå at han selv inviterer til lek... Han ser på meg og gjeiper! Også truter vi munn da!!!! Det er han go' på Så herlig med det første smilet, -Ea- Det varmer et mors hjerte :rødme: Endret 17. april 2008 av -Ea-
Catus Skrevet 17. april 2008 #3438 Skrevet 17. april 2008 Så herlig med det første smilet da, -Ea-! Det smelter et mammahjerte rimelig raskt vil jeg tro. Junior har "smilt" skikkelig siden han var to dager gammel, og han ser bare så herlig ut når han gjør det. Jeg bruker anførselstegn i og med at det nok ikke er ekte smil men bare grimaser. Men stolte foreldre må vel få lov til å innbille seg at han smiler til oss..
Kykkelikokos Skrevet 17. april 2008 #3439 Skrevet 17. april 2008 Hvor blir det av Lara Croft da...... Liker ikke at det går så lenge før vi får vite no... Ikke no mer sladder jente 79? *venter* Hehe, ja. Husker jo hvordan det var da vi ventet på livstegn fra deg Her er d heller ingen action. Prøvde oss på litt i går igjen, men uten resultat. Har kynnere som kommer og går med jevne mellomrom, men ikke en bitteliten murring engang. Tror jeg skal ut å rote litt i bedene mine om litt. Kanskje d gjør susen...? Du kan godt få komme å rote litt i bedene mine Her ser det ikke ut.
Kykkelikokos Skrevet 17. april 2008 #3440 Skrevet 17. april 2008 Snuppa her smiler som oftest med puppen i munnen Aner ikke hvorfor hun gjør det. Men det er i hvert fall ikke noe sosialt smil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå