Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan flette trådene og legge den inn hit sånn at det blir en lang tråd :) Men jeg venter til alle har fått baby, det er vel ikke mange igjen nå uansett. Murmel og elle_liten? Og Pondusa? Er det flere da? Lara Croft ligger jo på føden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er bare dem igjen nå. Nå må vi jo lure inn linky her og.

Heier på dem som er igjen :hoppe:

Skrevet

Hvordan er deres små på kvelden?

Her er vi veldig våkne, spiser hele tiden. Nesten så jeg er redd det blir for mye mat for den lille magesekken.

Skrevet

Lillingen her har funnet ut at han skal sove hele dagen (kun avbrutt av pupp og skift) og litt på ettermiddagen. Også skal vi være våken fra rundt 23:30 til 03:00 tida....Også skal vi bæsje masse på natta slik at mamma som da er trøtt og sliten, står og småhutrer og fryser... ;)

Skrevet

Har ikke hørt noe mer siden meldingen i går ettermiddag. Kommer med referat så fort jeg hører noe.

Skrevet

Åh, her skjer det ting ja. Har vært litt opptatt i det siste ;)

Men tenkt masse på dere!

Heia Lara Croft, håper du er mamma nå!

Og at det snart skjer noe hos deg også, Elle_liten!

Her liker ikke lillebabyen å sove for seg selv... Han sovner i vogna når vi triller, men ellers er det ligge oppå oss eller bli båret for alle penga. Men nå har vi fått oss bæresele, så nå sitter jeg her med lillebabyen sovende på magen, men med henda fri ;)

Han er så skjønn atte :hjerte:

Amminga går veldig bra, føler meg som den melkekua, for her er produksjonen på topp. Må pumpe for å holde unna for presset :fnise: Men det er veldig kjekt å pumpe litt da, så kan mannfolket mate litt han også :)

Skrevet

:hoppe: Lara Croft, håper du er blitt mamma nå og bare koser deg med nurket.

Er det virkelig bare elle_liten, murmelmy og meg igjen nå?? :dåne:

Vi er jo bare halvveis ut i april jo.

Skrevet
Og at det snart skjer noe hos deg også, Elle_liten!

Ingen tegn til d enda...

Er det virkelig bare elle_liten, murmelmy og meg igjen nå?? :dåne:

Vi er jo bare halvveis ut i april jo.

Jeg er her enda hvertfall, med kul.

Skrevet

Spent på hva som skjer med Croft. Håper hun koser seg med et lite nurk nå.

De riene jeg etterlyste i går har fortsatt ikke kommet frem, istedet har d kommet en ubuden gjest: Halsbrann fra H******* :kjempesinna: . Har hatt d ganske lenge, men nå har jeg måttet bygge opp

puta mi i senga.

Gjest Hegepege
Skrevet
Spent på hva som skjer med Croft. Håper hun koser seg med et lite nurk nå.

De riene jeg etterlyste i går har fortsatt ikke kommet frem, istedet har d kommet en ubuden gjest: Halsbrann fra H******* :kjempesinna: . Har hatt d ganske lenge, men nå har jeg måttet bygge opp

puta mi i senga.

Heia, har ikke vært innom her før, men ser jodeter flere som snart blir mammaer :)

Når har du termin? Du skulle ha hatt en ticker :gjeiper:

Er alltid moro å følge med på dette altså, håper de snart kommer ut!!!

Skrevet

Ivrig her inne i dag, men: JEG HAR TERMIN I DAG !!

Gjest Hegepege
Skrevet
Ivrig her inne i dag, men: JEG HAR TERMIN I DAG !!

Oioioi, så spennende da :fnise:

Har du merket noe til nå eller? Ååå, så moro.. Da må jeg følge med litt her også tror jeg :jepp:

Skrevet

Jeg ser de riene er noen riktige stabeist. Gav de en streng formaning i går, men ser det ikke hjalp stort. Kanskje de fant igjen de forsvunne livmorhalsene for noen sider siden og gikk på fylla?

:fnise:

Uff. Lite søvn=dårlig humor...

:klemmer: til deg, Elle Liten.

Skrevet

Jeg synes ikke Junior er så annerledes på kveldstid enn ellers. Han sover egentlig ganske mye. Han våkner når han er sulten og sovner igjen etter han er mett. Får så vidt skvist inn noen bleieskift innimellom. :)

Men han skal ha mat ofte da, det blir gjerne annen hver time.

Han har forresten fått så fryktelig tørr hud den lille tassen. Det ser ikke noe godt ut. Er det vanlig å smøre dem med krem på kroppen, eller er dette noe som går over av seg selv? Hva slags type krem er i tilfellet best å bruke? Merker jeg blir så usikker på dette, og da er det så greit å kunne spørre dere som har mer erfaring enn meg. :)

Skrevet
Oioioi, så spennende da :fnise:

Har du merket noe til nå eller? Ååå, så moro.. Da må jeg følge med litt her også tror jeg :jepp:

Det største fødselsrace er jo over her inne, men vi er vel noen få igjen.

Hadde håpet at strippingen på mandag skulle sette fart på sakene, men har bare fått vondere stikkinger. That's it!

Jeg ser de riene er noen riktige stabeist. Gav de en streng formaning i går, men ser det ikke hjalp stort. Kanskje de fant igjen de forsvunne livmorhalsene for noen sider siden og gikk på fylla?

:fnise:

Uff. Lite søvn=dårlig humor...

:klemmer: til deg, Elle Liten.

Nei, de er visst skikkelig umulige. De har vel vært for tidlig ute hos et par i denne skravleklubben, så nå har de lagt bånd på seg. Men fylla har visst ofte skylda...øh..

(Jeg er tilhenger av dårlig humor.)

Skrevet

For de som vil se, har jeg lagt ut et par bilder av Junior i dagboka mi. Må jo skryte litt av mammas lille gullgutt. Dere vet hvordan det er. ;)

Skrevet

Min hadde også tørr hud for et par uker siden, Bippe. Det starta på hendene, så på føttene, så fulgte resten av kroppen og til slutt ansiktet. Helsesøster var på besøk midt oppi dette, og hun sa at jeg ikke skulle gjøre noe. Det går over av seg selv, og han vil ha mange sånne perioder fremover. De skifter visst hud ofte disse små :)

Jeg merker ikke noen stor forskjell fra dag til kveld her i gården. Krevende er han hele tida, og mat skal han ha hele tida :ler: I går gråt han nesten hele dagen, og han var umulig å legge. Jeg ga opp halv tolv og tok han i min seng, og da sov vi til halv fire i strekk. Guud så godt det var :jepp: Han begynte å trykke i femtida igjen, jeg lurer på hva det er som gjør at han begynner akkurat da???

Han gråter litt igjen nå, så jeg lurer på om vi får enda en sånn dag. Og ikke kan jeg skjønne hva det er jeg har fått i meg heller, om det er noe jeg har spist.

*lage ammete*

Skrevet
Min hadde også tørr hud for et par uker siden, Bippe. Det starta på hendene, så på føttene, så fulgte resten av kroppen og til slutt ansiktet. Helsesøster var på besøk midt oppi dette, og hun sa at jeg ikke skulle gjøre noe. Det går over av seg selv, og han vil ha mange sånne perioder fremover. De skifter visst hud ofte disse små :)

Nok en gang, tusen takk for svar Trampe! Godt å høre at det er helt vanlig og at det går over av seg selv. Kjekt å vite om at det sannsynligvis kommer igjen også.

Mannen ble bare så bekymret for ham da han så hvor tørr han ble, og han mente vi sikkert burde smøre ham med noe. Men jeg måtte undersøke med dere først. Godt jeg gjorde det.

Sikkert greit for Junior å slippe å bli gnidd inn med en klissete krem. ;)

Skrevet

Jeg smurte allerede en runde før jeg fikk vite det jeg da... :sjenert: Men han tok jo ikke skade av det heller.

Skrevet

Trampe: Det høres ut som dere har en tøff tid. Det er ikke noe skam å oppsøke hjelp! Har du god kontakt med helsestasjonen/helsesøster i nærheten av deg?

Når det er sagt, så pleier ikke snuppa å sove hele natten i egen seng her. Bare så du ikke føler at du er helt alene ;) Ender som oftest opp med at hun sover mesteparten, om ikke hele natten hos oss.

Hvordan er det med melken din, har du masse? Jeg tror ikke jeg har nok melk. Etter at jeg begynte med litt tillegg så har snuppa roet seg litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...