Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

så spennende lara!!!! :hoppe: håper bilturen var produktløs :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, oi, oi! Håper alt står bra til med Croft. Heier på deg!

Hørtes ikke fristende ut m 2 timers biltur m rier....

Sitter og spiser frokost her nå. Ganske så skjeiv i tryne etter en natt med halsbrann og vonde stikkinger (oppi der, ja....).

1 dag igjen til termin!

Skrevet
:lete: Forresten, hvis noen har sett en lang rad med rier tuslende bortetter veien, så kan dere si at de kan komme denne veien. Tror de har gått seg bort.... Skulle ha vært her nå.. :klø:
Skrevet

Jeg orker ikke å TENKE på sengekos engang, jeg. Men det er vel ikke så rart, det er jo bare en uke siden fødselen og stingene er fortsatt kjempesåre. Fikk heldigvis med meg en sprøyte med Xylocain-gel fra sykehuset, og den blir flittig brukt. Den lindrer litt.

Ellers bruker jeg ammeinnlegg fra Avent forløpig. Men jeg tenkte å prøve Natusan sine, de blir vel litt billigere i lengden.

Jeg er nok også en av dem som slurver litt med å bytte innlegg ofte. Jeg som ammer annenhver time hadde endt opp med å bruke en formue på innlegg. Satser på at det går bra likevel. Jeg lekker heldigvis ikke mye, så de blir ikke særlig våte. :)

Skrevet

Hvor kjøper dere ammete?

Junior har nok litt luftsmerter av og til, og dersom den teen kan hjelpe prøver jeg gjerne det. :)

Skrevet

Jeg kjøpte ammete på apoteket, den trenger man sil til og er nok kanskje mer konsentrert enn den man får i poser hos helsekosten. (Men når det gjelder smak, så foretrekker jeg den fra helsekosten, så den skal kjøpes inn i dag.)

Skrevet

Heia, Croft! Men to timer i bil med rier?! AU!

:lete: Forresten, hvis noen har sett en lang rad med rier tuslende bortetter veien, så kan dere si at de kan komme denne veien. Tror de har gått seg bort.... Skulle ha vært her nå.. :klø:

Jeg så de lenger ned i veien, de hadde stoppet for å ta en ispause. ;) Jeg sa de bare kunne pelle seg bortover til deg. :)

Skrevet

Takk for hjelpen, Nicky!

Da håper jeg de tar til vett snart.

Skrevet

Jeg skal også kjøpe ammete i dag. Siste krampetrekning liksom. Jeg vurderer å søke hjelp nå, for han trykker sånn om natta at han holder både oss og seg selv våken...

Skrevet

Hvordan kom dere i kontakt med helsestasjonen? Gikk det automatisk (sykehuset ga beskjed til helsestasjon) eller må jeg ordne det selv? Det er vel vanlig at helsesøster kommer på hjemmebesøk i løpet av de første par ukene, men jeg har ikke hørt noe enda. Så kom jeg på at jeg kanskje må ringe selv? :klø:

Har et spørsmål til, jeg. Lurer visst på mye i dag..

Det er dette med folkeregisteret. Juniors navn må jo bli registert, han må få personnummer og slikt. Hvordan gjør man det når han ikke skal døpes? Sykehuset visste ikke og kunne ikke svare meg på det.

De sendte vel inn en sånn erkjennelse av farskap-skjema da, men Juniors navn skulle ikke oppgis der og ingen spurte oss heller. Så sitter vi her da, og ikke helt vet hvordan vi skal gjøre dette her..

Skrevet

Bippe: Det går automatisk. Ei ukes tid etter vi kom hjem kom det brev fra folkeregisteret der han fikk tildelt personnummer, og vi skulle skrive på navnet hans og sende tilbake. Det kom papirer på dåp også, men de kommer fra kirka og er noe helt annet.

Helsesøstera tok kontakt med oss, og kom på hjemmebesøk uka etter vi kom hjem fra sykehuset.

Skrevet

Tusen takk for svar, Trampe! Da kan vi bare lene oss tilbake og slappe av på de punktene. Kunne ikke vært bedre. :tommelopp:

Hmm, Junior er trøtt i dag. Han sovnet ett minutt etter jeg hadde lagt ham på skulderen for å rape etter maten i stad. Og da hadde han nettopp våknet etter en over to timer lang dupp. Jaja, jeg må vel bare nyte det så lenge det varer. :ler:

Skrevet
Takk for hjelpen, Nicky!

Da håper jeg de tar til vett snart.

Bare hyggelig! Krysser fingrene for at de tar til vettet. :)

Skrevet

...dag to og jeg er offisielt på daytime tv kjøret... ;)

Trampe, du som er moderator. Tenkte litt på skravletråden vår jeg...Det hadde ikke vært mulig å føye den sammen med Toddlerpjatten slik at den liksom ikke bare blir borte i systemet liksom? :klø:

Vi var jo så aktive der og det er jo skikkelig koselig å gå tilbake og lese alle innleggene.

EA, hvordan går det på FB? Kan du sende meg en PM slik at jeg kan finne dere?

Skrevet

Nå ligger lillemann sammen med pappa'n sin og dupper. Men han var ikke helt fornøyd med å ligge i vogga si, eller i senga vår, så sist jeg så inn til dem lå han på brystet til pappa'n sin :hjerte:

Skrevet

Fått oppdatering fra Lara Croft nå klokka halv fem:

Nå er det lystgass for alle penga.

:hoppe: Får håpe det ikke drøyer så altfor mye lenger...

Skrevet

Lystgass er moro :ler:

Masse lykke til, Lara!!! Heier på deg :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...