Elle_liten Skrevet 11. april 2008 #3281 Skrevet 11. april 2008 Da skal jeg ikke sitte å vente på den. Litt godt å høre at den kan la vente på seg til fødselen er i gang.
LaraCroft Skrevet 11. april 2008 #3282 Skrevet 11. april 2008 da kom jeg meg endelig inn her jeg også.... Har sovet til kl 1055 idag :dåne: så måtte få gjort litt fornuftig før je tittet inn her, er jo så lett og bare sitte her og surfe igjennom... Men sovingen synes jeg jeg fortjente da...Har vært oppe rimelig ofte inatt pluss at jeg lå lenge våken når jeg først var våken...ikke kult... Så idag har jeg spist sen frokost, pratet i en time i tlf med venninne, satt på klesvask og nå er jeg ferdig med å tørke støv i spisestua - nå verker ryggen, så resten av stua må taes en annen dag:) Nå har jeg gått igang med pizzadeig til middag:) Idag er termindatoen min men det skjer nok ikke noe idag da....
Kykkelikokos Skrevet 11. april 2008 #3283 Skrevet 11. april 2008 Mmmm. Pizza. Her i huset får ikke mor særlig med mat. Har en som henger konstant i puppen. *Skrive med en hånd*
LaraCroft Skrevet 11. april 2008 #3284 Skrevet 11. april 2008 Har en som henger konstant i puppen. *Skrive med en hånd*
marsy Skrevet 11. april 2008 #3285 Skrevet 11. april 2008 Her var det ikke mye liv?? I dag lurer jeg på to ting: -hvor mye er det mulig for en liten kropp å prompe (ganske mye ser det ut til) -og når skal jeg blir kvitt hormon/tenåringshuden min som dukket opp i svangerskapet??
marsy Skrevet 11. april 2008 #3286 Skrevet 11. april 2008 Til dere som har født: merka dere at slimproppen gikk? Og hvor lenge før fødsel titta den fram? Har ikke sett snurten av den, men har lest et sted at ikke alle merker noe til den. Min gikk omtrent samtidig som at riene startet. Ikke store saken, men med blod i. Fikk litt angst i dag. Små sov på sofaen med jenta oppå brystet.. da kom pus og skulle hoppe opp til vinduskarmen, via meg. Han så tydeligvis ikke at det lå en baby i veien. Rakk heldigvis å dytte han bort i det han satte framlabben på henne. Stakkar liten. Hun bare gryntet og sov videre Må ihvertfall fortsette å være forsiktig med pusen, selv om han har vært flink så langt og holdt avstand til babyen (men har kommet bort under amming et par ganger for å snuse på hodet hennes )
Trampe Skrevet 11. april 2008 #3287 Skrevet 11. april 2008 (endret) Har akkurat samme problemer som deg marsy... Her prompes det så jeg skjemmes (i kø på butikken f. eks.) og jeg ser helt for jævlig ut på ryggen fremdeles. Endret 11. april 2008 av Trampe
pondusa Skrevet 11. april 2008 #3288 Skrevet 11. april 2008 Nææææh, har jeg vært savnet. Har hatt halvannet døgn med nett-trøbbel og i dag har det vært fullt kjør siden vi sto opp. Ikke noe tegn til føding her i gården enda.
pondusa Skrevet 11. april 2008 #3289 Skrevet 11. april 2008 Og tickeren min er kjempefeil jo, jeg er 37+4 i dag.
Murmelmy Skrevet 11. april 2008 #3290 Skrevet 11. april 2008 Jeg har hatt akutt hodepine i ettermiddag og er trøtt og pjusk. Pizzaen står i ovnen så den skal spises også legger jeg meg tidlig i dag...også...
Nicky B Skrevet 12. april 2008 #3291 Skrevet 12. april 2008 Tusler inn i desember-klubben istedenfor jeg Å så koselig, Eeyore!!!! Gratulerer så mye til deg!!! God morgen jenter!!! Og masse gratulerer til Imli og BIppe!!!
-Ea- Skrevet 12. april 2008 #3292 Skrevet 12. april 2008 Så sitter jeg her da, med lille gutt å fanget som nettopp har gulpa ut dagens 3. plagg.. Artig Var ikke forbredt på dette, at det blir SÅ mye klesvask... Uansett, skriver med en hånd som alle andre, ekke så lett for jeg burde bruke den hånden til å skvise sammen puppen så han får tak Har så sprengt pupp at det er nesten helt umulig for han å spise stakar......
Trampe Skrevet 12. april 2008 #3293 Skrevet 12. april 2008 Jeg gidder ikke kle av ham pysjen jeg, før han har gulpa formiddagsgulpen sin Vi skal ha besøk i dag, så jeg satser på at han er ferdiggulpet til den tid. Meen han skal vel ha mat snart igjen. Spiser deres små like ofte fremdeles? I natt sovna vi ikke før tolv, så var vi våkne halv tre og klokka fire, og da han våkna klokka fem igjen ga jeg opp og la ham i senga mi. Da sov vi til klokka ni. Det begynner å bli litt slitsomt..
Trampe Skrevet 12. april 2008 #3294 Skrevet 12. april 2008 Hvordan ser man om de har sopp i munnen? Lillemann har begynt å få et hvitt belegg i ganen.. og da tenker jeg sopp med en gang. Merker ikke noe på puppene da, skal det ikke smitte over på meg?
Kykkelikokos Skrevet 12. april 2008 #3295 Skrevet 12. april 2008 Nicky_B: Du har glemt å fjerne ene tickeren din
MzS Skrevet 12. april 2008 #3296 Skrevet 12. april 2008 Snuppen min fikk konstatert sopp i munnen for noen dager siden, Trampe - han hadde hvitt belegg på tunga, også når det ikke var rett etter mat. I tillegg hadde han noen gulhvite flekker på gommene. Han ser ikke ut til å plages med det, men han får nå medisin likevel. Jeg merket heller ikke noe på brystvortene før i forgårs, men da begynte det å gjøre litt vondt når han sugde seg fast. De ble litt vonde å ta på også. Ikke noe belegg eller noe, kanskje litt rødere enn vanlig. Så nå smører jeg meg med krem etter hver gang han har sugd. Nå er jeg forresten på nippet til å gi opp hele ammingen... Han blir jo bare illsint når vi prøver, han er overhodet ikke interessert. Er jo ikke noe koselig i det hele tatt det her... Syns det er veldig trist men, skulle så gjerne ha ammet han
Trampe Skrevet 12. april 2008 #3297 Skrevet 12. april 2008 Det er litt sårt når han suger seg fast her også når jeg tenker over det, så det kan hende det er sopp på gang ja. Skal på kontroll på torsdag, får se om jeg holder til da. Og så må jeg huske å bestille time til seksukerskontroll. De skal vel bare klemme på magen og sjekke såret - og gi meg resept på pillen. Mer trenger jeg ikke? Jeg tenkte å bestille time hos fastlegen, og jeg nekter å ta GU hos ham, så...
monja Skrevet 12. april 2008 #3298 Skrevet 12. april 2008 Jeg trodde nesten vi var inne i enda et økedøgn i går kveld, men det dabbet av. Jeg ammet han klokka 21 og 22. Hver gang gikk han nesten i koma etterpå Så matet mannen han med flaske klokka 23.30. Da spiste han 100 ml og sovna igjen klokka 00.30. Klokka 3 var han våken igjen, og mannen var oppe med han samtidig som jeg pumpa meg. 100 ml rett ned da og og han sov som en engel til klokka var 6. Da fikk han ligge sammen med oss i senga vår, spiste bare av en pupp og sov som en stein til klokka 9. En ny pupp og han har sovet siden. Nå driver han og knirker litt og det er val snart på tide og fram med den andre puppen. Mitt sovende matvrak
Kykkelikokos Skrevet 12. april 2008 #3299 Skrevet 12. april 2008 Det høres ut som sopp. Prøv å behandle det med farris (bruk qtips)for å se om det går bort før det smitter over på deg. Det er ikke noe godt å få det.. Snuppa spiser hele dagen, men har som oftest et-par-tre spiserunder i løpet av natten og tidlig morgen. Gulper babyen din bare om formiddagen? Her gulpes det stort sett etter hvert måltid.
Trampe Skrevet 12. april 2008 #3300 Skrevet 12. april 2008 Hvis symptomene er at man får såre brystvorter igjen har jeg hatt det et par dager nå.. men jeg kobla det ikke med sopp. Æsj. Men jeg kan kjøpe ei Farrisflaske og prøve litt. Jeg vurderer å kjøpe brystpumpe, men vet ikke helt om jeg har behov for det ennå? Ser ikke for meg at jeg kommer til å dra ut i mange timer uten lillemann enda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå