Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tror monja lurte på hvor langt du var på vei da snuppa ble født, marsy. Sånn i uker og dager ;)

Å ja! :fnise: jeg var akkurat på uke 37 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer igjen, Imli!!! :hoppe:

Jeg har kanskje sove en time sammenhengende i natt. Kraftig kynner hver gang jeg beveget på meg og følte jeg måtte kaste opp - hele tiden. Jepp, jepp, inget annet å meddele....

Da har jeg støvsugd huset (150kvm), tørket av alle bord, vasket over badet oppe, redd sengen og skiftet på minis samt satt en bolledeig. Tatt ut av oppvaskmaskinen, satt inn og satt på en vask.

Nå kommer snart gamlenaboen min og vi skal hente mini i bhg. Datteren hennes er ca like gammel og nå er det lenge siden vi har sett hverandre. Det blir så koselig!

Ha en fin dag, jenter!

Skrevet

Er det bare Pondusa og meg igjen som er gravide her???

Skrevet (endret)

og lara croft da, dere må ikke glemme henne :sjenert:

Endret av -Ea-
Skrevet (endret)

Hey... Pondusa har ikke vært pålogget siden tirsdag, kanskje det skjer et eller annet :lete:

:rope: Pondsa, hvor er du????????????

Endret av -Ea-
Skrevet
Er det bare Pondusa og meg igjen som er gravide her???

og lara croft da, dere må ikke glemme henne :sjenert:

Nei ikke glem meg da :tristbla:

Jeg kommer nok til å være her en stund til jeg, selv om terminen min er i morgen.

Var på kontroll idag og gladnyheten var at hode endelig hadde festet seg.

den dårlige nyheten var at jeg fikk JM til å sjekke meg nedentil og hun kunne fortelle at det har skjedd endringer, men ikke mye. Livmormunnen hadde blitt mye mykere, men den var fortsatt helt lukket.

Det ble til og med bestilt time til overtidsvurdering til meg :gråte: '

Så nå kan jeg nok bare forvente å gå her leeeenge å vagge med bekkensmertene :kjefte:

Så blir nok til å være inne her rimelig ofte fortsatt ja...:)

Skrevet
Tusler inn i desember-klubben istedenfor jeg ;)

:hoppe: Næmmen!! Så hyggelig!!!!! ÅÅ, nå ble jeg glad...

Gratulerer så masse Eeyore... :klem:

Skrevet

Har ammeskjold i hus så idag går vi på med friskt mot igjen :ler:

Nå sover Knotten og vi andre skal forberede middag. Selv tror jeg at jeg skal sette meg i grønnsåpevann for et par av stingene mine kjennes litt tvilsomme ut. Jeg vil jo ikke ha fugleinfluensa i høna heller....

Vi har forresten vært på helsestasjonen og veid idag. Både mor og barn

Barn: Smurfen veide 20 kilo og er 105 cm lang.

Knotten veide 3050 gram....opp 180 gram siden mandags morgen :juhu:

Mor: Ned 13 kilo på en uke....tilbake på samme vekta som før svangerskapet - dog litt mer slapp i kantene.

Skrevet

Her er det full pupp hele dagen :fnise: Det er ikke tid til stort annet. Men nå har hun endelig sovnet, så nå sitter mor her med hodepine og prøver å slappe av.

Skrevet

God morgen, jenter!

Er d noen som er her inne i dag?

Skrevet

Der var d en! Hei, hei!

Hmm... stille her om dagen..

Til dere som har født: merka dere at slimproppen gikk? Og hvor lenge før fødsel titta den fram? Har ikke sett snurten av den, men har lest et sted at ikke alle merker noe til den.

Skrevet

Jeg tror ikke min var gått da jeg tok KS ei uke før termin. Jeg så ihvertfall ikke noe til den.

Skrevet

Min forsvant på mandag som var, 38+0.

Den gikk rundt da med storebror også og han kom til termin, altså to uker senere :)

Skrevet

Tror alle sitter m puppen ute. (Ikke misunnelig, neeida)

Føler meg veldig klar for å få lillemann ut nå, og er ikke kommet til termindato engang...

Skrevet

Denne gangen kom slimproppen samtidig som vannet gikk. Så jeg merka den ikke annet enn at det kom masse slim og blod.

Sist gikk slimproppen dagen før vannet gikk. Da kom det en slimklump med blodstriper i. Sikkert et par spiseskjeer i mengde.

Fine detaljer ja :ler:

Skrevet

Slimproppen gikk dagen før og samme dag som fødselen startet. Trodde egentlig at den hadde gått litt etter litt over lengre tid, men det var egentlig ikke tvil da den først gikk - for da var det blodspor i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...