Trampe Skrevet 9. april 2008 #3241 Skrevet 9. april 2008 Bindestrek eller ei så skal den eeeegentlig ligge på E, men det gjør ikke meg noe at den ligger her heller. Lillemann sover. Han har spist i tre kvarter, nå slokna han. Han er skjønn da, jeg er helt forelska jeg Jeg har badet ham også i dag, han liker virkelig å bade. Deilig Men han er blitt såpass stor at jeg faktisk må kjøpe større balje. Han sparker fra i den ene enden, og da må jeg holde skikkelig igjen sånn at han ikke slår hodet i den andre. Og for ei plasking..! Når kan man dusje sammen med de små? Jeg skulle ønske vi hadde badekar, så kunne jeg hatt han sammen med meg i badekaret...
monja Skrevet 9. april 2008 #3242 Skrevet 9. april 2008 Den lille herremannen min sover og, men kjenner jeg han rett er det snart tid for mat. Han har nok produsert en ganske så blaut bæsjbleie og for et par minutter siden så det er vel bare å vekke han og skifte. Vi plages sånn med ammingen. Så det har blitt en del forsterka barseltårer idag. Faen altså (unnskyld språket) jeg blir så fortvilet. Jeg har jo de melonene og de er nok helt ubrukelig til amming. Jeg finner ingen god stilling uten at vi bruker ammepute, og det er egentlig sjelden vi får det til helt da og. På venstre siden går det egentlig greit, men på høyre siden knoter vi skikkelig Det virker ikke som om han får skikkelig tak og så blir han jo så sinna. Vorten kommer ikke skikkelig ut og når melka flommer blir resten av brystet så glatt at han iallefall ikke får tak. Og så blir jeg lei meg og oppgitt og vil gi opp hele greia....selv om jeg egentlig ikke vil det likevel.
marsy Skrevet 9. april 2008 #3243 Skrevet 9. april 2008 Når ble jenta di født igjen, marsy? Sånn i uker og dager? Stemmer at hun er født samme dag som gutten til Trampe. Hun er altså 3 uker og 5 dager i dag. Og det er akkurat 3 uker siden hun fikk lysbehandling. Var hos legen min i dag for blodtrykksjekk, og han synes ikke hun var gul.... jaja.. nå blir det uansett blodprøve i morgen. Her er det også fjortislook ser ut som små kviser på nesetuppen og rundt nesevingene
Trampe Skrevet 9. april 2008 #3244 Skrevet 9. april 2008 Bra det er flere enn meg da som har fjortisbaby Du må komme inn i boka marsy! Det er vel der vi skal ta babypratet vårt fremover... Men jeg må ile inn i boka til imli en tur. Kaaanskje det har skjedd noe mer.
Murmelmy Skrevet 9. april 2008 #3245 Skrevet 9. april 2008 Tror monja lurte på hvor langt du var på vei da snuppa ble født, marsy. Sånn i uker og dager
Eeyore Skrevet 9. april 2008 #3246 Skrevet 9. april 2008 Tusler inn i desember-klubben istedenfor jeg
Murmelmy Skrevet 9. april 2008 #3248 Skrevet 9. april 2008 Tusler inn i desember-klubben istedenfor jeg Gratulerer så mye, E
~Capricorn~ Skrevet 9. april 2008 #3249 Skrevet 9. april 2008 Tusler inn i desember-klubben istedenfor jeg :kys_2: :banantroll: :juhu:
Trampe Skrevet 9. april 2008 #3250 Skrevet 9. april 2008 Åååh, Eeyore, nå ble jeg virkelig glad!! :hoppe:
-Ea- Skrevet 9. april 2008 #3251 Skrevet 9. april 2008 Jippii! :juhu: Gratulerer med den lille spira Eeyore!!!! Det var gledelige nyheter
Kykkelikokos Skrevet 9. april 2008 #3252 Skrevet 9. april 2008 Jeg sa det jo tidligere i dag, men må si det igjen. Gratulerer så kjempemasse, Eeyore. Nå må du bare huske å føde før årskifte, sånn at Live får en skikkelig klassekamerat
Kykkelikokos Skrevet 9. april 2008 #3253 Skrevet 9. april 2008 Åh, jeg kjenner meg sånn igjen i det du skriver, monja. Ikke det at jeg har noen meloner. Er mer smårips her Men den ene siden er mye verre å amme på enn den andre. Brystvorten kommer ikke skikkelig ut. Men har du prøvd å pumpe litt på ene siden først for å få brystvorten ut? Eller hjelpe til med ene hånden sånn at du på en måte trykker brystet litt inn for å få vorten ut? Ammeskjold kan kanskje hjelpe han å få tak først? Så kan du ta den av når han har sugd vorten litt mer ut? Melkeoppsamlere kan også hjelpe slik at vorten ikke blir trykt inn igjen. Håper det går seg til
jente 79 Skrevet 9. april 2008 #3254 Skrevet 9. april 2008 Beklager at jeg var litt treg. Først tok kurset litt lenger tid, og så fikk jeg problemer med å koble meg på her... Men jeg hadde fått melding av Imli klokka 19:25: Hei! Litt sein oppdatering. Men nå har det store skjedd! Fikk en nydelig gutt i dag kl 15.07. 4340 g og 53 cm. Verdens vakreste selvfølgelig :-D Sendte en gratulasjon tilbake og fikk beskjed om å hilse masse til dere
Kykkelikokos Skrevet 9. april 2008 #3255 Skrevet 9. april 2008 Gratulerer med gutten, imli! Godt at du slapp å bli satt i gang!
LaraCroft Skrevet 9. april 2008 #3257 Skrevet 9. april 2008 Gratulerer så mye med gutten Imli - tenker han var verdt å vente på jeg;)
Elle_liten Skrevet 10. april 2008 #3258 Skrevet 10. april 2008 Tusler inn i desember-klubben istedenfor jeg Gratulerer så masse, Eeyore! Og til Imli: Endelig fikk du møte vidunderet ditt! Gratulerer så masse! Sier som Croft; tenker han var verdt å vente på. Ellers var det veldig stille her i dag. Sitter alle i tåka med puppen ute? GOD MORGEN!! Skal på jobben en tur i dag. Jobbe litt og skravle litt. (det er absolutt ikke for at det er kake-kos der i dag og jeg har bakt)
monja Skrevet 10. april 2008 #3259 Skrevet 10. april 2008 Tusler inn i desember-klubben istedenfor jeg Så fantastiske nyheter! Gratulerer masse
MzS Skrevet 10. april 2008 #3260 Skrevet 10. april 2008 To store hurra'er i dag da, med andre ord: Gratulerer så mye med gutten, Imli! Endelig! Og jeg tippet feil som vanlig, ja... Jeg har Norges dårligst utviklede 6. sans, tar alltid feil på sånne ting! Nå er det jammen en god gjeng med guttemammaer her... Og neste store hurra: Gratulerer, Eeyore!!! Så moro! Nå ble jeg glad Masse, masse lykke til framover! Nå skal jeg snart på kafébesøk med Sindre... For første gang! Håper han oppfører seg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå