Elle_liten Skrevet 9. april 2008 #3221 Skrevet 9. april 2008 Leser bare d jeg vil lese.... Ja, hvor er Pondusa??
monja Skrevet 9. april 2008 #3222 Skrevet 9. april 2008 Juhu!!!!! Her kommer jeg...eller vi da, lille Magnus og meg
monja Skrevet 9. april 2008 #3223 Skrevet 9. april 2008 Da har jeg skrevet mitt første innlegg i dagboka vår, men der var det stille gitt
marsy Skrevet 9. april 2008 #3224 Skrevet 9. april 2008 Oi oi oi! for Nicky og Bippe - og ekstra for Imli! Så spennende!!!!! Jippi!!! Jeg har bestilt time til vesla på poliklinikken i morgen for blodprøve. Hun er fortsatt bittelitt gul, og i går mente mannen at hun hadde blitt gulere. I dag var poliklinikken stengt (! ) så da får vi vente, og krysse fingrene for at det er synsbedrag og at gulsotten har roet seg ned... Har dratt opp alle persienner i dag og latt henne ligge i vippestolen ved vinduet så hun får mye lys på seg. Er jo ikke mye lys som kommer oppi vogga/vogna. Barnelegen sa at fargen kunne henge i en stund, men nå er det jo 3 uker siden hun fikk lysbehandling, så da burde det vel forsvinne?
monja Skrevet 9. april 2008 #3225 Skrevet 9. april 2008 Når ble jenta di født igjen, marsy? Sånn i uker og dager?
LaraCroft Skrevet 9. april 2008 #3226 Skrevet 9. april 2008 Positive sider med permisjon: -kan sove lenge. -kan bestemme dagen selv. -tid til å lese, se tv, surfe på nett. Negative sider med permisjon: -ingen andre som har fri på dagtid (savner studietiden). -dårlig samvittighet for alt man skulle ha gjort hjemme, som er kjedelig (vaske, rydde osv.) Joiner denne her jeg Elle...Vet akkurat hvordan du har det...Skulle ha satt igang litt støvtørking her, men så så jeg en nabo logge seg på msn så da ba jeg henne over på kaffe og kringle for å ha en unnskyldning til IKKE å vaske
Kykkelikokos Skrevet 9. april 2008 #3227 Skrevet 9. april 2008 Elle_liten: Du får benytte tiden du har nå til å gjøre det du vil, for når babyen kommer så har du ikke tid til noe annet enn den
Elle_liten Skrevet 9. april 2008 #3229 Skrevet 9. april 2008 Kan jo ikke bare gjøre som jeg vil. Stakkars mannen min som må bo i et så støvete hus... (Komme meg tilbake til husarbeidet) Er alt for nysgjerrig til å gjøre d jeg skal. Må jo innom pc'en for å sjekke hele tiden.
Trampe Skrevet 9. april 2008 #3230 Skrevet 9. april 2008 Marsy sin lille var vel født samme dag som min? Altså blir de en måned på fredag. Hjelpe meg, det går fort... Her er det utslett i hele ansiktet. Han ser ut som en fjortis. Lurer på hva jeg har spist tro... Og så er jeg så forfengelig at jeg faktisk droppa besøket på jobben i dag på grunn av utslettet. Vil vise han frem for første gang når han ser normal ut, ikke som en kvisete liten sak
Trampe Skrevet 9. april 2008 #3231 Skrevet 9. april 2008 Jeg er også her! Men hvorfor ligger den på Y-Å..? :klø:
monja Skrevet 9. april 2008 #3232 Skrevet 9. april 2008 Helt vanlig, Trampe. Det er perioder der de får litt utslett i ansiktet. Det forsvinner av seg selv etter en liten stund.
Kykkelikokos Skrevet 9. april 2008 #3233 Skrevet 9. april 2008 Tror Ea ikke kan alfabetet og tror at T er mellom Y-Å
monja Skrevet 9. april 2008 #3234 Skrevet 9. april 2008 Men skal den ikke ligge på bokstaven til den som starter dagboka? Altså må den ligge på E... :klø:
Kykkelikokos Skrevet 9. april 2008 #3235 Skrevet 9. april 2008 Har hatt problemer med fjortislooken her også Det varierer fra dag til dag. Men jeg har blitt flinkere til å passe på at hun ikke er fuktig rundt munnen/på kjaken, for det kan forverre det.
Trampe Skrevet 9. april 2008 #3236 Skrevet 9. april 2008 Jepp, tenker det samme som deg jeg Monja. Jeg kan flytte den, om det er ok for Ea?
Kykkelikokos Skrevet 9. april 2008 #3237 Skrevet 9. april 2008 Aaah. Det er pga bindestreken til -Ea-
Trampe Skrevet 9. april 2008 #3238 Skrevet 9. april 2008 Han har tørr hud i panna, og utslett på sidene. Tinningen, foran og bak ørene. I kinnene og rundt munnen har han ingenting. Vi har badet Naken babyhud er så deilig. Skulle ønske vi hadde badekar, så kunne vi badet begge to
Kykkelikokos Skrevet 9. april 2008 #3239 Skrevet 9. april 2008 Jeg kunne også ønske vi hadde badekar. Men det er sikkert kos å dusje sammen også. Vet ikke når man kan begynne med det, jeg? For nå må de jo ha en relativt lav temperatur på vannet i forhold til hva jeg synes er behagelig å ha i dusjen/badet.
-Ea- Skrevet 9. april 2008 #3240 Skrevet 9. april 2008 Aaah. Det er pga bindestreken til -Ea- Det er jo pga det da ,men ser jo nå at den kan ligge på E også, men den er jo lett å finne nå da, når den ligger her. For de som ikke bruker "mine innlegg" som inngangsportal mener jeg. Vel, Trampe, du kan jo flytte den dit det passer best, jeg henger med på alt som er gøy!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå