Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh, gratulerer så mye Bippe! :blomst:

Nå tror jeg kanskje jeg slipper å vente så veldig mye lenger... Har ganske vonde "menssmerter" nå i grunnen, som kommer og går. Vi går og legger oss nå. Men kanskje det skjer noe i natt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men kanskje det skjer noe i natt?

Vi saster på det Imli:)

Skrevet
Jeg krysser fingrene, Imli!

Din tur nå.

Jeg synes det ja :Nikke:

;)

Skrevet

Melding fra imli på morgenkvisten:

Hei! Sladder på gang. Fem min mellom riene, så nå drar vi. Håper dette er noe. Klem

Lykke til Imli :juhu:

Skrevet

Hurra for Bippe! Gratulerer!

Bra jobba, drive og sende SMS'er 1 time før knøttet er ute... Her er man trofast KG'er altså! Hehe :)

Og hurra for Imli! Endelig var det din tur! Heia deg!!! :duskedame:

Og så spennende da, her vet vi jo ikke hva det blir heller! Får tippe jente jeg da, siden det har kommet så mye gutter her allerede.

Nå har mannen begynt på jobb igjen, første natt og dag alene i dag. Natten gikk fint, og det tror jeg nok dagen vil gjøre også.

Litt alene-trening er greit, for han blir borte hele helgen og hele uken fra 22-29. april. Gruer meg SKIKKELIG :( Liker ikke å være alene hjemme i utgangspunktet, og hvertfall ikke nå med den lille i tillegg. Men må man, så må man da...

Skrevet (endret)

God morgen!

Lykke til, Imli!

Blir vel stille her inne i dag nå som Imli er på sykehuset.

Er det flere igjen av oss med kul nå da? Croft, kanskje?

Her er alt rolig. Bare litt hikke inni magen min.

Endret av Elle_liten
Skrevet

:roser: Gratulerer så mye med prinsen Bippe :roser:

:duskedame: Go imli, go imli! :duskedame:

----------------------------------------------

Her gulpes det :spy: :dåne: Skifter minst fem bodyer pr dag, samt i hvertfall to pysjer om natten.... Mye klesvask! :husarbeid:

Nå sover lillegull på armen min :hjerter_rundt: At det går ann å elske noen så høyt...

Skrevet

Kjenner til det med gulping og klesskifte. Bruker du lammeskinn i sengen/vognen? Ser at snuppa har fått gulp på skinnet i vognen. Må hele skinnet vaskes da?

Skrevet
:jepp:

Merker du noe eller?

Har hatt mer kynnere enn vanlig siden søndag, og innimellom er det noen som er kraftige. Men ikke noe mer. Tror jeg går en del over tida ja...

Er det flere igjen av oss med kul nå da? Croft, kanskje?

Ja, Croft har kul på magen fortsatt - men krysser fingrene hver gang jeg går og legger meg om kvelden i håp om at det skal skje noe:)

:danse: Jippi for Imli :danse:

Skrevet

Bruker ikke no skinn jeg, ser ikke vitsen med det egentlig. Jeg ville uansett vasket skinnet hvis det ble skittent, men det kan kanskje bare tørkes? Jeg er litt skitt-freak jeg serru, vasker alt bare det får litt skitt på seg.

Skal jeg forresten lage en dagbok til oss småbarnsmødre? Pytt sann, jeg gjør det!!!!

Skrevet

Da er skravletråden oppe og går! Håper vi klarer å være like flinke her inne som på termindagboka :jepp:

Skrevet

Ah! Takk for påminnelsen Kykkelikokos! Må vaske lammeskinnet!

Innser jo nå at jeg blir snart veeeldig ensom her inne med kulen min. :tristbla:

Begynner å få seriøse fritidsproblemer. Var på kafé alene etter jordmortimen på mandag. Hehe! Skikkelig Viggo Venneløs.

Positive sider med permisjon:

-kan sove lenge.

-kan bestemme dagen selv.

-tid til å lese, se tv, surfe på nett.

Negative sider med permisjon:

-ingen andre som har fri på dagtid (savner studietiden).

-dårlig samvittighet for alt man skulle ha gjort hjemme, som er kjedelig (vaske, rydde osv.)

Hmm.... må tenke litt mer på + og -. Kommer sikkert på flere punkter.

(Forte meg vekk fra pc'en. Skulle jo egentlig vaske :klaske:

Skrevet

Skravletråd for de som har født!!!!!

Todler pjatt!

Har laga dagbok inne på generell dagbok - Y-Å ...

Vi flytter oss sakte men sikkert over dit tenker jeg?

Skrevet
UUÆÆ!! Jeg blir forlatt! :gråte: :trist:

:fnise:

Sakte men sikkert sa jeg jo, vi er vel pent nødt til å vente på dere treigingene her inne, pondusa har jo ikke termin før 30. Hvor er hun forresten

:lete:

:rope: Pondusa!!!!!!

Skrevet
UUÆÆ!! Jeg blir forlatt! :gråte: :trist:

:fnise:

Er du gal?

Vi forlater deg da ikke :klemmer:

Det er jo her det er spennende om dagen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...