Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

På torsdag er det veiedag. Vi må veie han minst en gang i uka, helst oftere, for å se at han legger på seg nok. Men sånn som han spiser er det vel ikke noen fare.

----------------------------------

Skulle det ikke komme en dagbok for oss som vi kunne samle oss i etter at vi hadde født?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og husk en ting til...gråtende barn er også snille :hjerte:

Jeg blir superprovosert av folk som sier at stille barn er snille og kommenterer det. Fikk mange spørsmål om sønnen min var snill og jeg ble like sinna hver gang: "ja, han er selvfølgelig snill, men han gråter endel!"

Beklager, var selvfølgelig ikke sånn jeg mente det. Jeg tror selvsagt ikke at barn som gråter mye er "slemme" :) Var bare en talemåte som jeg ikke tenkte så mye over. Retter herved utsagnet mitt om at lillegutt er "snill" til at han er "veldig grei å ha med å gjøre", da ;)

Vi var på første trilletur da småtten var litt over 1 uke. Måtte vente et par dager etter at vi kom hjem fra sykehuset (hvor vi var i 6 dager) pga dårlig vær.

Skrevet

:hoppe:

Ny oppdatering fra Bippe!!

Riene har tatt seg opp i styrke, og åpningen er på 3-4 cm.. Hun har fått lystgass, men føler ikke den er så nyttig enda, men skal prøve litt til!

:juhu:

Det går bare en vei nå altså!!

Skrevet

Heia Bippe! :hoppe:

---------------------------------------------------------

Jeg har vært på sykehuset til kontroll... Hadde ca 1,5 cm åpning, og jordmora klarte å tøye den til 2 cm... Da kom det litt blod og slim. Fikk på meg et bind og ble sendt hjem for å vente. Jordmora vi hadde i dag fikk helt andre mål av babyen da. Hun forrige målte jo så hun trodde den kom til å bli omtrent 4500g! Men hun sa selv at det kanskje var feil, for det var så vanskelig å måle. JM i dag fikk opp 4000-4100g. Hun fikk mye bedre bilder, så hun regna med at dette stemte bra. Så da er det bare å vente da, på at det skal skje noe her...

Skrevet

Heia Bippe!!! :hoppe:

Og imli, jeg håper virkelig du ikke må vente så alt for lenge på at det skal ta seg opp. Jeg ble jo tøyd forrige onsdag og alle vet jo hvordan det gikk. Rier på kvelden. Krysser fingre for at det er natta di i natt :klemmer:

Skrevet

Håper jeg også... Men merker ikke noe enda da. Skal ut og hjelpe mannen med litt hagearbeid. Kanskje det får fart på sakene?

Skrevet

Ja, nå håper jeg det skjer noe de nærmeste dagene... Fikk time til overtidskontroll på mandag, men jordmoren trodde ikke jeg fikk bruk for den.

Skrevet

Heia imli :duskedame:

...og

Gratulerer Nicky B :roser:

...og

Heia Bippe :duskedame:

:juhu: Her skjer det ting altså! Spennende...

Skrevet

Ja, synes så og si alle har født her jeg... Synes det bare er meg igjen! :grine: Det er ikke helt riktig da, men utrolig mange som føder før termin! Er vel bare jeg og Tatiana som har gått over... Vi er ikke statistisk representative i denne klubben alle fall!

Skrevet

Oppdatering fra Bippe!!

Bippe kl 17:57

Hei! Det går fortsatt bra her. Har hatt god effekt av smertestillende den siste tiden, og åpninga er nå 6cm. Vannet ble nettopp tatt, og det er ventet at riene vil øke nå.

Spennende :)

Gjest vimse
Skrevet

Da er lille junior født! Han kom til verden kl. 19.04, veier 3310g og måler 50 cm, Helt perfekt og selvfølgelig verdens skjønneste baby!

:legrine::hoppe: Gratulerer bippe og bippemannen!! :juhu: :danser:

Skrevet

Gratulerer til Bippe og Nicky B!

Skrevet

Grattis Bippe :blomst:

Da ble det ikke noe race oss i mellom lell ;)

Skrevet

Grattis så masse med de små vidundrene Bippe og Nicky!

(Litt misunnelig her, kjenner jeg.)

Er kjempesliten i kveld, jeg. Har vært på jobb 3-4 timer i dag. Hjem og sove en time og så vært ute og spist og shoppa bittelitt.

Har stikkinger nedentil, kynnere og kjøringer i lårene. Kjennes nesten litt støl ut nedentil og øverst i lårene. (Kjenner etter alle små tegn her nå)

Begynner å bli klar jeg nå, mest for at jeg kjeder meg så fælt hjemme. Kommer til å gå på veggen, hvis jeg kommer til å gå lenge over. Så Imli jeg har stor forståelse for at du er lei. :klemmer: Har jo vært litt sniking i køen her også... :nei::)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...