Gjest imli Skrevet 8. april 2008 #3161 Skrevet 8. april 2008 Selv om det ikke skjer noe hos meg, får jeg ta del i litt action: Nicky B. har født! :juhu: Våknet av vonde rier ved 5.30 tida. Måtte kjøres i ambulanse til sykehuset ved 7 tida, og 08.17 var veslegutt ute. Var så vidt mannen rakk fram... Gratulerer!
Gjest imli Skrevet 8. april 2008 #3162 Skrevet 8. april 2008 Men ingen av dere i mars/april-klubben er jo her... Driver dere og føder alle sammen eller?
monja Skrevet 8. april 2008 #3163 Skrevet 8. april 2008 Jeg er her.... Gratulerer masse med veslegutten, Nicky B Han hadde det jammen travelt med å komme til verden.
Murmelmy Skrevet 8. april 2008 #3164 Skrevet 8. april 2008 Gratulerer, Nicky B! Jeg er bare trøtt...derfor litt fraværende...
Trampe Skrevet 8. april 2008 #3165 Skrevet 8. april 2008 Jeg er også her! Lillemann er i gulpehjørnet i dag. Alt som går ned kommer opp igjen. Og han er blitt så effektiv i suginga si at jeg er helt Han suger såpass at jeg faktisk kjenner at jeg er tom. Skikkelig slappe pupper, og han tømmer meg på begge sidene. Han som sovna etter fem minutter og var umulig å vekke for et par dager siden... De forandrer seg fort disse små. Lykke til på kontroll i dag da imli, og gratulerer så mye til Nicky B!!! *iler inn i boka til Bippe*
Gjest vimse Skrevet 8. april 2008 #3166 Skrevet 8. april 2008 Bippe kom på føden halv åtte med to cm åpning og ble ikke sendt hjem igjen, så det forventes nok at det skjer noe etterhvert! Riene har tatt seg litt opp i styrke og er fortsatt hyppige. Og de hadde det bra
Gjest vimse Skrevet 8. april 2008 #3167 Skrevet 8. april 2008 Og så skulle jeg videreformidle litt til fra Bippe: Gratulerer til Nicky B! Og en tanke til Imli, med et håp om at du føder i dag
monja Skrevet 8. april 2008 #3168 Skrevet 8. april 2008 Lillemannen her er inne i økedøgn allerede Henger i puppen og blir aldri fornøyd. Nå skal jeg skifte bæsjbleie før jeg må fram med puppen igjen. Lurer på når han tenker å sove :klø:
Trampe Skrevet 8. april 2008 #3169 Skrevet 8. april 2008 Kanskje din lillemann er sånn som min lillemann, monja. Økedøgn er for pyser, her snakker vi økeUKER
Kykkelikokos Skrevet 8. april 2008 #3170 Skrevet 8. april 2008 Har en snuppe her også som henger i puppen. Vi prøver å komme oss ut døren for å dra på helsestasjonen, men det er ikke lett når hun skal ha pupp konstant..Lurer på hvordan jeg skal komme meg til legen 15. april kl 0945..
Trampe Skrevet 8. april 2008 #3171 Skrevet 8. april 2008 Jeg har også lurt på den legetimen min... :klø: Jeg får kanskje ringe rundt til studentvenninner og spørre om noen kan være med og trille for meg mens jeg er inne hos legen. Han sover når jeg triller nemlig.
LaraCroft Skrevet 8. april 2008 #3172 Skrevet 8. april 2008 Aller først - Gratulerer så mye Nicky B Så må jeg ønske lykke til til Bippe, der får vi vel høre noe om ikke lenge går jeg utifra....Spennende Imli - får håpe du slipper å gå så mye lenger å vente jeg er jo på lik linje som deg jeg nå, men du ligger noen dager foran meg ja.... Jeg kjenner kroppen gjør seg klar, har hatt kynnere siden søndag, men jeg tar det med ro fortsatt ... Skal jo på kontroll til torsdagen og skal få Jm til å sjekke hvordan det ligger an der nede
MzS Skrevet 8. april 2008 #3173 Skrevet 8. april 2008 Her skjer det jammen i meg ting ja! Gratulerer til NickyB!!! Og lykke til, Bippe - spennende Har akkurat vært på helsestasjonen for veiing og sjekking av tungebåndet til knøttet. Han veide nå 3770 g og var 53 cm Det vil da si at på 2 uker har han gått opp 770 gram, og vokst 5 cm på 3 uker? Er det mulig, da? Jaja, det ser jo ut som om han trives da hvertfall... Tungebåndet var ikke stramt, men han hadde visst sopp i munnhulen. Så vi var innom apoteket og fikk Mycostatin mikstur og salve. Ga han mikstur etter maten i sted, og det var gutt som brakk seg og ble lei seg ja...! Stakkar liten, det var visst ikke noe godt. og det skal vi putte i han 4 ganger daglig framover. Huff Ellers er han fortsatt like snill, gråter kun når han er sulten. Mye mer våken nå enn før, men ligger bare og ser seg rundt eller blir underholdt av oss, og er stort sett blid og fornøyd. Er fortsatt oppe fast 2 ganger om natten - sikkert lite i forhold til andre, men det er helt utrolig hvor trøtt jeg er når jeg sitter og mater om natten altså. Gjør fysisk vondt å slepe seg opp av senga jo Gleder meg til den dagen han sover rundt! Nå ble været plutselig bedre her, så nå blir det nok en trilletur om ikke så lenge.
monja Skrevet 8. april 2008 #3174 Skrevet 8. april 2008 Hvor gamle var deres små da dere begynte å trille turer?
Grace Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3175 Skrevet 8. april 2008 Grattis Nicky B! Gikk jo kanskje litt vel fort, men nå er gullet ditt her
monja Skrevet 8. april 2008 #3176 Skrevet 8. april 2008 Kanskje din lillemann er sånn som min lillemann, monja. Økedøgn er for pyser, her snakker vi økeUKER Det er antakeligvis noe sånt vi snakker om ja
Murmelmy Skrevet 8. april 2008 #3177 Skrevet 8. april 2008 Hvor gamle var deres små da dere begynte å trille turer? Samme dag vi kom hjem fra sykehuset, tre dager etter fødsel. Kommer nok til å trille etter to dager denne gangen om alt går som det skal . Om ikke det blir trillings så skal hun i hvertfall i sjalet... Nå har jeg endelig fått kjøpt vognbag
Murmelmy Skrevet 8. april 2008 #3178 Skrevet 8. april 2008 Og husk en ting til...gråtende barn er også snille Jeg blir superprovosert av folk som sier at stille barn er snille og kommenterer det. Fikk mange spørsmål om sønnen min var snill og jeg ble like sinna hver gang: "ja, han er selvfølgelig snill, men han gråter endel!"
monja Skrevet 8. april 2008 #3180 Skrevet 8. april 2008 Også har jeg endelig pakket bagen Flinka Har enda ikke klart å gjøre det selv jeg. Kanskje vi må få et barn til bare sånn at jeg får prøvd det kanskje
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå