Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet
*rekker opp hånden*

Monja: Gratulerer med sønnen!

I dag tror jeg fosteret ligger å trykker på blæra mi. Det kommer episoder hele tiden (de varer bare noen sekunder) hvor jeg plutselig må tisse kjempemye + at det begynner å svi/gjøre litt vondt. Så ubehagelig! Jeg tror det er bedre når jeg står oppreist enn når jeg sitter. Huff, så mye rart som skjer. Får håpe hun kommer ut snart!

Der er du ja. Får håpe det skjer noe hos deg snart!

Og her også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoppe: for monja. Det var jo en helt kurant vekt og størrelse for å være prematur? :) Gratulerer masse, håper det går bra med mor og barn!
Skrevet
Jeg har fått fødeplass på ABC i dag :hoppe:

Grattis ;)

Skal du bedrive sånn badekar-føding du da?

Skrevet
Grattis ;)

Skal du bedrive sånn badekar-føding du da?

Tviler på at jeg skal bedrive med det :fnise:

Kommer til å prøve, men badekar er liksom ikke helt for meg. Får litt sånn feberlignende symptomer når jeg ligger i badekar.

Prøvde det faktisk på grønn avdeling på Riksen sist og syntes bare det gjorde alt vondt verre. Eneste forskjellene r at jeg føler JM på ABC har litt mer peil på slike typer fødsler enn de på Riksen... :sjenert:

...har forresten kynnere hele tiden i dag noe jeg ikke pleier... Hadde det med mini også og under to døgn senere var han født.

Skrevet
Tviler på at jeg skal bedrive med det :fnise:

Kommer til å prøve, men badekar er liksom ikke helt for meg. Får litt sånn feberlignende symptomer når jeg ligger i badekar.

Prøvde det faktisk på grønn avdeling på Riksen sist og syntes bare det gjorde alt vondt verre. Eneste forskjellene r at jeg føler JM på ABC har litt mer peil på slike typer fødsler enn de på Riksen... :sjenert:

...har forresten kynnere hele tiden i dag noe jeg ikke pleier... Hadde det med mini også og under to døgn senere var han født.

Hehe, jeg har funnet ut at badekar ikke er noe for meg heller.

Ting på gang? Du tar vel ikke å sniker i køen du og vel? :sjenert:

Skrevet
Hehe, jeg har funnet ut at badekar ikke er noe for meg heller.

Ting på gang? Du tar vel ikke å sniker i køen du og vel? :sjenert:

Trokke du trenger å bekymre deg for det. Er ganske sikker på at jeg er ei sånn jente som føder på termin ;)

Skrevet

hjelp... babyen min har sluttet å sove... og nå er jeg trøøøøtt :sove:

har ikke fått dusja eller gjort en eneste liten ting i huset.... og nå høres det ut som hun våkner igjen.. etter 30 minutters lur...

hva skjedde med den ungen som sov 3 timer i strekk?? Har noen bytta henne ut i løpet av natten?

Skrevet

Noen har bytta ut min også marsy :(

Skrevet

Grattis med gutten Monja!!!

Det høres ut som om du har hatt en laaaang sjau, gleder meg til å høre rapport!

Min baby er heldigvis ikke byttet ut enda... Han sover fortsatt 3-4 timer i slengen! *bank i bordet*

Stort sett blid og fornøyd og veldig lett å legge er han også.

Kan nok ha noe med at han får flaske da. Da vet vi jo at han alltid får nok mat. Litt pupp og pumpet melk får han jo enda i tillegg, men takk gud for MME, ellers hadde stakkars ungen min sultet i hjel for lenge siden...!

Hva skal man med et par pupper som ikke virker da??? Grrr... Mine er tydeligvis hvertfall kun til pynt!

Slenger med noen føde-vibber også, spesielt rettet til Imli og Tatiana... :jepp:

Skrevet

Mine er ikke særlig å ha til pynt heller :sjenert:

Sopp, tette melkeganger, sår, ditt og datt. Den ene "virker", den andre er det alltid noe tull med. Har hatt lyst til å operere bort hele puppen til tider. Men som den fornuftige mannen min sier, det hadde vel i hvert fall ikke gjort ting bedre :ler: Paracet er i hvert fall min gode venn.. Og MME. Kommer til å bli kjempeskeiv med en stor melkepupp og en bitteliten tom pupp. For nå har jeg gitt opp den vonde puppen.

Skrevet

*rekker opp hånden her også*

Gratulerer så mye med gutten Monja :blomst:

det var vel på tide, så lang fødsel du hadde :klemmer: - skal bli morsomt å høre din historie rundt dette:)

ja, da er det to personer over termin her da, er det ikke - Imli og tatiana???

Fødselstanker sendes over.... :)

Var på kontroll idag og fikk beskjed om at hodet ikke var festet enda, så det blir vel over termin for meg - prøver hvertfall og syke meg opp til det....

Skrevet

Her er jeg igjen :vinke:

Har vært ute og gått en times tur i det fine været. Kanskje det får rista ut lillebabyen? ;)

Skrevet
Økedøgn kanskje?

Litt usikker. Hun roer seg først ned når hun får pupp, men spiser jo lite (ihvertfall kort tid) hver gang. I dag har hun gulpet mange ganger også.... mens hun bare har gulpet 2 ganger frem til i dag siden vi kom hjem fra sykehuset...

Litt usikker på om det er kos eller mat hun er ute etter....

Skrevet

Idag har jeg sittet og sett på opptak av Armywife som går på tv 2, og der handlet det om ei som er /var surrogatmor og skulle overlevere dem - det ble noe tårevått i stua her da ja...

Tanken som fløy gjennom hodet mitt - er at jeg gleder meg så innmari til å holde og kose med lillegutt når han kommer:)

Skrevet

:vinke:

God morgen :)

Jeg er her fortsatt... Null på gang. Ikke en skikkelig murring en gang i natt... Den blir nok der inne for alltid... :tristbla:

Skrevet

:klem: Imli. For alltid blir den ikke der inne. Skjønner godt du er lei nå. ((((((((((fødevibber)))))))))) sendes i massevis nedover til deg.

Jeg bare daffer i dag. Skal hente lillemor i bhg om halvannen time ca, hun skal til frisøren. Ellers har jeg ingen planer. Bare slappe av og kanskje strikke litt.

Skrevet

God morgen!

Da var frokosten og dagens appelsin inntatt.

Opp med hodet, Imli! Det blir snart din tur også.

Hvor lenge er du over nå?

Jeg har hatt en veldig urolig natt. Masse knip i "det aller helligste". Tror jeg var oppe og tissa 5 ganger før jeg sovna. Synes ikke jeg sover bra før mannen har dratt på jobb ca kl 6. :søvn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...