marsy Skrevet 1. april 2008 #2982 Skrevet 1. april 2008 Vi blir ikke helt enige her i heimen, må høre ders mening. Hvilken ville dere valgt av disse to: Stol1 Stol2 Sambo syns den første ser så "spinkel" ut spesiellt i bena. Men F-p pleier vel å ha kvalitet gjør de ikke? Synes den første så litt spinkel ut i beina jeg også.... Men den var jo knæsj i fargene da Kl 03:47 Sladrer for Monja! Masse lykke til, vennen!!! for Monja!!! Lykke til Ja, er sikkert så opphengt i fødsel nå at det er derfor drømmene kommer. Men det kan ikke være lenge igjen for noen av oss nå. Det skjer nok før du aner. Jeg synes det beste med hele fødselen var at jeg ikke kunne snu. Kroppen hadde født uansett om jeg ville eller ikke.... Egentlig deilig å bare slippe kontrollen og la kroppen ordne opp -------- vi har hatt den beste natten siden vi kom hjem men nå har vesla ligget i vogga og kikket i over en time da... hun har nok sovet godt i natt ja. Skal ta en rask dusj og se Oprah og Dr Phil før hun våkner. Etter neste pupping skal vi trille til butikken for første gang. Mamma har nemlig veeeeldig lyst på cola zero i dag Fint å se at apetitten har våknet igjen....
Nicky B Skrevet 1. april 2008 #2983 Skrevet 1. april 2008 OI! Monja på føden???!!! Masse lykke til!!! Håper alt går bra og venter spent på oppdatering!!! (men du verden, for en sniking...*vil ikke føde, men er en anelse misunnelig likevel...* ) Her er mannen i full gang med å pigge siste rest av peis, passer dårlig med fødsel nå. Når det gjelder stolvalget, Grace ville jeg gått for en med vibreringsfunksjon. Alle jeg kjenner som har valgt det på stolen sin, skryter fælt av at barnet roer seg tvert med vibrering..
tatiana Skrevet 1. april 2008 #2984 Skrevet 1. april 2008 Oi, er Monja i fødsel? Du sniker i køen!! Nei,da. Det går helt greit. Jeg skal krysse fingrene for at du får en fin fødsel. Her har fortsatt ingen ting skjedd (men jeg har mange harde kynnere, og jeg drømte i natt at fødselen startet...) Jeg skal til jordmor i dag, så det blir spennende å høre hva hun sier. Men hun sier vel bare at jeg "bare" er fem dager på overtid og at det er helt normalt. Marsy: jeg likte stol nr en best
Gjest imli Skrevet 1. april 2008 #2985 Skrevet 1. april 2008 Det skjer nok før du aner. Jeg synes det beste med hele fødselen var at jeg ikke kunne snu. Kroppen hadde født uansett om jeg ville eller ikke.... Egentlig deilig å bare slippe kontrollen og la kroppen ordne opp Tenk om kroppen min ikke vil føde da?
Gjest imli Skrevet 1. april 2008 #2986 Skrevet 1. april 2008 Håper du får babyen din snart Tatiana! Er jo strengt tatt din tur nå
tatiana Skrevet 1. april 2008 #2987 Skrevet 1. april 2008 Håper du får babyen din snart Tatiana! Er jo strengt tatt din tur nå Tusen takk
Murmelmy Skrevet 1. april 2008 #2988 Skrevet 1. april 2008 Tenk om kroppen min ikke vil føde da? Du må ikke bekymre deg så mye, imli. Vet det er lettere sagt enn gjort, men det er faktisk en naturlig prosess vi alle skal gjennom. I tillegg får du jo veldig god oppfølging, så dette skal gå bra! Jeg sitter her og er egentlig veldig glad det ikke er meg som er på føden . Monja er jo ikke 37 uker ennå heller, så minismurfen er regnet som for tidlig født. Det har forresten ennå ikke skjedd noe, og hun er dritt lei. Jeg istter og strikker jeg. Er i ferd med å prøve meg på en ribbestrikket bukse til tulla, og jeg som aldri har strikket en bukse før! Lurer på hvordan dette skal gå Nå er det snart lunsj...brødskive med bugattis crisp . Nammenam.
Nicky B Skrevet 1. april 2008 #2989 Skrevet 1. april 2008 Tenk om kroppen min ikke vil føde da? Nemmen, Imli da. Er da klart at du føder! Det er ingen som har blitt værende inne i magen for alltid.
Kykkelikokos Skrevet 1. april 2008 #2990 Skrevet 1. april 2008 Håper alt går bra med monja og den lille mageboeren. Lykke til med fødsel!
Gjest imli Skrevet 1. april 2008 #2992 Skrevet 1. april 2008 Du må ikke bekymre deg så mye, imli. Vet det er lettere sagt enn gjort, men det er faktisk en naturlig prosess vi alle skal gjennom. I tillegg får du jo veldig god oppfølging, så dette skal gå bra! Jeg sitter her og er egentlig veldig glad det ikke er meg som er på føden . Monja er jo ikke 37 uker ennå heller, så minismurfen er regnet som for tidlig født. Det har forresten ennå ikke skjedd noe, og hun er dritt lei. Jeg istter og strikker jeg. Er i ferd med å prøve meg på en ribbestrikket bukse til tulla, og jeg som aldri har strikket en bukse før! Lurer på hvordan dette skal gå Nå er det snart lunsj...brødskive med bugattis crisp . Nammenam. Vet jeg bekymrer meg for mye. Har vært så rolig gjennom hele graviditeten i grunn, men nå på slutten er jeg veldig usikker på om jeg kommer til å klare dette... Skulle jo ønske det var meg som var på føden ja... Men det er for tidlig for minismurfen å komme, så det er jo ikke akkurat drømmesituasjon der. Håper alt går bra med dem! Du er jammen flink som strikker... Nemmen, Imli da. Er da klart at du føder! Det er ingen som har blitt værende inne i magen for alltid. Det kan jo hende jeg blir den første da? "evig gravid" jeg synes jeg ser sensasjonsoverskriftene.
Elle_liten Skrevet 1. april 2008 #2993 Skrevet 1. april 2008 Da har jeg hatt en "liten" formiddagshvil... Ok, den var litt lenger enn jeg hadde planlagt. Ingen som vekte meg. Var så innmari trøtt i dag. Er ikke av dem som gleder meg til å føde jeg heller, men prøver å ikke tenke på det. Det må jo skje uannsett. MEN gleder meg VELDIG til å se Knerten i magen. Tror at han er nyyyydelig.
Gjest imli Skrevet 1. april 2008 #2994 Skrevet 1. april 2008 Lurer på hvordan det går med Monja altså...
Murmelmy Skrevet 1. april 2008 #2995 Skrevet 1. april 2008 Melding fra monja: Kl 19:18 Nå er det litt ubehagelige kynnere/rier hvert 5. til 15. minutt. Jej, endelig litt fremgang! De skal snart ta en ctg og sjekke åpning (gruer meg sykt til det)
Gjest imli Skrevet 1. april 2008 #2996 Skrevet 1. april 2008 Oi, endelig skjer det noe! Håper ikke det drøyer for lenge.
LaraCroft Skrevet 1. april 2008 #2997 Skrevet 1. april 2008 Endelig 39 uker... Og her skjer saker og ting ser jeg... Lykke til Monja - spennende dette, men så lenge du har holdt på da??? Og Imli, skjer noe sier du? Rier på gang eller vannet gått??? Grace: jeg ville valgt stol nr 2
Dult Skrevet 1. april 2008 #2998 Skrevet 1. april 2008 Lykke til Monja - spennende dette, men så lenge du har holdt på da??? 16 timer er jo ikke akkurat å regne som en lang fødsel....... Mange som ligger over ett døgn..... Lykke til monja!!!!! Du sniker veldig i køa her..... Håper d blir min tur snart
Gjest imli Skrevet 2. april 2008 #2999 Skrevet 2. april 2008 Og Imli, skjer noe sier du? Rier på gang eller vannet gått??? Desverre ikke meg det skjer noe med Termin i dag. Ikke noe særlig på gang. Etter at jeg hadde vært oppe for å tisse i natt, merka jeg en del "menssmerter" i ryggen og litt nedpress. Ikke særlig vondt, bare lette murringer. Men nok til at jeg ikke fikk sove, selv om det heller var pga spenningen enn smertene. Så jeg har vært våken siden halv fem i dag... Stod opp halv seks, gadd ikke ligge å glane i taket lenger. Får legge meg igjen når jeg blir trøtt.
Murmelmy Skrevet 2. april 2008 #3000 Skrevet 2. april 2008 16 timer er jo ikke akkurat å regne som en lang fødsel....... Mange som ligger over ett døgn..... Lykke til monja!!!!! Du sniker veldig i køa her..... Håper d blir min tur snart Vannet hennes gikk for snart 30 timer siden. Synes det absolutt er lenge nok mtp at hun er annengangsfødende... Stå på vennen imli! Grattis med UL termin! meg selv! Grattis med menstermin! Ikke noe action på denne fronten i hvertfall . Heldigvis er det ingen hast og jeg er glad det ikke er meg på føden nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå