Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvorfor er egentlig norske svangerskap to dager lengre enn andre? :klø:

Jeg aner ikke. Og ikke gidder jeg å bry meg om det heller, så her beregner jeg 40 uker :mrgreen:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor er egentlig norske svangerskap to dager lengre enn andre? :klø:

Jeg spiser m&ms *namnam*

Man har visst funnet ut at 40+2 i gjennomsnitt var den dager i sv.skapet flest fødte på...

Skrevet
Jeg aner ikke. Og ikke gidder jeg å bry meg om det heller, så her beregner jeg 40 uker :mrgreen:

Og jeg beregner 40+2 ettersom helsevesenet gjør det ;9

Skrevet

Blodtrykk kontroll hos legen i dag. BT hadde gått fint ned siden forrige onsdag, så kanskje var ikke sm så dumt likevel. Ny time hos jordmor på onsdag.

Nå står det 3 brød til heving på kjøkkenbenken, lukter snart himmelsk i huset.

36+0 i dag!! Og ikke utålmodig eller fødeklar enda, jeg storkoser meg med magen fortsatt jeg.

Og som deg Monja, gleder jeg meg vilt til å føde.

Skrevet

Så godt at blodtrykket har gått ned, Pondusa. Jeg er spent på mitt eget jeg og, for det var ganske høyt på tirsdag. Regner med at det ligger høyt på onsdagen og. En hel dag igjen til kontroll og det virker som en evighet :fnise:

Akkurat nå får helsevesen og andre regne som de vil, for i morgen er det 1 april og da går jeg over til å telle antall dager som er igjen :hoppe:

Skrevet
Og som deg Monja, gleder jeg meg vilt til å føde.

Gale, gale damer! :riste:

I morra planlegger jeg føding! *tenke positivt*

Tenker positivt med deg! 1 april er jo den dagen flest barn blir født så så muligheten er absolutt til stede!

I dag har min kjære pigget peis. En handling jeg anbefaler ingen å gjøre. I hvertfall ikke 4 dager før barneselskap og tett på termin.Fint murstøv overalt! Plastikk til tross...

Skrevet

Gleder meg egentlig litt til å føde jeg også. Men det er sikkert fordi jeg er naiv førstegangs og ikke skjønner hvor vondt det er...

Skrevet
Jeg har INGENTING å ha på meg. Ikke mine vanlige bukser, tør ikke prøve de engang - og ikke gravidbuksene. Den kanten på buksa går nemlig inn i ks-såret. Så jeg har kun ei bukse å ha på meg, og den har jeg gått i i to uker. Hjelpe meg den må være skitten... :sukk:

Ikke kosebukser engang? :klemmer: Hvordan er egentlig formen din?

Skrevet
Gleder meg egentlig litt til å føde jeg også. Men det er sikkert fordi jeg er naiv førstegangs og ikke skjønner hvor vondt det er...

Neida, det er slik det blir etter å ha gått gravid i 9mnd. Da blir man drittlei av å vente, og klar til å føde ;) Og hvis du er så heldig å få en like lett fødsel som meg, så har du ingenting å grue deg for!

Skrevet

Vi blir ikke helt enige her i heimen, må høre ders mening.

Hvilken ville dere valgt av disse to:

Stol1

Stol2

Sambo syns den første ser så "spinkel" ut spesiellt i bena.

Men F-p pleier vel å ha kvalitet gjør de ikke?

Skrevet

:vinke:

Gir livstegns fra meg tidlig så ikke dere begynner å tro jeg driver med sånn føding ;)

Ikke noe tegn til noenting i dag heller. Desverre. Hadde egentlig lyst på baby i dag, synes 1. april er så fin dato nemlig... Men blir nok ikke noe baby i dag. Selv om jeg ikke har drømt om annet i natt, enn at fødselen har starta. Og så har jeg våkna veldig skuffa x antall ganger.... :sukk:

Skrevet

Kl 03:47

Sladrer for Monja!

Dette er ingen aprilspøk, jeg venter på ambulansen. Vannet fikk kl 03.15. Ingen rier, men vannet fosser og jeg blør.

Masse lykke til, vennen!!!

Skrevet

HERREGUD!!!! Nå fikk jeg frysninger!!

Masse lykke til, Monja!! :hoppe: :hoppe:

Jeg har også drømt fødsel i natt, imli. Men sitter her jeg og.. Vi får vente sammen :kose:

Skrevet

Ja, er sikkert så opphengt i fødsel nå at det er derfor drømmene kommer. Men det kan ikke være lenge igjen for noen av oss nå.

Skrevet

Åiåi, er monja i fødsel?? Tidlig, men smurfen kom jo også tidlig så.. Masse masse lykke til!! :-D

Kykkelikokos: Jeg har ei kosebukse jeg går i. Den andre kosebuksa mi er så lav på livet at den gnager i såret. Denne her kan jeg dra et stykke opp på magen, så den gnager ikke. Men jeg må vel bare innse at jeg må vaske den nå. Får sitte i trusa og vente foran vaskemaskinen :lol:

Her er vi trøtte i dag. Lillemann har trøbbel med magen, så han har ligget og trykket siden tre i natt. Og det er høylydt trykking det er snakk om... Jeg prøvde meg med q-tips i rompa i femtida etter to timers trykking, og fikk løsna på noe, men det er tydeligvis en del igjen siden han fortsatt trykker. Jeg synes synd på ham jeg... og jeg aner ikke hva det kan være. Jeg har holdt meg unna alle disse matvarene man ikke skal spise, så jeg har vanskelig for å tro at det er noe jeg spiser. Det virker rett og slett som om han trykker, og sliter seg ut sånn at han er for sliten til å få ut avføringa. Håper bare det løsner nå på formiddagen, nå vil jeg ha en skikkelig drittbleie! :ler:

Skrevet
Er det nå jeg skal si at jeg kunne bruke dongribuksa mi ei uke etter fødselen :sjarmor:

(gadd ikke prøve den tidligere...når det er litt hovent der nede, er ikke dongribukse det første man tar på seg liksom, da går det mer i kosebukse..)

samme her. Men magen henger litt over linningen da... :fnise: hadde litt mage fra før også, men magen nå har jo helt annen form... har blitt en hengemage.

men jeg fikk på meg både jeans og giftering når vi kom hjem fra sykehuset.

Skrevet

Håper alt går bra med Monja!

(Men driver hun ikke med sniking da? hm.. :fnise: )

Jeg var hos jordmor i går. Lillemann har ikke festet seg enda, men hun mente likevel at han kunne komme når som helst. (Ikke helt overbevist om d jeg da..)Han står med hodet godt ned i bekkenet. Kurven min hadde flatet ut siden sist.

Har masse kynnere om dagen (ikke vonde), kjøringer nedover innsiden av låret, har stikkinger og er hoven nedentil.

38+1 i dag. Og hvis ingen hadde fått det med seg: så er jeg klar for å bli mamma.

Hadde besøk av familie i går og selv om d er hyggelig, så er jeg glad for at det ikke er meldt flere besøk nå fremover. Nå skal jeg slappe av og pusle litt her hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...