Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Et lite tips som funker fantastisk bra på gutten min er å legge en varmeflaske i senga hans mens han får mat på natta, slik at senga er varm og god når han blir lagt ned i den etter mating. Varmeflasken får fortsette å ligge nedenfor bena hans etterpå. Etter at jeg begynte med dette har han sovnet med en gang han har blitt lagt i senga etter mating. Kan jo være verdt et forsøk hvertfall...?

Sikkert ikke dumt. I natt sovnet hun greit. Måtte bare ta henne opp en ekstra gang for påfyll, siden hun sovnet før hun hadde spist ferdig :ler: men i natt sov vi på stua da, siden mannen var våken mesteparten av forrige natt på grunn av tulla.

Har ikke varmeflaske da, men en tom brusflaske med litt varmt vann i holder ihvertfall senga varm mens hun er oppe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov dere i stua? Bør ikke mannen legge seg der i stedet? :fnise:

Skrevet

Lunsj her og. Nybakt brød med ost og paprika :sikle:

Skrevet

Så morsomt å lese om alle symptomer på hvordan kroppen er før fødsel, hvertfall for meg som er førstegangs...

Jeg har også lest om det å ha vondt i ryggen før fødsel, og har begynt å tenke på om jeg kommer til å merke noe - for jeg har veldig vondt i ryggen hele tiden nå jeg...

Kynnere har jeg ikke så ofte - og heller ikke hatt gjennom svangerskapet, så det skal bli spennende å kjenne hvordan det egentlig er.

Har hatt noen sterke kynnere kanskje tre fire dager, hvor det bare har hvert en eller to etter hverandre, som så har gått over... så når det blir ofte og så går over til rier...lurer på hvordan jeg blir da???

Ellers er lunsjen fortært her, brødskiver med makrell i tomat og en med leverpostei:)

Nå skal jeg sette en wienerbrøddeig tenkte jeg....

Så får vi se om fornuftige arbeidsoppgaver lokker mer enn sofaen etterpå;) er så trøtt jeg, har bare lyst till å sove egentlig:)

Skrevet

Åh! Nå fikk jeg lyst på nybakt brød med ost jeg også, Monja!!

Det er bare det at mitt "nye og bedre liv" begynte i dag, og på lunsjmenyen i dag står det kun havreknekkebrød med magert pålegg :sjenert:

Prøvde noen av de gamle klærne mine i helgen. Merker at de graviditetskiloene ikke bare la seg på magen gitt...! Fikk ikke jeansene over hoftene nesten engang :fnise:

Ut å trille lang tur etterpå nå, for første gang! Det har jo vært drittvær helt siden jeg kom hjem fra sykehuset, men i dag titter sola fram, og veiene er bare igjen :)

Skrevet

Så heldig du er som bor et sted hvor veiene er bare allerede! Det gleder jeg meg til, men det skjer ikke på en god stund ennå her i Nord-Norge. Her er det full vinter (det snør faktisk ute nå!)

Skrevet

Her begynner snøen å smelte! Plenen er nesten grønn igjen etter helgens snøvær.

MzS, det er demotiverende å prøve klær så kjapt :fnise:

Skrevet
Her begynner snøen å smelte! Plenen er nesten grønn igjen etter helgens snøvær.

MzS, det er demotiverende å prøve klær så kjapt :fnise:

Jah... Jeg angret meg etterpå :) DUM idé!!!

Skrevet
Sov dere i stua? Bør ikke mannen legge seg der i stedet? :fnise:

hmmm.. nei.. hadde ikke hjerte til å kaste han ut av soverommet. Hun sover uansett så godt i vogga i stua. Og han var jo en helt med trøsting i går natt, så da synes jeg han fortjente en god natts søvn i senga før han skulle på jobb. I natt sniker vi oss nok ned på soverommet igjen :fnise:

Skrevet
Prøvde noen av de gamle klærne mine i helgen. Merker at de graviditetskiloene ikke bare la seg på magen gitt...! Fikk ikke jeansene over hoftene nesten engang :fnise:

Den "fella" gikk jeg i etter frøkna og. Følte meg så superslank etter fødselen og bare gledet meg til å sprette inn i de gamle klærne...Jommen sa jeg smør. Ikke et plagg passet! Og de som passet hadde fått merkelig passform etter gravidmagen. Nesten to år tok det før jeg passet inn i "før gravid" jeansene mine. (Men jeg var jo så ulvesulten under amminga at jeg spiste som noe annet rart noe også da... :sjenert: )

Skrevet

Jeg passet jeansene min etter noen måneder, men det var mest hoftene sine feil... De var jo så vide!

Skrevet

Jeg er her...

Var på vekstkontoll på gyn.pol i dag, og da vi kom hjem var jeg bare så trøtt at jeg har sovet i nesten tre timer...

Skrevet (endret)

Får ikke på meg noen av klærne mine jeg heller. Hverken bukser eller topper/skjorter :( Så jeg har så og si ingen klær å gå i. Hvor ble det av denne flotte vårgarderoben jeg ønsket meg i barselsgave? :ler:

Endret av Kykkelikokos
Skrevet

Er det nå jeg skal si at jeg kunne bruke dongribuksa mi ei uke etter fødselen :sjarmor:

(gadd ikke prøve den tidligere...når det er litt hovent der nede, er ikke dongribukse det første man tar på seg liksom, da går det mer i kosebukse..)

Skrevet

Heldiggris! :) Jeg må nok ut og trille noen mil før jeg er der, gitt.

Skrevet

Tror jeg skal vente i det lengst med å prøve buksene mine... Men kjenner jeg meg selv rett, tar det vel ikke lange tida før jeg er så nysgjerrig at jeg prøver dem.

Skrevet

Kjente plutselig at jeg er glad for at jeg ikke har jeans jeg :fnise:

Skrevet

Hvorfor er egentlig norske svangerskap to dager lengre enn andre? :klø:

Jeg spiser m&ms *namnam*

Skrevet

Jeg har INGENTING å ha på meg. Ikke mine vanlige bukser, tør ikke prøve de engang - og ikke gravidbuksene. Den kanten på buksa går nemlig inn i ks-såret. Så jeg har kun ei bukse å ha på meg, og den har jeg gått i i to uker. Hjelpe meg den må være skitten... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...