Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg tror ikke jeg får noen baby! Den kommer til å bli der inne for alltid...

For noe tull. Tror du vi orker å vente så lenge på at du skal føde? Nå nei, det skjer nok ganske så snart :klemmer:

Men jeg skjønner at du er lei da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For noe tull. Tror du vi orker å vente så lenge på at du skal føde? Nå nei, det skjer nok ganske så snart :klemmer:

Men jeg skjønner at du er lei da.

Er liksom ikke lei heller. Vet ikke helt hva det er. Føler bare at det er totalt usannsynlig at jeg noengang kommer til å føde et barn. Andre damer føder barn, jeg passer liksom ikke til det.... Jeg tenker sikkert helt rart... Kanskje jeg begynner å bli gæren ;)

Skrevet

Jeg tror du er ganske så normal, imli. Det er nok vanlig at man venter litt mer rundt terminen. Men du skal se at snart ligger du der og peser for å få h*n ut ;)

Skrevet

:ler: jeg må le av mannen. Han skulle til å ta seg en øl til fredagspizzaen (ja, vet det er lørdag) og stoppet plutselig opp. "Kanskje jeg ikke skal ta denne?". "Neida, da kjører jeg selv til sykehuset " :fnise:

Er så sinnsykt varm nå at jeg sitter ved pcen i joggis og bh. Verandadør ved siden av meg så regner med at naboene tenker sitt :)

Skrevet (endret)
Jeg tror du er ganske så normal, imli. Det er nok vanlig at man venter litt mer rundt terminen. Men du skal se at snart ligger du der og peser for å få h*n ut ;)

Får håpe det. Er visst skikkelig negativ i dag... :sjenert: Beklager!

:klemmer:

Endret av imli
Skrevet

Jepp, ut skal dem åkke som ;)

Skrevet

Koser meg med strikking og pc jeg. Sambo gikk en tur til en kompis, skulle bare ta et par drinker og skravle litt.

Jeg er straks ferdig med nøstebarnteppe nr 2, dette ble et restegarnteppe i fargene lys blå, mørk blå og blålilla. Men alt garnet er det samme, 2tråds nøstebarn, så teppet ble faktisk litt stilig.

Skrevet

Høres knalltøft ut pondusa!

Dere, jeg har blødd noen friske dråper blod i trusa. Fikk beskjed av Ullevål da jeg hadde styrtblødningen om å ringe tilbake med en gang jeg skulle blø igjen. Men dette var jo i uke 14-15.

Er ikke vant til å blø i et svangerskap (gjorde ikke det sist) så blir litt sånn :klø:

Skrevet

Noen begynner jo å blø litt i forbindelse med fødsel.

Ta en tlf og hør du. :klem:

Skrevet

Jeg ville og tatt en teleforn og hørt, Murmelmy. Jeg blødde litt i starten av fødsel sist.

Skrevet

Tror ikke noe skjer, men siden jeg har merket vesentlig mindre liv de siste 12 timene så skal jeg en snartur inn. Mann og barn blir hjemme :)

Skrevet

Min fødsel startet med blødning sist. Jeg ante ikke at det var et tegn på fødsel og var overbevist om at nå ble det komplikasjoner.

Uansett, blødninger SKAL sjekkes ut! Kom deg på sjekk.

Skrevet

:klemmer: Jeg vet akkurat hvordan det føles. Husker jeg satt å tenkte ut avisoverskrifter når jeg ventet frøkna: "Medisinsk sensasjon: Kvinne gravid i tre år!!"

Skrevet

ja, jeg må joine Imlis syn på svangerskapet nå jeg også - er rimelig lei av å gå å vente nå. Har jo vondt uansett hvordan jeg ligger eller sitter :kjefte:

Og jeg som er en uke etter Imli også da...

Skrevet
:klemmer: Jeg vet akkurat hvordan det føles. Husker jeg satt å tenkte ut avisoverskrifter når jeg ventet frøkna: "Medisinsk sensasjon: Kvinne gravid i tre år!!"

Ja, sånn tror jeg liksom det blir her også. Så en baby på butikken i går, og sa til mannen "åh, skulle ønske jeg hadde en sånn", hvorpå han svarte at det fikk jeg jo veldig snart! Da skjønte jeg liksom ikke hva han mente... :fnise:

Men godt jeg ikke er helt unormal da. :klem:

Skrevet
ja, jeg må joine Imlis syn på svangerskapet nå jeg også - er rimelig lei av å gå å vente nå. Har jo vondt uansett hvordan jeg ligger eller sitter :kjefte:

Og jeg som er en uke etter Imli også da...

Det blir nok vår tur også!

Skrevet

Det blir ikke noe fødsel her heller. Jeg har overhode ingen tro på at fødselen kommer til å starte av seg selv og vil settes i gang NÅ!

Jeg må finne på unnskyldninger som gjør at jeg blir satt igang før det har gått 14 dager over tida... Jeg er nå 3 dager over, og er DRITTLEI!!! :kjefte:

Det første jeg sa til mannen min i dag tidlig var: "fødselen er ikke i gang. Jeg har vondt overalt på kroppen bortsett fra der jeg skal ha vondt!"

Beklager at jeg er så sur i dag... Jeg har gått tur med mannen i dag, og det var fint vær og fin temperatur ute. Så jeg burde ikke klage. Jeg klager minst mulig til mannen min i dag,da. For senere i dag starter fotballsesongen. Det er en dag han har gledet seg til lenge, så jeg vil ikke ødelegge den...

(Tenk om riene starter samtidig som kampen i kveld. Det hadde blitt en dag han ville husket lenge :fnise: )

Skrevet

Føler med dere, jenter. Jeg kunne jo i teorien fremdeles gått gravid nå. Takk gud for at jeg ikke gjør det.

Håper dere snart får bebisene deres i armene! :klem:

Skrevet

Nå slenger jeg litt tryllestøv inn her for oss som ikke har født ennå....* poff*...

Så føder vi ikke snart så får vi bedre humør hvertfall ;)

Skrevet

Dere kan få lukte litt på bebisen min, så kanskje dere går i akutt fødsel? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...