monja Skrevet 29. mars 2008 #2901 Skrevet 29. mars 2008 Jeg tror ikke jeg får noen baby! Den kommer til å bli der inne for alltid... For noe tull. Tror du vi orker å vente så lenge på at du skal føde? Nå nei, det skjer nok ganske så snart Men jeg skjønner at du er lei da.
Gjest imli Skrevet 29. mars 2008 #2902 Skrevet 29. mars 2008 For noe tull. Tror du vi orker å vente så lenge på at du skal føde? Nå nei, det skjer nok ganske så snart Men jeg skjønner at du er lei da. Er liksom ikke lei heller. Vet ikke helt hva det er. Føler bare at det er totalt usannsynlig at jeg noengang kommer til å føde et barn. Andre damer føder barn, jeg passer liksom ikke til det.... Jeg tenker sikkert helt rart... Kanskje jeg begynner å bli gæren
monja Skrevet 29. mars 2008 #2903 Skrevet 29. mars 2008 Jeg tror du er ganske så normal, imli. Det er nok vanlig at man venter litt mer rundt terminen. Men du skal se at snart ligger du der og peser for å få h*n ut
Murmelmy Skrevet 29. mars 2008 #2904 Skrevet 29. mars 2008 jeg må le av mannen. Han skulle til å ta seg en øl til fredagspizzaen (ja, vet det er lørdag) og stoppet plutselig opp. "Kanskje jeg ikke skal ta denne?". "Neida, da kjører jeg selv til sykehuset " Er så sinnsykt varm nå at jeg sitter ved pcen i joggis og bh. Verandadør ved siden av meg så regner med at naboene tenker sitt
Gjest imli Skrevet 29. mars 2008 #2905 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Jeg tror du er ganske så normal, imli. Det er nok vanlig at man venter litt mer rundt terminen. Men du skal se at snart ligger du der og peser for å få h*n ut Får håpe det. Er visst skikkelig negativ i dag... Beklager! Endret 29. mars 2008 av imli
Murmelmy Skrevet 29. mars 2008 #2906 Skrevet 29. mars 2008 Får håpe det. Er visst skikkelig negativ i dag... Beklager! Jepp, ut skal dem åkke som
pondusa Skrevet 29. mars 2008 #2907 Skrevet 29. mars 2008 Koser meg med strikking og pc jeg. Sambo gikk en tur til en kompis, skulle bare ta et par drinker og skravle litt. Jeg er straks ferdig med nøstebarnteppe nr 2, dette ble et restegarnteppe i fargene lys blå, mørk blå og blålilla. Men alt garnet er det samme, 2tråds nøstebarn, så teppet ble faktisk litt stilig.
Murmelmy Skrevet 30. mars 2008 #2908 Skrevet 30. mars 2008 Høres knalltøft ut pondusa! Dere, jeg har blødd noen friske dråper blod i trusa. Fikk beskjed av Ullevål da jeg hadde styrtblødningen om å ringe tilbake med en gang jeg skulle blø igjen. Men dette var jo i uke 14-15. Er ikke vant til å blø i et svangerskap (gjorde ikke det sist) så blir litt sånn :klø:
pondusa Skrevet 30. mars 2008 #2909 Skrevet 30. mars 2008 Noen begynner jo å blø litt i forbindelse med fødsel. Ta en tlf og hør du.
monja Skrevet 30. mars 2008 #2910 Skrevet 30. mars 2008 Jeg ville og tatt en teleforn og hørt, Murmelmy. Jeg blødde litt i starten av fødsel sist.
Murmelmy Skrevet 30. mars 2008 #2911 Skrevet 30. mars 2008 Tror ikke noe skjer, men siden jeg har merket vesentlig mindre liv de siste 12 timene så skal jeg en snartur inn. Mann og barn blir hjemme
Nicky B Skrevet 30. mars 2008 #2912 Skrevet 30. mars 2008 Min fødsel startet med blødning sist. Jeg ante ikke at det var et tegn på fødsel og var overbevist om at nå ble det komplikasjoner. Uansett, blødninger SKAL sjekkes ut! Kom deg på sjekk.
Nicky B Skrevet 30. mars 2008 #2913 Skrevet 30. mars 2008 Får håpe det. Er visst skikkelig negativ i dag... Beklager! Jeg vet akkurat hvordan det føles. Husker jeg satt å tenkte ut avisoverskrifter når jeg ventet frøkna: "Medisinsk sensasjon: Kvinne gravid i tre år!!"
LaraCroft Skrevet 30. mars 2008 #2914 Skrevet 30. mars 2008 ja, jeg må joine Imlis syn på svangerskapet nå jeg også - er rimelig lei av å gå å vente nå. Har jo vondt uansett hvordan jeg ligger eller sitter Og jeg som er en uke etter Imli også da...
Gjest imli Skrevet 30. mars 2008 #2915 Skrevet 30. mars 2008 Jeg vet akkurat hvordan det føles. Husker jeg satt å tenkte ut avisoverskrifter når jeg ventet frøkna: "Medisinsk sensasjon: Kvinne gravid i tre år!!" Ja, sånn tror jeg liksom det blir her også. Så en baby på butikken i går, og sa til mannen "åh, skulle ønske jeg hadde en sånn", hvorpå han svarte at det fikk jeg jo veldig snart! Da skjønte jeg liksom ikke hva han mente... Men godt jeg ikke er helt unormal da.
Gjest imli Skrevet 30. mars 2008 #2916 Skrevet 30. mars 2008 ja, jeg må joine Imlis syn på svangerskapet nå jeg også - er rimelig lei av å gå å vente nå. Har jo vondt uansett hvordan jeg ligger eller sitter Og jeg som er en uke etter Imli også da... Det blir nok vår tur også!
tatiana Skrevet 30. mars 2008 #2917 Skrevet 30. mars 2008 Det blir ikke noe fødsel her heller. Jeg har overhode ingen tro på at fødselen kommer til å starte av seg selv og vil settes i gang NÅ! Jeg må finne på unnskyldninger som gjør at jeg blir satt igang før det har gått 14 dager over tida... Jeg er nå 3 dager over, og er DRITTLEI!!! Det første jeg sa til mannen min i dag tidlig var: "fødselen er ikke i gang. Jeg har vondt overalt på kroppen bortsett fra der jeg skal ha vondt!" Beklager at jeg er så sur i dag... Jeg har gått tur med mannen i dag, og det var fint vær og fin temperatur ute. Så jeg burde ikke klage. Jeg klager minst mulig til mannen min i dag,da. For senere i dag starter fotballsesongen. Det er en dag han har gledet seg til lenge, så jeg vil ikke ødelegge den... (Tenk om riene starter samtidig som kampen i kveld. Det hadde blitt en dag han ville husket lenge )
Kykkelikokos Skrevet 30. mars 2008 #2918 Skrevet 30. mars 2008 Føler med dere, jenter. Jeg kunne jo i teorien fremdeles gått gravid nå. Takk gud for at jeg ikke gjør det. Håper dere snart får bebisene deres i armene!
LaraCroft Skrevet 30. mars 2008 #2919 Skrevet 30. mars 2008 Nå slenger jeg litt tryllestøv inn her for oss som ikke har født ennå....* poff*... Så føder vi ikke snart så får vi bedre humør hvertfall
Kykkelikokos Skrevet 30. mars 2008 #2920 Skrevet 30. mars 2008 Dere kan få lukte litt på bebisen min, så kanskje dere går i akutt fødsel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå