Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe, to ganger funka fint det. Den ene gangen var det nesten litt godt også, det er lenge siden sist jeg synes det var annet en småvondt og ubehagelig :ler: Men hva gjør man ikke for å få ut ungen? Blir vel litt action i kveld også tenker jeg, etter fødepizza og gårtur!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fra ett til kvart på sju??!! Hjelpe meg, det er luksus det...

Og etter litt mat sov hun fra halv åtte til halv ti :)

Vi måtte jo vekke og mate hver tredje time ganske lenge da. Og da var hun alltid kjempetrøtt. Så tror hun syns det er godt å få sove litt lenger hun og. Men spørs jo hvor lenge det varer da. Nyter det mens jeg kan ;)

Skrevet

Grunnen til at barna vil ha oftere maat på kvelden/natten er at dere har mindre melk og den er ikke like fetende som på morgenen og dagen.

Godt råd Monja ga til raping. Et annet tips er å legge dem over fanget og stryke dem på ryggen, nedenfra og opp.

Jeg brukte forøvrig sittemetoden en del på lillegutt da han var glupsk og svelget mye luft.

Nå har jeg støvsugd hele huset, vasket hele 1 etg og badet oppe, brettet klær og ryddet. Venter nå bare på at gulvene skal tørke så jeg får satt i gang med matforberedelsene før jeg henter mini i bhg. Skal ha fem jenter på tre retters middag i dag.

:hoppe: mannen kommer hjem ila kvelden :hoppe:. Gjett hvem som skal sove leeeenge i morgen ;)

Skrevet

Jeg er trøtt.... :sove:

Men det er for sent å sove en time, og for tidlig å legge seg...

Skrevet
Jeg er trøtt.... :sove:

Men det er for sent å sove en time, og for tidlig å legge seg...

Skal si deg en ting jeg.....

Det er ingen ting som heter for tidlig eller for sent når ungen først har kommet :Gjesp:

Sov når du vil, for om kort tid må du sove når du kan... ......og det er ikke alltid like lett!

Sitter å venter på at knøttet skal sovne, og når han først har sovna sitter jeg å venter på at han skal våkne :roll:

Skrevet
Sitter å venter på at knøttet skal sovne, og når han først har sovna sitter jeg å venter på at han skal våkne :roll:

Oh yes... Skriver under på den :sukk:

Skrevet

Det høres velkjent ut....kanskje jeg bare skal ha lillemann på innsiden enda en stund :fnise:

Skrevet
Oh yes... Skriver under på den :sukk:

Jeg også. Så definitivt!! Nå sover han her, men jeg tror ikke han spiste nok i sta så han våkner vel straks for mer mat. Tror jeg. *vente*

Skrevet
Trøøøtt... :Gjesp:

Lillemannen her har nok også hatt et økedøgn, for makan til mas om mat i natt! Heldigvis bæljer han ikke noe særlig, det er mer klaging og klynking, men våken må man jo være uansett. Ikke mye søvn nei. Og jeg som ikke klarer å sove om dagen når det er lyst ute - det må jeg nok fint lære meg, ellers lukter jeg seriøst søvnunderskudd snart ;)

Nå på formiddagen derimot, sover han som en stein...

Maser deres unger også mer jo lenger ut på kvelden dere kommer?

Høres veldig kjent ut. I natt var det ikke mye søvn på oss, gitt. Jeg hadde en helt sinnsyk hodepine, så mannen måtte opp og koke vann og lage MME.. Jeg klarte ikke amme hele tiden, jeg holdt på å gå fra vettet. Håper det blir en roligere natt nå. Akkurat nå sover hun i hvert fall søtt i vognen. Så får vi se. Men jeg har i hvert fall forberedt meg litt mer på at det kan bli en del amming i natt. Tror hun har økedøgn. Har ammet på begge bryst to ganger på rad nå i kveld..

Skrevet

God morgen jenter! Det slites med søvnen, forstår jeg? :kose:

Det høres ut som en god ide å sove så mye man kan før fødsel. Men jeg synes det er så vanskelig å legge seg på dagtid jeg, selv om jeg sover dårlig om natta. Har sovet dårlig helt siden desember, så jeg er vel kanskje vant til det nå?

Ingen action her i natt, forresten. Ikke en antydning til menssmerter en gang, så det var garantert falsk alarm sist. Det tar nok fortsatt lang tid før det skjer noe skikkelig her..

Skrevet

Jeg er forresten 38 uker i dag!

Bare 16 dager igjen til termin! :dåne:

Skrevet

Hurra for 38 uker, Bippe :hoppe:

I natt holdt jeg på å bli gal av hodepine. Jeg trodde jo først at det dreide seg om svangerskapsforgiftning, men kom vel fram til at det er nakken. Jeg har fortsatt ille vondt i nakken, men det er ikke i det hele tatt sånn som i natt. Da kjentes det ut som om hele hodet skulle eksplodere. Men jeg har ingen ødemer eller føler meg dårlig på andre måter så da har jeg sikkert bare ligget litt skjevt i natt.

Heldigvis fikk jeg varm rispose av mannen og da greide jeg å sove til klokka 10 :hoppe:

Skrevet

Hurra for 38 uker, Bippe!

Nå kan det skje når som helst :)

Litt mer søvn i natt gitt, deilig!!! Han våknet og spiste kl 3, 5.30 og så kl 8 igjen... Fikk sove greit innimellom så nå føler jeg meg faktisk ikke så verst opplagt!

Jeg har forresten VERDENS BESTE MANN, bare så det er sagt :rødme:

Han er så superflink pappa altså, han lager MME og mater tassen etter hver gang jeg har ammet, også om natten. Skifter bleier og har han på brystet oftere enn meg nesten... Skjønner ikke hva jeg skulle gjort uten han altså!

Har fått en ny respekt for alenemødre etter å ha blitt mamma selv, hvertfall. Hvordan fikser de det uten å bryte sammen, tro?

Skrevet

:vinke:

Sov elendig i natt, og er egentlig trøtt ennå. Ikke blir det noe unge her med det første heller. Drittdag.

Skrevet

T-30 i dag!!

Vi har vært en snartur i byen. Fikk bestilt basen til bilstolen, blir bestilt på mandag og skulle ta max en uke. Så leier vi en maxi cosi cabriofix stol til 90,- mnd.

Skal sette annonse i avisen på mandag om noen har en dreamybag å selge. Har sett 3 stk her i byen, som nå har gått over til sportsvogndelen. Håper vi kan få positiv respons.

Skrevet

Hurra for 38 uker Bippe :)

Ellers så har jeg bare en lie utlysning å komme med....

"Bekken til salgs - selges billig, ved rask avgjørelse gratis"

Skrevet

Jeg har begynt å oppdatere terminlisten/fødetråden vår men tar litt tid da jeg må finne igjen datoene. ;) Men jeg holder på altså.

Skrevet
Jeg har begynt å oppdatere terminlisten/fødetråden vår men tar litt tid da jeg må finne igjen datoene. ;) Men jeg holder på altså.

Sjekk sladre listen Grace, der er det i alle fall noen datoer!!!!

Skrevet

Jeg tror ikke jeg får noen baby! Den kommer til å bli der inne for alltid...

Skrevet

Leste akkurat "Vi har fått baby" tråden. Jeg har så sinnsykt lyst til å føde igjen :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...