Elle_liten Skrevet 27. mars 2008 #2841 Skrevet 27. mars 2008 God morgen, jenter! Litt treig start her i dag. Har vært opp 5 ganger i natt. :søvn: Fant ut at jeg måtte sette på klokka, sånn at jeg ikke fikk dårlig tid i dag. Skal møte en venninne til lunsj. Snooza tre ganger før jeg kom meg ut av senga... Lå sånn og halvsov en gang i natt og fikk meg en skikkelig suser av lillemann. Skvatt skikkelig. Har aldri blitt vekket av spark før. For en rakker! Tror han blir lik faren sin. I går var jeg ganske så ferdig m alt som har m graviditet og gjøre. Magen var i veien, sår i mageskinnet og liten plass til mat og ribbein. Vondt i bekkenet hadde jeg og. Trua med å legge hele magen i bokhylla. Veeeldig lur idè! Har fått tilbake motet i dag da. Litt bedre å gå gravid på dagen enn d er på kvelden.
tatiana Skrevet 27. mars 2008 #2842 Skrevet 27. mars 2008 God morgen, jenter! I dag har jeg termin. Litt rart å tenke på. Foreløpig er det ingen fødsel på gang her, men nå kan det vel ikke være så lenge igjen (håper jeg). I går gikk jeg og mannen min ut å spiste treretters middag på restaurant. Det var kjempekoselig! Så ga han meg barselgava. Jada, jeg vet det er for tidlig, og det sa jeg også, men han klarte ikke å vente! Han bare måtte gi den til meg fordi han var så spent på hva jeg syntes. Søte mannen min Jeg fikk et nydelig kjede (et stort rødt hjerte laget av glassblåsere) pluss et gavekort på et kunstgalleri (jeg sparer opp penger for å kunne kjøpe kunst).
Nicky B Skrevet 27. mars 2008 #2843 Skrevet 27. mars 2008 For ei nydelig lita snuppe, Nicky Takk! :rødme: for din ene måned igjen! Lurer på hvordan min kommer til å se ut... Drømte at jeg fikk babyen i natt. Jeg og mannen var i en eller annen park, og plutselig kom ungen ut, ren og pen og ferdig påkledd Det var ei jente, og hun likna ikke på meg i det hele tatt, hun hadde sånne veldig lyseblå øyne (jeg har mørkebrune), og jeg husker at jeg liksom ikke likte henne helt.... Håper ikke jeg en sanndrømt.... Apropos drømmer, med frøkna hadde jeg gjentatte ganger en drøm hvor jeg fødte en liten gutt og ammet han. Han het noe så helnorskt som Joshua av alle ting. Hvor det navnet kom fra, aner jeg ikke. :klø: Jeg var så definitivt ikke sanndrømt i hvertfall! I går var jeg ganske så ferdig m alt som har m graviditet og gjøre. Magen var i veien, sår i mageskinnet og liten plass til mat og ribbein. Vondt i bekkenet hadde jeg og. Har fått tilbake motet i dag da. Litt bedre å gå gravid på dagen enn d er på kvelden. Signerer denne. Gjett om det er plagsomt jo lengre ut på dagen man kommer... (men har litt startvansker om morgenen og.) Håper resten av dagen blir fin til tross for slitsom start. I dag er siste, siste dag på jobb før permisjon! :juhu:
LaraCroft Skrevet 27. mars 2008 #2844 Skrevet 27. mars 2008 Ja da er det bare en time til jeg skal på kontroll da... Håper alt står bra til "der inne", men det tror jeg det gjør... hadde en blund på øyet før lunsj idag og da jeg våknet kjente jeg mensmurringer nederst i magen i ca en halvtime...det er første gang...skjer det noe?...håper så altså Spennende med Tatiana idag da, termindatoen er her, kanskje det skjer noe om ikke altfor lenge???
Gjest imli Skrevet 27. mars 2008 #2845 Skrevet 27. mars 2008 Så koselig å få gave av mannen da Tror ikke jeg får noe... Ikke har vi råd til det heller.
Murmelmy Skrevet 27. mars 2008 #2846 Skrevet 27. mars 2008 Jeg fikk ingenting sist men ønsker meg solbriller nå... Må likevel kjøpe det om ikke lenge
Elle_liten Skrevet 27. mars 2008 #2847 Skrevet 27. mars 2008 (endret) Signerer denne. Gjett om det er plagsomt jo lengre ut på dagen man kommer... (men har litt startvansker om morgenen og.) Håper resten av dagen blir fin til tross for slitsom start. I dag er siste, siste dag på jobb før permisjon! :juhu: Kjempesøt liten jente, Nicky! Dagene dine blir garantert lettere nå som du får sovet litt mer og tatt ting mer i eget tempo. Min erfaring hvertfall. Nå har jeg vært og spist lunsj! Fikk kikka litt i butikker også, men klarte å begrense shoppinga til en heklenål. Synes jeg var veldig flink! Nå skulle jeg egentlig vaske litt i huset, men er litt tiltaksløs... Må komme i gang, for svigers kommer i morgen og her er d litt for støvete. En av bakdelene m å være hjemme på dagtid er at man ser alt støvet... Æsj! Har lyst bake i steden.... Endret 27. mars 2008 av Elle_liten
tatiana Skrevet 27. mars 2008 #2848 Skrevet 27. mars 2008 Spennende med Tatiana idag da, termindatoen er her, kanskje det skjer noe om ikke altfor lenge??? Ja, kjempespennende! Tror jeg skal få med mannen på i kveld. Kanskje det kan få litt fortgang i ting. Det er dyrt å gå her å vente. For et par dager siden kjøpte jeg meg solbriller med styrke (solbrille-briller), og i dag kjøpte jeg en liten gave til mannen (han skal få en flaske cognac pluss boka "pappa for første gang"). Jeg har gjemt gaven så han ikke skal finne den. Bare jeg husker å fortelle ham om gaven etter fødselen...
monja Skrevet 27. mars 2008 #2849 Skrevet 27. mars 2008 Det blir spennende dager framover nå, tatiana. Og så koselig med gave fra mannen
MzS Skrevet 27. mars 2008 #2850 Skrevet 27. mars 2008 Ja, Tatiana - vi fulgte "Rikshospitalets oppskrift" mandag kveld, og kun timer etterpå begynte moroa Så hopp til køys og lykke til!!!
Kykkelikokos Skrevet 27. mars 2008 #2851 Skrevet 27. mars 2008 Ja, hun har godt matvett Men nå var hun jo litt lita da (og hadde gulsot), så vi fikk beskjed om å mate ofte (hver 3.time) Så vi har måttet vekke henne ofte. Men det har nok blitt litt lenger enn 3 timer mellom da. Men har så mye melk at hvis hun begynner å suge og slipper taket, så står strålen ut så hele jenta blir klissvåt Så i dag veide hun 3660 g Så nå skal hun få lov å regulere det litt mer selv. Så da kan vi alle sove lenger på natta. Det blir deilig det! Oj, god melkeku du da
Murmelmy Skrevet 27. mars 2008 #2852 Skrevet 27. mars 2008 Ja, Tatiana - vi fulgte "Rikshospitalets oppskrift" mandag kveld, og kun timer etterpå begynte moroa Så hopp til køys og lykke til!!! Den prøvde mannen og jeg sist. Laptopen ved siden av sengen og en flodhest på snaue nitti kilo skulle løftes opp av mannen. Vi ente med gapskratt og ingen fødsel
monja Skrevet 27. mars 2008 #2853 Skrevet 27. mars 2008 Tror den oppskriften fra Rikshospitalet hadde tatt den siste futten ut av bekkenet mitt
Nicky B Skrevet 27. mars 2008 #2854 Skrevet 27. mars 2008 Ja, Tatiana - vi fulgte "Rikshospitalets oppskrift" mandag kveld, og kun timer etterpå begynte moroa Så hopp til køys og lykke til!!! Den testet vi med førstemann. Og endte med fødsel dagen etter gitt. Er tilbakeholden med den slags frivoliteter nå- jeg har ikke tid til fødsel før enn etter 6 april... I den grad jeg får noen presang av mannen, må jeg vel kjøpe selv. Har gått litt berserk på shoppefronten i det siste, så nå er det liksom ingenting jeg ønsker meg eller vil ha... Men jeg skal få laget meg et smykke hadde jeg tenkt. Bare navnet på veslegutt er bestemt, har jeg lyst på et kjede som ligner på dette med initialene til frøkna og veslegutt: Halskjede
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #2855 Skrevet 28. mars 2008 Vi fulgte den berømte oppskriften to ganger i går vi. Men ingen unge enda...
monja Skrevet 28. mars 2008 #2856 Skrevet 28. mars 2008 Ser ut som om det er mange krumspring i heimene rundt om for tiden Ingen krumspring her, men 36 uker idag
Murmelmy Skrevet 28. mars 2008 #2857 Skrevet 28. mars 2008 Ser ut som om det er mange krumspring i heimene rundt om for tiden Ingen krumspring her, men 36 uker idag Grattis med 36 uker Nå skal jeg på min 2. modningsaku-time Tenk, om 5 dager er min menstermin...
Elle_liten Skrevet 28. mars 2008 #2858 Skrevet 28. mars 2008 (endret) for 36 uker, Monja! Ble ikke noe vasking på meg i går. Fant heller ut at jeg ville bake. Lagde kringler og kanelsnurr, og et forsøk på piroger ( ). Skulle putte de i fryseren før jeg gikk og la meg. Og hva fant jeg?? En varm fryser!! Mannen støvsugde bilen for et par dager siden og tok ut feil kontakt OG glemte å sette den inn igjen! Tror hver minste lille hormon i kroppen min reagerte. Han var ikke høy i hatten da han gikk å la seg. Ble så sinna og lei meg for hadde nettopp bakt masse og lagt inn der. Var på nippet til å begynne og grine. :gråte: (Kom vel en liten skvett...) Vet ikke om d er noe som går an å spise inni der. Må vel rydde ut av den iløpet av dagen. At jeg ikke gadd å vaske i går, betyr at jeg må gjøre d nå.... Svigers kommer litt senere i dag. Edit: HOHO, dette ble et skikkelig sinna-innlegg! Måtte le når jeg så alle de sinte ansiktene jeg hadde putta på her. Føltes godt å få d ut! Endret 28. mars 2008 av Elle_liten
April Skrevet 28. mars 2008 #2859 Skrevet 28. mars 2008 Ikke krumspring her om dagen heller. Men ei som jobber hos stefaren min har sagt jeg skal føde den 2. april, med Victoria sa hun den 9. og det stemte jo. Så jeg er ganske spent nå!! Så jeg venter til 1. april med krumspringene Nicky B- så morsomt å se at du også har en frøken som er fyller 3 år i april og nå venter du en gutt, akkurat det samme som meg!! Nydelig bilde og Her er min Victoria 1 dag gammel : Jeg merker jeg er mer utålmodig nå enn sist gang, men det er fordi jeg vet hva premien er og jeg gleder meg såå fælt til å få en liten en igjen!! Men jeg er veldig spent på hvordan denne fødselen blir i forhold til den første..
April Skrevet 28. mars 2008 #2860 Skrevet 28. mars 2008 Ser jo også plutselig at jeg har rundet 39 uker og Synes jeg har gått gravid så lenge, at jeg kan ikke fatte at jeg er så nærme målet!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå