Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke for å være pessimistisk, altså, men jeg har hatt mensmurringer til og fra i tre uker ca. Jordmor sa at det var helt normalt og at det var kroppen som forberedte seg. Men nå er jo du litt lengre på vei enn meg, Imli.

Får håpe at mageboeren din er klar til å komme ut snart.

Nå er d ikke så mange igjen som ikke har født (av de som er her inne mest da).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt mensmurringer av og på i flere uker nå, men veldig lette da, og de går fort over. Men de har aldri vært så vonde som i dag, eller så langvarige :) Ny rekord på murringer, varte ca en time :ler: Nei, det skjer nok ikke noe ennå. Var ikke på langt nær så vondt som når jeg har mensen, men nå pleier jeg å veldig vonde menssmerter da.

Ja, ja, det er vel i alle fall modning på gang!

Nå må en av oss se å føde snart, har vært lite action her i det siste! Er vel Tatiana først, ser hun har termin i morgen. Da er vel fort jeg en av de neste på lista....

Skrevet

Jeg hadde også mensmurringer en stund på forhånd, men det var ikke SKIKKELIGE mensmurringer. Det kjentes ut som jeg hadde fått mensen den siste dagen før fødselen startet.

Skrevet

Jeg ble overfalt av påskemarsipan til halv pris idag og :sukk:

To egg i går og ett i dag....ja ja.... Det blir jo mitt problem etterpå det.

I kveld har jeg skikkelig vondt nederst i magen. Det er som en knip, men minner en del om riene jeg hadde sist gang. De er ikke regelmessige så jeg overser dem litt.

Skrevet

Var hos jm i dag, og blodtrykket var ikke noe bedre siden før påske. Det ble heller ikke noe lavere etter en halvtimes hvil på benken, så hun var veldig enig i at jeg ble sykemeldt med umiddelbar virkning. Hadde litt ødemer, men ellers var alt fint. Fikk skryt av den flotte magen, og slikt liker man jo... Vekta stoppet på totalt 10kg opp, og siden jeg har ammet av mye de forrige gangene, bør jeg ha såpass å gå på.

Lillevennen var i storslag, og sparket og kavet da hun målte magen. Fosterlyden var perfekt, og lillevenn lå akkurat som sist. Hodet ikke festet, og han lå litt høyt oppe enda.

Skrevet

Har ikke sett noe mer til slimproppen, men det murres godt i magen til tider, sammen med kjipe kynnere (men de har vært kjipe egentlig siden jeg begynte med de i uke 14) og den verkinga i korsryggen kunne jeg godt vært foruten.

Etter å ha vært seriøst forstoppet i flere uker, har jeg i dag fått intet mindre enn fire turer på do. (men det er nok mer pga linfrø og biola coctailen min som jeg har begynt å tvinge i meg og ikke noe fødetegn) :fnise:

Her skal det nemlig IKKE fødes før enn tidligst 6 april. Til helga skal vi på IKEA og living og helga etter det igjen er det bursdag for frøkna, så nei. Fødsel står ikke på timeplanen her enda. Jeg vil da ha litt permisjonsfri og... ;)

Inspirert av Monjas nydelige lille smurf, må jeg hive på et lite glimt av frøkna, bare en dag gammel. Er spent på om veslegutt blir lik....

post-100-1206565454_thumb.jpg

Skrevet

For ei nydelig lita snuppe, Nicky :hjerter:

Spennede å se hvordan lillebror blir seende ut.

Skrevet

I dag har jeg vært og veid lillesnuppa mi...og hun har gått opp 700 g på 2 uker :overrasket:

Har mye melk til henne, men hadde aldri trodd hun skulle ha gått opp såå mye :ler:

Skrevet

Ja, hun har godt matvett ;)

Men nå var hun jo litt lita da (og hadde gulsot), så vi fikk beskjed om å mate ofte (hver 3.time) Så vi har måttet vekke henne ofte. Men det har nok blitt litt lenger enn 3 timer mellom da. Men har så mye melk at hvis hun begynner å suge og slipper taket, så står strålen ut så hele jenta blir klissvåt :ler:

Så i dag veide hun 3660 g :)

Så nå skal hun få lov å regulere det litt mer selv. Så da kan vi alle sove lenger på natta. Det blir deilig det!

Skrevet

God morgen jenter :)

Skjønne babyene :hjerte:

Lurer på hvordan min kommer til å se ut...

Drømte at jeg fikk babyen i natt. Jeg og mannen var i en eller annen park, og plutselig kom ungen ut, ren og pen og ferdig påkledd :ler: Det var ei jente, og hun likna ikke på meg i det hele tatt, hun hadde sånne veldig lyseblå øyne (jeg har mørkebrune), og jeg husker at jeg liksom ikke likte henne helt.... Håper ikke jeg en sanndrømt....

Skrevet

Trodde det var bare i amerikanske filmer ungen kom ut ren og pen og ferdig påkledd jeg :ler:

Skrevet

Idag er det ifølge jordmor sine beregninger (pluss en dag pga skuddår):

1 MÅNED TIL TERMIN!!!! :danser:

Skrevet

I amerikanske filmer og mine drømmer tydeligvis...

:hoppe: for 1 mnd igjen!

Skrevet

I morges hadde jeg så intense stikkinger inne i det aller helligste. Det er nå aldri fred å få heller :fnise:

Skrevet

Har hatt sånne stikkinger jeg også. Hadde masse sånne vonde for et par uker siden, da trodde jeg nesten at det var noe på gang om ikke altfor lenge. Nå har jeg bare gitt opp og regner med at ungen blir født etter 16 april....

Skrevet

Sånn som jeg regner med at den lille her ikke kommer før 12. mai.

Skrevet

Nemlig. Denne gangen skal jeg glatt overse at jeg fødte lenge før termin forrige gang og heller psyke meg opp til real overtid. Da tror jeg overtiden går fortere og.

Skrevet

Huff ja. men jeg har desverre begynt å vente litt, og det er ikke lett å venne seg av med! Vil ha bebis i morra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...