Nicky B Skrevet 21. mars 2008 #2661 Skrevet 21. mars 2008 Tror aldri jeg får noe baby jeg... Tror den blir der for alltid... Akkurat nå føles det helt usannsynlig at jeg noengang skal få oppleve å føde et barn og bli mamma. Akkurat sånn hadde jeg det med frøkna! Dagen etter var fødselen i full gang... Oppdaget at jeg har youghurt i kjøleskapet som går ut på termindatoen min... Hjelp! Det betyr at fødedagen er "rett rundt hjørnet" nærmest...
Elle_liten Skrevet 21. mars 2008 #2663 Skrevet 21. mars 2008 (endret) Så trist å høre Eeyore. Virker som om du tar d bra nå da, selv om d sikkert ikke er lett. Håper du hører hjemme i en annen skravletråd snart. Huff! I dag kjeder jeg meg skikkelig! Andre dag med minimalt med aktiviteter. Usj! Det positive er at jeg er ferdig med omslagsjakken til knøttet. Skal bare sy sammen siste armen og sette på snorer. Har begynt på lua nå. Håper å få til sokker også. Synes forresten d er rart at jeg har hår på hodet. Den store aktiviteten de siste par dagene har vært å plukke hår av sokkene.... Er d mulig?? Har litt for lenge igjen til å bli lei av å gå gravid, men merker at jeg er litt lei av å ha en rumpe eller et par føtter oppå ribbeinene og magesekken min. Sier til meg selv at jeg aldri kommer til å gå førstegangsgravid igjen og at jeg burde kose meg m dette, men... Er jo koselig å våkne om morgenen og ligge i senga m mannen og kjenne på magen da. Ikke så mange "rugere" igjen her inne nå. Rart å tenke på at jeg også skal oppleve fødsel og få ta m meg en liten en hjem fra sykehuset. Burde vel gå opp for meg snart. (36+4 i dag) Endret 21. mars 2008 av Elle_liten
LaraCroft Skrevet 21. mars 2008 #2664 Skrevet 21. mars 2008 Ja, nå synes jeg det går unna her med fødsler ja, som Imli sier - når blir det min tur??? Idag er liksom starten på permisjonsdagen min og det er deilig å tenke på at det ikke er lenge igjen:) Når jeg leser om dere andre som føder på "rekke og rad" her, så bare gleder jeg meg mer og mer.... Ellers må jeg fortelle at vi har strålende sol her idag og har hatt årets første grillings ute - nam, nam:) Men kjenner at det er bare sola som varmer ja - var 17 minus når vi sto opp idag:)
-Ea- Skrevet 21. mars 2008 #2665 Skrevet 21. mars 2008 Så trist å høre Ea. Virker som om du tar d bra nå da, selv om d sikkert ikke er lett. Håper du hører hjemme i en annen skravletråd snart. Huff! Nei nå bomma du.... Det er ikke meg det er syndt på, her har det ikke skjedd no Uansett, lille gull ligger å sover og bæsjer på fanget mitt, mens jeg har nå samlet alle innleggene mine et eget dokment.. Har ikke egen dagbok her inne, så jeg samler det jeg har skrevet på pc'n. Smart, kom ikke på før nå at det ble en slags dagbok dette her.... Er ikke så skarp for tiden, det er noe med denne ammetåka altså, ikke til å kimse av Tenk at lille gull kunne være så stor selv om han kom tre uker før.... Tørr ikke tenke på hvordan det hadde gått om jeg måtte vente med fødselen til termin....
Elle_liten Skrevet 21. mars 2008 #2666 Skrevet 21. mars 2008 Huff! For en bom jeg gjorde der.... Beklager! Nå ble jeg flau her! Har lest gjennom de siste dagene av skravletråden her i dag. Blanda visst litt jeg. Fysj og skam! Kan jeg skylde på ammetåke allerede nå? Nå har jeg gjort noe med kjedsomheten min her. Har kasta meg på bakebølgen som var her inne. Smelte sammen kringledeig og nå er de snart klar for steking. Når dere skal tine fryst gjærdeig, hvordan gjør dere d da? Hva har dere ovnen på og hvor lenge?
Elle_liten Skrevet 21. mars 2008 #2667 Skrevet 21. mars 2008 Da har mannen dratt på byen, og jeg har trøstespist kringle. Veldig fornøyd m resultatet altså. Kanskje ikke så bra for fordøyelsen, men men. Nå er det switching på tv, luestrikking og surfing på nettet. Litt rastløs.... Var lite fart her inne i kveld. De fleste er kanskje oppslukt av de små nurkene sine. Håper d snart er vår tur. Gleder meg veldig!
pondusa Skrevet 21. mars 2008 #2668 Skrevet 21. mars 2008 Var ute på tur nesten 4 timer i dag. Grillet pølser, så på at ungene lekte og skravlet med alle de andre. Hadde en kjempefin dag. Har fått en liten ettermiddagshvil i dag også, og svigermor står opp med ungene om morgenene. Utrolig deilig og gjett om hun får høre det. Tror jeg har den snilleste svigermor det er mulig å ha. Har oppdaget litt slim i utfloden de siste dagene, usikker på om det er normalt eller om det er spor av proppen. Det er masse liv i magen og alt er ellers normalt. Mye kynnere, men ingen som er vonde. Skal til jm på onsdag, får snakke litt med henne da. Etter legens orde blir jeg dessuten sykemeldt på onsdag, i uke 35+2. Hadde jo håpt å få jobbet helt frem, men må nok bare innse at det ikke går.
LaraCroft Skrevet 22. mars 2008 #2669 Skrevet 22. mars 2008 Ja her ble det en hormonell start på dagen, men det varte ikke så lenge da, heldigvis...for kjæresten altså Etter en kjapp tur på butikken - hadde heldigvis handlet inn det meste fra før, så var det hjem og sette en kringledeig...Det er jo rene bakeriet her inne, og jeg blir jo såååå gomlesyk når jeg leser om alt spiselig her inne Så da var det å debutere på mammas oppskrift:) Og god ble den, men akk så diger - tror jeg må bruke hele kjøkkenbordet neste gang jeg skal kjevle ut, halve bordet var ikke nok... Har hatt sol ute i hele dag, og håper det fortsetter sånn:) Hadde lunsjen ute etter handlinga og det er så godt å kjenne sola i ansiktet:) Så ble det grillings idag også litt i seneste laget, men vi holdt ut og tok kaffen inne med nybakt kringle til:) Nå blir det vel på tv resten av ettermiddagen/kvelden, men jeg får da kose meg med påskeeggene vi har stappet med godterier;)
Gjest imli Skrevet 22. mars 2008 #2670 Skrevet 22. mars 2008 Her har vi vært på skitur i dag. Eller tur og tur, tok oss en tur til akebakken hos mamma og pappa og stod på ski og aka. Gikk unna nedover etterhvert gitt Etterå ble det pølser på engangsgrillen Skikkelig fint påskevær i dag.
Nicky B Skrevet 22. mars 2008 #2671 Skrevet 22. mars 2008 Skulle nettopp til å legge inn et innlegg og etterlyse dere, begynte å tro dere hadde fått munnkurv? Her startet morgenen med "mysteriet med den blå tråden". Påskeharen hadde vært her i løpet av natta og lagt igjen en blå tråd som frøkna skulle nøste opp. Den hadde viklet seg gjennom gangen, tilbake igjen og helt ut i spisestua. Der gjemt i kroken lå et stort egg fylt med smarties, en dvd, perler og en drikkeflaske med alveprinsesser på. Frøkna var mektig imponert over at påskeharen visste akkurat hva hun ønsket seg. Koselig start på dagen. Ellers har vi vært på kafe og spist vaffel og drukket kakao. Nå skal vi spise middag hos svigers før det blir spilling senere i kveld når et vennepar kommer på besøk.
monja Skrevet 22. mars 2008 #2672 Skrevet 22. mars 2008 Her har vi vært på skitur i dag. Eller tur og tur, tok oss en tur til akebakken hos mamma og pappa og stod på ski og aka. Gikk unna nedover etterhvert gitt Etterå ble det pølser på engangsgrillen Skikkelig fint påskevær i dag. Og dagboka di som flommer over av "Tro om imli er på føden" innlegg Du må melde deg der og vet du
LaraCroft Skrevet 22. mars 2008 #2674 Skrevet 22. mars 2008 Kjeder meg jeg nå....har spist MYE av påskegodtet, men det er fortsatt fotabll på tv`n her...ikke den kuleste underholdning for meg... Og så livlig det er inne i magen da, kanskje mulighet for sukkersjokk???... presser seg nedover gjør det også...
monja Skrevet 22. mars 2008 #2675 Skrevet 22. mars 2008 De to siste dagene har det vært den mest voldsomme aktiviteten inne i magen min. Det er rett og slett vondt når han setter igang. Nesten så jeg håper han ikke skal røre så mye på seg Og nedpresset er ubeskrivelig til tider. Kjennes ut som om han har tenkt seg ut ratatta og :dåne:
LaraCroft Skrevet 22. mars 2008 #2676 Skrevet 22. mars 2008 Og nedpresset er ubeskrivelig til tider. Kjennes ut som om han har tenkt seg ut ratatta og :dåne: akkurat som jeg skulle sagt det selv:)
Gjest imli Skrevet 22. mars 2008 #2678 Skrevet 22. mars 2008 Hender jeg kjenner en del nedpress jeg også. Og da kjenner jeg som regel samtidig press oppi ribbeina - tror ungen ligger og strekker seg skikkelig ut noen ganger. Siden h*n må nærme seg halvmeteren nå, er ikke det like behagelig alltid Koselig at h*n liker seg inni meg, men snart på tide å komme ut vel? Hvis jeg går på overtid, er vel trøsten at det er veeeldig koselig inni magen min
monja Skrevet 22. mars 2008 #2680 Skrevet 22. mars 2008 Lurer på om min driver og graver seg ut jeg. Ja, om han ligger med hodet ned da. Kjenner en ilende, uberskrivelig smerte nede der han skal ut når han tumler som verst. Kjennes nesten ut som om han klyper meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå