-Ea- Skrevet 20. mars 2008 #2641 Skrevet 20. mars 2008 Eeyore: Du fortjener all støtte og forståelse......... Jeg ønsker deg alt godt og krysser fingrene for at du snart er aktiv på en eller annen skravletråd her inne igjen... Vær sterk!
marsy Skrevet 20. mars 2008 #2642 Skrevet 20. mars 2008 Hei jenter! Jeg har også blitt mamma. Samme dag som Trampe, men kl 2000 på kvelden Har ikke fått reise hjem før i dag på grunn av høyt blodtrykk (mor) og gulsott (barn). Rart å være hjemme igjen etter en uke på sykehus, men jeg og jenta har klart oss så bra på sykehuset at det går nok bra skal oppdatere meg på hva som har skjedd siden sist. til alle jentene!
Murmelmy Skrevet 20. mars 2008 #2643 Skrevet 20. mars 2008 Så trist Eeyore, dette visste jeg ikke Grattis med gutten, MrsZ og du med jenta, Marsy . Kan tenke meg det er deilig å være hjemme igjen. Følger spent med dere, men er ikke så mye på nett nå som lillegutt og pappan også har ferie. De dagene jeg er på jobb er hektiske så rekker ikke innom da heller. Nå er det to jobbdager igjen neste uke før permisjonen endelig starter. I går fikk jeg somlet meg til å fylle ut permisjonspapirene og sende dem til NAV. Sent ute, men digg å være ferdig med det! Vi koser oss maks hjemme i det nye huset vårt. Mini er en helt fantastisk sjarmør og smelter både pappan og meg lett som bare det. Tidligere i uken ordnet mannen sand til den nye sandkassen og det er stor stas. Mannen ropte på meg nå nettopp og jeg løp opp i 2 etg. Mini har bommelomma på potte for første gang!!! Begge gutta var helt i ekstase Ha en super kveld, jenter!
Gjest imli Skrevet 20. mars 2008 #2644 Skrevet 20. mars 2008 Gratulerer, Marsy! Huff, har ikke fylt i permisjonspapirene til NAV ennå jeg... Må prøve å få gjort det etter påske.
monja Skrevet 21. mars 2008 #2648 Skrevet 21. mars 2008 Takk takk, nå går det unna i svingene her....
Nicky B Skrevet 21. mars 2008 #2649 Skrevet 21. mars 2008 Masse gratulerer med jenta, Marsy!!!! Ikke fritt for at jeg begynner å føle meg "alene" med magen her... Vi er ikke så mange igjen nå?
Gjest imli Skrevet 21. mars 2008 #2650 Skrevet 21. mars 2008 Føler at "alle" driver å føder jeg også. Men her er det stille gitt. Har fått fødeforbud av mannen da - det er minst en halvmeter snø og full snøstorm her...
pondusa Skrevet 21. mars 2008 #2651 Skrevet 21. mars 2008 Eeyore, dette visste jeg ikke. Marsy: Gratulerer så masse med jenta, nydelig navn dere har valgt. Monja: 35+0 uker. ---------------------------------------- Koser oss hjemme hos svigermor. Nydelig vær i dag med skyfri himmel, sol og et par minusgrader. I dag skal vi ha regatta, dvs stort og smått her på øya møtes på en fin turplass, tenner opp bål og så lager vi båter av rakved vi finner i fjæra. Når alle har laget hver sin båt, og alle har kost seg med bålmat og drikke, så har vi regatta-konkurranse. Er en fast påsketradisjon, og det er stor prestisje i å vinne regattaen.
Trampe Skrevet 21. mars 2008 #2652 Skrevet 21. mars 2008 Godt å se deg her Eeyore Har tenkt masse på deg!!! Her pupper vi masse, sover masse og skifter tonnevis med bleier. Lillegutt er ei uke gammel i dag, det er rart at tida går så fort!
Gjest imli Skrevet 21. mars 2008 #2653 Skrevet 21. mars 2008 Åh, nå vil jeg også snart ha baby! Leste sånne spebarnsblader jeg fikk av JM i går. Og nå lurer jeg fælt på når jeg selv skal få en sånn. Og hvordan det vil bli.
marsy Skrevet 21. mars 2008 #2654 Skrevet 21. mars 2008 til Eeyore! Føler veldig med dere. Det kan virkelig ikke være lett. Men det er veldig fint å høre at ting sakte men sikkert blir bedre Her er jenta veldig snill. Var ganske urolig en time eller to midt på natta, men tror det var fordi jeg i ammetåka glemte å kle på henne en ny body etter at hun gulpa på den forrige... Men etter at hun fikk ligge i dobbeltsenga, under dyna mi, sovnet hun og da sov vi i nesten 5 timer!!! Fantastisk å vokne opp og kikke rett inn i et lite ansikt midt i sin dypeste søvn :rødme: Har vel egentlig funnet ut at så lenge bleien er tørr, hun er mett og ikke for varm eller kald er alt i skjønneste orden.... Men jeg gleder meg likevel til hun kan snakke, så jeg skjønner hva hun vil Det beste er at etter 1 uke, så angrer jeg ikke på at hun er her (var litt redd for det på forhånd...). I kveld kl 2000 får vi feire en ukesdag med en melketår
Murmelmy Skrevet 21. mars 2008 #2655 Skrevet 21. mars 2008 Grattis med 35 uker overstått og 35 dager igjen til mål, monja (men du sniker vel i køen ) Pondusa: Sol ja...snøstorm på østlandet... Imli: Gled deg, det er helt fantastisk å få sitt første barn. Jeg vet jo ikke hvordan det er å få nr 2, så det er spennende. Marsy: Nå gleder jeg meg altså ---------------------------------- Jeg hadde tidligvakt med mini i dag og måtte opp kl 6.45. Greit nok hadde det ikke vært for at han sto opp med feil ben . Vært sånn smågrinete i hele dag og sover nå luren sin. Han har sovet i over to timer den siste uken (formiddagslur) men tenker vi kutter den ned til maks 1 1/2 i dag. Kanskje han sover litt lengre om morgenen . Bollebaking, kjolestrikking og magevondter er stikkord for resten av dagen... Bollene står til heving (med sjokkis i midten), kjolene håper jeg å få ferdig ila kvelden da jeg vil ha den klar til føden. Dette er mitt første strikkeplagg foruten pledd osv. Også har jeg jaggu litt vondt nederst i magen. Ikke rievondt, men mer mageknipvondt. Legger meg straks på sofaen for å strikke litt til... Ha en fin langfredag!
Gjest imli Skrevet 21. mars 2008 #2656 Skrevet 21. mars 2008 Nå har vi vært ute og gått tur i snøstormen. Det ble en kort tur Men deilig å komme seg ut litt. Ingen som har brøyta her - hele nabolaget er isolert fra omverdene
Nicky B Skrevet 21. mars 2008 #2657 Skrevet 21. mars 2008 For Monjas 35 uker! Her består påskekosen på langfredag i å rive peis.... Dvs, min kjære river peis og jeg sitter å ser på og sper på med løpende kommentarer. Ellers skal dagen brukes til ruging: pusler med klær og har så smått begynt å tenke på å putte noen ting i sykehusbagen. Har mye murringer i tillgg til kynnerne om dagen. (For ikke å snakke om forstoppelse fra helvete )
Gjest imli Skrevet 21. mars 2008 #2658 Skrevet 21. mars 2008 Tror aldri jeg får noe baby jeg... Tror den blir der for alltid... Akkurat nå føles det helt usannsynlig at jeg noengang skal få oppleve å føde et barn og bli mamma.
Kykkelikokos Skrevet 21. mars 2008 #2659 Skrevet 21. mars 2008 Skjønner at du begynner å bli utålmodig nå, imli. Men lille bebis kommer nok snart! Og du skal ha masse skryt for at du er så flink til å komme deg ut på tur og alt.
Gjest imli Skrevet 21. mars 2008 #2660 Skrevet 21. mars 2008 Håper det komme baby om ikke altfor lenge ja..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå