Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei folkens!

Vi er hjemme! Endelig! :-D Med verdens fineste lillemann, brøddeigmage, småvondt sår og gigantpupper.

Det er så herlig å få komme hjem!!! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer MzS!

Alle føder før termin jo! Og høres ut som de fleste har lette fødsler også. Lover statistisk sett ikke godt for oss andre nei ;)

Skrevet
Hei folkens!

Vi er hjemme! Endelig! :-D Med verdens fineste lillemann, brøddeigmage, småvondt sår og gigantpupper.

Det er så herlig å få komme hjem!!! :-D

Velkommen tilbake!

:klemmer:

Skrevet

Velkommen hjem, Trampe!

Tenkte på deg i morges, og trodde nok du kom hjem snart.

Skrevet

Nei, nå må jeg få meg litt mat her... Sulten etter å ha støvsuga hele 2.etasje. Men nå ble det jammen fint. Nytt sengetøy og null hybelkaniner. :Hehe:

Skrevet

Har spist lunsj jeg og....Polarbrød med jordbærsyltetøy og ost. Ikke så sunt, men utrolig godt :sikle: Tror jammen jeg må ha en til.

Skrevet

Jeg har også spist. Grove brødskiver med leverpostei (sunt) og rødbetesalat (ikke fullt så sunt) på toppen.

Til dessert har jeg spist smågodt fra påskeegget (som jeg hadde gjemt bort for at ikke mannen skulle ta knekken på det før påska har begynt :sjenert:).

Tror jeg må veie opp for dette med minst to appelsiner i dag! :ler:

Skrevet

Da pakker vi for å dra på hotell svigers. Vi blir der til mandag.

Gratulerer så mye til dere som har født!! Kos dere masse nå. :klem:

Skrevet

Lunsjen fortært (grovbrød med makrell i tomat og ost) og prøver å motstå sjokoladen i skapet nå som jeg har vært så sunn i dag.

Skrevet

Gratulerer til alle som har født!

Jeg har tenkt til å vente noen dager til før jeg føder (skal få med meg påska først).

Skrevet

Gratulerer så mye MsZ med lille Sindre :dagens-rose: , venter i spenning nå på din fødselshistorie:)

Skrevet

Først må jeg gratulere alle som har født her inne :blomst: , har fått med meg et par av fødselene da ;) Og nysgjerrig som jeg er så klarer jeg ikke å holde meg helt unna... :sjenert:

En del av dere vet det jo allerede, men Kengubarnet ble født allerede 4. januar. En flott gutt på 37 cm og 925g, som dessverre var død :gråte:

Det har vært tunge stunder siden det, men nå begynner heldigvis livet å bli lettere. Sorgen over lille gutten vår vil alltid være der, og han vil alltid være savnet. Vi ser allikevel positivt på fremtiden, og nå som gråværsskyen jeg har hatt over hodet den siste tiden begynner å forsvinne, kan jeg faktisk forestille meg at livet bli bli normalt igjen. Hadde ikke trodd at jeg skulle orke å komme tilbake hit før føderushet var over, så jeg føler jeg er på rett vei. Og så håper vi at jeg kan bli med i en ny terminklubb om ikke så altfor lenge ;)

Skrevet

Kjære lille Eeyore, du er sterk! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...