Buljo Skrevet 16. mars 2008 #2561 Skrevet 16. mars 2008 Litt redd for at hun skal få vondt, men klarer ikke la være Du kan ikke skade henne/gjøre henne vondt Spurte JM om det sist jeg var der
monja Skrevet 17. mars 2008 #2562 Skrevet 17. mars 2008 Og jeg som dytter på hodet da. Tenker jo på det når smurfen herjer på magen, men jeg tror nok ikke han tar noen skade av det selv om det ligger litt utsatt til. Helt på toppen av magen liksom. I natt lå han i tverrleie, men idag er han tilbake i seteleie igjen Men kanskje kanskje betyr det at han prøver å snu seg iallefall. Jeg gir ikke opp håpet.
Murmelmy Skrevet 17. mars 2008 #2563 Skrevet 17. mars 2008 Jadda! Jeg fikk ikke gjennomslag for Live og Iben, men til slutt for Mathilda. Meeeeen, nå vil mannen plutselig ha Mathea. Det er et virkelig fint navn og har vært i gjennom navnprosessen hos meg tidligere men ble funnet for å være for likt storebror sitt. Theodor og Mathea. Funker liksom ikke for meg. Blir liksom litt når jeg skal stave det og nå synes jeg mannen er . Nå skal det sies at hadde storebror vært en storesøster skulle han ha hett Thea. Jeg er ikke for å ha barn med "like" navn, ei oppkalling, eller samme forbokstav (meg om det ) Hva synes du?
Gjest imli Skrevet 17. mars 2008 #2564 Skrevet 17. mars 2008 Vi håper han snur seg, Monja. Hvis han var sånn halvsnudd i natt, kan det jo tyde på at han prøver å snu seg? Jeg er 38 uker i dag! Og dermed innenfor termin? Gikk på vekta i dag også, og den er den samme som i uke 36! :juhu: Det måtte feires med et par sjokoladekjekser
Gjest imli Skrevet 17. mars 2008 #2565 Skrevet 17. mars 2008 Jadda! Jeg fikk ikke gjennomslag for Live og Iben, men til slutt for Mathilda. Meeeeen, nå vil mannen plutselig ha Mathea. Det er et virkelig fint navn og har vært i gjennom navnprosessen hos meg tidligere men ble funnet for å være for likt storebror sitt. Theodor og Mathea. Funker liksom ikke for meg. Blir liksom litt når jeg skal stave det og nå synes jeg mannen er . Nå skal det sies at hadde storebror vært en storesøster skulle han ha hett Thea. Jeg er ikke for å ha barn med "like" navn, ei oppkalling, eller samme forbokstav (meg om det ) Hva synes du? Jeg synes Matilda er mye finere enn Mathea. Synes Theodor og Mathea ble litt rart sammen jeg også... Nå synes jeg ikke Matea er noe særlig fint heller jeg da... Så jeg er kanskje innhabil Synd du ikke fikk gjennomslag for Live da, det er jo nydelig Du må jo bestemme navnet du også da, ikke bare mannen din?
monja Skrevet 17. mars 2008 #2566 Skrevet 17. mars 2008 Nå er du innenfor termin ja, imli Jeg er enig i at Mathea kanskje blir litt for likt storebror sitt navn. Og jeg liker Matilda bedre
Murmelmy Skrevet 17. mars 2008 #2567 Skrevet 17. mars 2008 Takk, jenter. Jeg er enig med dere! Det er ikke de på SM . De liker visst Mathea veldig godt :koko:
Elle_liten Skrevet 17. mars 2008 #2568 Skrevet 17. mars 2008 Har sovet leeenge i dag. D var jammen deilig. Eller d vil si jeg har sovet, vært våken, sovet , vært våken osv osv.... MEN jeg har ikke vært nødt til å stå opp. HURRA!! Nå venter jeg på at havregrøten min skal bli ferdig, sånn at d blir frokost på meg. I magen min er d mye styr, men d er mest dytting, hikking og stryking av diverse kroppsdeler mot mageskinnet mitt. Blir litt sår innimellom, hvis han ligger for lenge med en fot utover. Hender han kiler meg i sidene. Ekkelt! Hva står på planen for dagen da, jenter? Jeg skal innom jobben og til jordmor. Burde ha rydda og vaska litt her også...
Elle_liten Skrevet 17. mars 2008 #2569 Skrevet 17. mars 2008 Jadda! Jeg fikk ikke gjennomslag for Live og Iben, men til slutt for Mathilda. Meeeeen, nå vil mannen plutselig ha Mathea. Det er et virkelig fint navn og har vært i gjennom navnprosessen hos meg tidligere men ble funnet for å være for likt storebror sitt. Theodor og Mathea. Funker liksom ikke for meg. Blir liksom litt når jeg skal stave det og nå synes jeg mannen er . Nå skal det sies at hadde storebror vært en storesøster skulle han ha hett Thea. Jeg er ikke for å ha barn med "like" navn, ei oppkalling, eller samme forbokstav (meg om det ) Hva synes du? Jeg synes begge er kjempefine, men skjønner argumentasjonen din. Skal jeg være skikkelig vanskelig så liker jeg Matilde bedre. MEN d spurte du jo egentlig ikke om....
monja Skrevet 17. mars 2008 #2570 Skrevet 17. mars 2008 Jeg skal ikke gjøre mye idag. Vaske noen klær, rydde litt kjøkken (mannen er flink til å lage mat, men ikke rydde ) og hvile. Må tenne i ovnen og tror jeg. Det ble jo plutselig vinter her.
monja Skrevet 17. mars 2008 #2571 Skrevet 17. mars 2008 Et lite tips til dere jenter: Da jeg fødte sist grudde jeg meg fælt til å gå på do etter fødsel. I forhold til sting og å tørke og sånt, men på barsel hadde de sånne fine spylere du kunne bruke for så å bare klappe tørt etterpå. Da jeg kom hjem brukte jeg en Imsdalflaske med sportcap som jeg fylte med lunka vann før hvert dobesøk. Hadde litt grønnsåpe i den og om jeg ikke husker helt feil. Så spruta jeg ivei i vildens sky etter at jeg var ferdig på do. For så å klappe tørt etterpå. Supersmart ifølge meg selv da Og det gjorde jo alt så mye enklere.
Gjest imli Skrevet 17. mars 2008 #2572 Skrevet 17. mars 2008 Åh, fy så mye vondt vi må gjennom... Ikke bare fødselen, men dobesøk etterpå også... Huff. Takk for tips i alle fall
Murmelmy Skrevet 17. mars 2008 #2573 Skrevet 17. mars 2008 Nå har jeg 24 brettebleier i vaskemaskinen... også sitter jeg og strikker på Nøstebarnteppet. Er vel egentlig ferdig men strikker så langt jeg gidder nå før jeg feller av. Alle bollene jeg bakte på lørdag er borte, så skal bake en ny ladning etterpå. Da skal jeg kose meg med varme boller, kakao og krem
Gjest imli Skrevet 17. mars 2008 #2574 Skrevet 17. mars 2008 Nå skal jeg og min kjære gå og dusje. Sammen. Snakkes etterpå jenter
monja Skrevet 17. mars 2008 #2575 Skrevet 17. mars 2008 Litt romantikk på en mandagsformiddag, imli Kos dere
tatiana Skrevet 17. mars 2008 #2576 Skrevet 17. mars 2008 Nå er det bare ti dager til termin, så nå syntes jeg det er på tide at jeg begynner å kjenne nedpress jeg også. Jeg nekter å gå over tida! I dag skal jeg støvsuge, ta ut bikkja, og rydde kjøkkenet. Jeg går fortsatt å snufser (litt forkjølet), så jeg skal slappe av også. Skulle ønske jeg kunne dusje med mannen min også, men dusjen er for liten (eller jeg er for stor )
monja Skrevet 17. mars 2008 #2577 Skrevet 17. mars 2008 Har snakket med føden og fått roet meg litt før påska. Skrev mer om det i dagboka mi. Nå skal jeg begynne å male litt på lillebarnet sitt rom.
Buljo Skrevet 17. mars 2008 #2578 Skrevet 17. mars 2008 Gah.. Ei venninne av meg som har termin samtidig som meg er på føden nå, og om riene ikke tar seg opp blir hun satt igang. Det er det samme de har sagt til meg hver gang jeg har vert der de tre siste ukene (var innlagt ei uke også) men det har bare endt med at de sender meg hjem med sovemedisin. Og nå blir hun igangsatt.. Så surt! Nå skal ungen hoppes ut.
Murmelmy Skrevet 17. mars 2008 #2579 Skrevet 17. mars 2008 haha, Fride - en sniker? Det er dritkjipt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå