Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Gratulerer så mye med lille Live :dagens-rose: Kykkelikokos

Er også i klubben " klar til fødsel" nå kjenner jeg....

Når jeg våknet etter en dupp på sofaen isted, så kjentes det ut som jeg hadde mensmurringer, men kan det være noe jeg innbiller meg????

Har jo ikke kjent kynnere en gang - så kan jo ikke sammenligne med noe...

Forklaringen jeg har fått på kynnere fra JM er at magen blir stram og hard, men at det ikke skal gjøre vondt. Jeg har hatt hard og stram mage hele svangerskapet jeg...derfor er jeg litt usikker på hva jeg kjenner for noe...

Men det varte bare en kort stund, og så var det over.

Endret av LaraCroft
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man har mye vann i kroppen - hvor mye kan jeg forvente blir borte etter fødsel?

Skrevet
Når man har mye vann i kroppen - hvor mye kan jeg forvente blir borte etter fødsel?

Det er det dessverre ingen av oss som kan foutsi :riste:. Noen holder på vannet en stund etter fødsel, andre (som meg) renner det av seg. Jeg gikk vel ned ca 14 kilo innen en uke etter fødsel. Husker ikke helt...

Skrevet
Ikke jeg heller.

Men jeg skal igang med utendørs vindusvask nå. Jeg har mer eller mindre rundvaska badet og tatt av senga så jeg er da litt fornøyd. Ikke mye stillesitting for denne lille smurfen i magen nei :mrgreen:

Det ender bare opp met du sliter deg ut, monja :fnise:

Vi har hatt nydelig vær i dag og tilbragt mesteparten av tiden utendørs. Mini har vært i knallhumør i dag og vi har virkelig storkost oss med hjemmelagde bolle, kakao og krem (kakao og krem var ingen hit hos min 19 mnd gamle gutt).

Vi har gått en liten tur og han har sovet en over to timer lang lur i dag. Fine gutten min - tenk at jeg skal få en lillesøster til ham :hjerte:

Nå er middagen spist og mini skal snart i seng.

Skrevet

Masse stikkinger down under i kveld og. Og magen er full av kynnere. Skikkelig ekkelt. Den er stram som en ball nesten hele tiden.

Mulig det kommer av den deilige middagen mannen laga etter inspirasjon av Murmelmys kyllingsnadder :sikle::fnise:

Jeg har ikke gjort så mye i kveld så jeg har brukt halve dagen til å slappe av. Nå er gutta på badet og krangler om tannpussen. Smurf skal snart i seng det er sikkert.

Skrevet

Her skjer d jammen ting!

Gratulerer så masse med lille Live, Kykkelikokos!

D hørtes ut som en sånn fødsel som jeg ønsker meg.

Skjønner at man ikke kan være borte lenge herfra før d er fødsler som er unnagjort. D nærmer seg for oss alle nå...

Skal til jordmor i morgen. Er spent på hvordan lillemann ligger. Han har vært snill gutt og ligget med hodet nedover og beina opp mot min høyre side lenge, men nå har det vært mye romstering i alle bauer og kanter her de siste dagene. Begynner å bli litt skeptisk her....

Har fått unna gjort litt shopping de siste dagene. Har handlet ammebh, skinn til vogna, div. kluter og litt ulltøy. Begynner å bli klar nå. Trenger ammeinnlegg og en kosedress til meg selv. + stellematte.

Skrevet

Tror det aller meste skulle være klart her også :)

Nå synes jeg nesten det kan bli baby om noen dager jeg... Begynner å bli litt utålmodig. Alle andre i klubben her driver jo å føder før tida. Håper ikke det betyr at vi andre må gå lenge over da...

Skrevet

I dag har jeg halveis hatt litt ånden. Fått tatt endel kjipe klesvasker som har samlet seg opp, men som jeg ikke har giddi å vaske enda fordi jeg ikke har hatt nok av den typen til å fylle en maskin. (Fant igjen en t-skjorte til frøkna og, som jeg trodde hadde blitt borte i barnehagen. Den lå mellom to gardiner av alle ting!)

Og mens mannen sto på kjøkkenet og lagde middag til vi fikk besøk i ettermiddag, var jeg ute og støvsugde og vasket bil! :fnise:

Men nå sitter jeg her da med kynnere deluxe (som om de ikke var plenty fra før)

Skrevet

Heisann! :)

Vil bare hilse på .. :fnise:

Er ny her, eller.. Registrerte meg visst i desember, men tok ikke i bruk forumet før i dag .. :sjenert:

Jaja, hei da vertfall! :fnise:

Skrevet

Er ny her, eller.. Registrerte meg visst i desember, men tok ikke i bruk forumet før i dag .. :sjenert:

:hallo:

Skrevet

Her i huset er d jeg som lager middagen, mens mannen kjører bilen på rens. Veeeldig praktisk med sånn rense/vaske/bilpleie ved siden av jobben, vettu!

Synes faktisk at det er litt vel lettvint for han. :jepp:

Har vært litt uvel i det siste. Mulig magesekken ikke har så god plass lengre.

Hender jeg blir litt kvalm og "rar i kroppen". Hmm..

Nei, tror d er natta snart nå. Skal en liten tur innom jobben i morgen, selv om jeg har ferie og ikke skal tilbake før etter permisjonen. Fikk ikke gjort meg helt ferdig før helgen.

Skrevet

Heeei! :goodbye:

Ikke lenge igjen til termin for deg. Du kommer jo rett inn i "føde-stimen".

Skrevet
Heeei! :goodbye:

Ikke lenge igjen til termin for deg. Du kommer jo rett inn i "føde-stimen".

Hihi, nei det er ikke det.. Synes det kunne gått fortere da! Hatt to cm. åpning og masse "masrier" i over to uker nå, så er passe lei! :sjenert:

Skrevet
Flere med veldig aktive magetroll?

Ikke i dag. I dag er han nesten bekymringsfullt stille. Har kjent og kjenner liv, men mindre enn i går. Tror plassen begynner å bli trang..

Skrevet
Flere med veldig aktive magetroll?

Kjenner jo at han er der, men er ikke så mye bevegelse. Blir litt vanskeligere å kjenne de også, med alle sammentrekningene sa JM på sykehuset..

Skrevet

Ikke veldig mye liv her. Men denne er visst rolig av seg. Akkurat nå ligger h*n og presser seg nedover her føles det som. Artig følelse :fnise:

Skrevet

Her "tyter" det ut en arm eller et bein stadig vekk. Hun presser ut, jeg dytter inn :fnise:

Skrevet
Her "tyter" det ut en arm eller et bein stadig vekk. Hun presser ut, jeg dytter inn :fnise:

Sånn er det her noen ganger. Det er gøy å kjenne de forskjellige "delene" og dytte på dem :ler:

Skrevet
Sånn er det her noen ganger. Det er gøy å kjenne de forskjellige "delene" og dytte på dem :ler:

Litt redd for at hun skal få vondt, men klarer ikke la være :rodme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...