Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke gitt opp håpet for at han skal snu seg enda, men jeg vil heller ikke ende opp med hastesnitt i fall han ikke gjør det. Og bare tanken på at smurfen kom tre uker før tiden.....det er bare 3 uker til det :dåne: Det er jo ikke sikkert denne kommer like tidlig, men man vet jo aldri.

Nei, nå skal jeg se Farmen og tenke på noe annet noen minutter :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, Kykkelikokos!!!!!!!!!! :danser::blomst: Nei, nå går det unna!

Jeg har ikke gitt opp håpet for at han skal snu seg enda, men jeg vil heller ikke ende opp med hastesnitt i fall han ikke gjør det.

Ikke bare du som har lest om seteleiefødsler. Har i tillegg lest om vending. Og det frister ikke. Sitter gutten på rompa ved UL på tirsdag, skal jeg ha KS. Etter fødselen til frøkna, skal ikke jeg ha en ny komplisert fødsel.

Vil heller ha et planlagt snitt enn et utført i hastverk. Prøver å ikke tenke for fælt på det før enn til tirsdag, men merker at det kverner i bakhodet... :(

Mannen er skikkelig optimist og overbevist om at jeg tar på vei for ingenting. Selvfølgelig kommer veslegutt til å snu seg med hodet ned.

Jeg er ikke like sikker. Han har i hvertfall sittet sånn siden uke 28...

Skrevet

Hvor er det forresten blitt av alle de andre damene i presentasjonstråden over mars/april 2008 mammaene? :klø: Ser feks at Eeyore ikke har oppdatert dagbok si på flere uker.... Håper alt er bra med de alle sammen!

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessa Kykkelikokos :klem:

Skrevet

Oi - her har det skjedd ting siden i går morges, da jeg var innom sist.

Gratulerer, Kykelikokos!!!

Høres ut som om alt gikk kjapt og greit der.

Åh, nå begynner jeg nesten å bli utålmodig etter å komme i gang selv. 38 uker i morra (eller i dag, alt etter hvilken metode man bruker...) og innenfor termin, da strengt tatt. For et par dager siden trodde jeg liksom det var noe på gang, men nå kjenner jeg nesten ingenting...

Skrevet
og jeg kjenner iiiiingentiiiiiing :)

Ikke jeg heller.

Men jeg skal igang med utendørs vindusvask nå. Jeg har mer eller mindre rundvaska badet og tatt av senga så jeg er da litt fornøyd. Ikke mye stillesitting for denne lille smurfen i magen nei :mrgreen:

Skrevet

Er ikke noe på gang her heller akkurat... Et par lette mensmurringer i natt er alt jeg kan skryte av for øyeblikket. Er så mange som har fått før tida nå, at vi andre må nok gå et par uker over ;)

Men jeg er i gang med å pakke bagen da. Sånn i tilfelle ;)

Skrevet

Kanskje like greit å pakke bag'en ja. Man vet jo aldri når de små vil komme ut. Spennende blir det iallefall :hoppe:

Skrevet

I følge tickeren er jeg høygravid idag....i følge jordmor er jeg det i morgen :mrgreen:

Skrevet

Synes ikke det er lenge siden dere alle seilte inn i høygravidklubben mens jeg satt der med over 60 dager igjen. Synes forøvrig ikke det er så lenge siden det var 100 dager igjen heller jeg :dåne:

Kanskje jeg skal begynne å forberede meg på å gå tilbake på jobb etter permisjonen snart så raskt som dette går :fnise:

Skrevet

Synes det har gått utrolig fort jeg også. Og nå driver folk å føder som bare det. Kjenner det klør litt i "fødeutstyret" :ler:

Skrevet

Kjenner "fødepresset" jeg også, Imli :ler:

Var skikkelig snurt og nesten forbanna når jeg våknet i dag tidlig og hadde sovet godt, i går kveld var jeg nesten sikker på at det skulle skje noe i natt... Hehe :) Må slutte å tenke så mye på det, men det er ikke så lett gitt!

Nå kjører vi oss en tur ned til hytta ved sjøen for å få enda litt mer vårstemning og for å få tankene over på noe annet! Et par timers kjøretur hver vei, men vi har jo ikke noe bedre å gjøre akkurat. Bagene er forresten ferdigpakket og tas med for sikkerhets skyld, sånn i tilfelle... ;)

Ha en fortreffelig søndag folkens!

Skrevet

Kos dere på hytta, MzS :klemmer:

Da er vinduene vasket utvendig. Et mesterstykke med bekkenplager og takraset som enda ligger som skavler rundt huset :ler: Men det gikk :mrgreen:

Skrevet

Vi har gått tur i dag vi. Men det ble en kort tur.

Nå har jeg sovet 1,5 time, skulle gjerne ha sovet lenge til... :sove:

Eneste jeg har lyst til for tida... Alt annet er bare dritt og kjedelig. Æsj.

Skrevet

Har også hatt noe mensmurringer den siste uken.. Jeg går bare og venter i spenning, for jeg gleder meg såå fælt! Kjennes også ut innimellom som han er på vei ut av bekkenet mitt, men jeg tror ikke han er det riktig enda altså.. Men som flere sier her, så kjennes det ut jeg nesten kan trykke han ut når jeg trykker øverst på magen. Litt ubehagelig, så prøver å la være det :fnise: Virker som det er noe mindre liv om dagen også, er nok trangere for han nå ja!! Også lurer jeg veldig på hvor stor han er, sikker på han er endel større en Victoria. Hun veide jo bare 3000gr.

Jeg håper virkelig han snur seg, Monja. Jeg gikk også og ikke hadde det så veldig bra en periode og leste om setefødsel og keisersnitt. Men når jeg var hos legen i uke 36 hadde han snudd seg, så jeg krysser alt jeg har for at din også gjør det!!

Skrevet

Jeg håper det og, April! Blir spennende å se når gutten din kommer ut da.

Har vært på Plantasjen og fikk plutselig masse stikkinger der nede/inne. Herregud, gikk som en tvikroka gås rundt der :fnise:

Men det gikk over heldigvis.

Skrevet

Her går det unna ser jeg! ;)

Grattis så mye Kykkelikokkos! :klem:

Jeg er endelig hjemme igjen, har vært en litt annerledes start på livet med familie på tre enn hva jeg hadde trodd men får satse på at det roer seg litt framover nå. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...