MzS Skrevet 15. mars 2008 #2501 Skrevet 15. mars 2008 Så spennende Kykkelikokos! Skal du også "snike" deg forbi meg nå, hehe Er riene vonde eller? Og har vannet gått? Hold oss oppdatert!!!!!!
tatiana Skrevet 15. mars 2008 #2502 Skrevet 15. mars 2008 Rier ca hvert 5 min. Skal ta tiden på varigheten nå på neste ri. Så spennende! Lykke til!
Kykkelikokos Skrevet 15. mars 2008 #2503 Skrevet 15. mars 2008 Vannet har ikke gått, men riene har blitt vondere. Så nå reiser vi.
MzS Skrevet 15. mars 2008 #2504 Skrevet 15. mars 2008 MASSE LYKKE TIL!!! Husk å få sladris til å oppdatere
jente 79 Skrevet 15. mars 2008 #2505 Skrevet 15. mars 2008 Ser dere har blitt oppdatert på at Kykkelikokos har reist på sykehuset Kommer med oppdateringer så snart jeg hører noe :-D
LaraCroft Skrevet 15. mars 2008 #2507 Skrevet 15. mars 2008 Så spennende Kykkelikokos - håper alt går bra:)
LaraCroft Skrevet 15. mars 2008 #2508 Skrevet 15. mars 2008 Planer for helgen da, jenter? Her våknet vi til snøvær - ikke påskevær som jeg hadde håpet på. Nå har altså fødselspermen min startet, og det er deilig. Tros jeg har tatt litt for hardt i idag ifht til påskepynting o.l Dagen startet med innhenting av bjørkekvister - og satt gule sløyfer på dem. Tørket enkelt støv i stua, og har strykt påskeduker. Kjæresten har vært flink til å hjelpe meg med å vaske badet, støvsugd hele huset og han har måkt til plass ute for kos i sol og for grilling:) Så det som gjenstår av helgeplaner er egentlig bare å pakke sykehusbagen, som jeg enda ikke har fått gjort. Men det kommer en dag i morgen:)
monja Skrevet 15. mars 2008 #2509 Skrevet 15. mars 2008 Spennende, Kykkelikokos!!!! Masse lykke til! Gleder meg til oppdatering
jente 79 Skrevet 15. mars 2008 #2510 Skrevet 15. mars 2008 Da er Kykkelikokos blitt mamma Alt er bra med både mor og barn. Det hadde gått fint uten smertestillende og vært en rask fødsel. Lille Live veide 3030g og var 48 cm lang. Gratulerer, Kykkelikokos
monja Skrevet 15. mars 2008 #2511 Skrevet 15. mars 2008 Ååååhhh..... Gratulerer masse med den lille jenta, Kykkelikokos!!!!
MzS Skrevet 15. mars 2008 #2512 Skrevet 15. mars 2008 Åh, kjære vene - det gikk fort! Så fint at alt gikk bra! GRATULERER så masse, masse Blir helt rørt jeg... Plutselig er dere mammaer en etter en! Skal ALLE føde før tiden her nå da, unntatt meg...?
monja Skrevet 15. mars 2008 #2513 Skrevet 15. mars 2008 Jeg skal ikke føde før deg, MzS Men det går jammen unna nå når vi ført har kommet i siget.
Murmelmy Skrevet 15. mars 2008 #2514 Skrevet 15. mars 2008 Gratulerer med lille Live, K . Nydelig navn til ei lita tulle ...synd jeg ikke fikk med mannen på det for et halvt år siden
Murmelmy Skrevet 15. mars 2008 #2515 Skrevet 15. mars 2008 Jeg skal ikke føde før deg, MzS Men det går jammen unna nå når vi ført har kommet i siget. Har ingen planer om det jeg heller
monja Skrevet 15. mars 2008 #2516 Skrevet 15. mars 2008 Har lest enda mer om setefødsel og jeg blir bare mer og mer deprimert... Som jeg ønsker at den lille mannen skal snu seg
Murmelmy Skrevet 15. mars 2008 #2517 Skrevet 15. mars 2008 Uffameg Monja, det skjønner jg godt. Har ikke lest noe om det selv, men skjønner jo at det ikke er noe å strebe etter I dag har vi vært i Sviden og kjøpt inn stellematte, bilstol og mat. mini sov hele veien hjem, så vi dro innom Maxbo og kjøpte en sandkasse som man kan legge lokk på. I bruk er lokket to krakker - genialt! Mini var rimelig grinete før middag (trøtt og sulten) men kviknet til da han fikk maten foran seg. Vi hadde kyllingfilet med krydderost inni og bacon utenpå, båtpoteter, broccoli og kyllingbretagne saus med baconbiter. Herregud som han spiste! Til dessert fikk han kirsebæryoghurt. Jeg har bakt 18 hveteboller med to melkerullbiter inni. Mannen og mini har spist og jeg har smakt bittelitt. Ikke verdt å få halsbrann over, men GU' så gode! Nå er ti stk i frysen og seks utenfor. Mulig jeg drister meg til et par i morgen med kakao og krem til . Jeg har derimot kylt i meg en diger smoothie Mannen ser fotballkamp, mini sover og jeg sitter her :snill:
monja Skrevet 15. mars 2008 #2518 Skrevet 15. mars 2008 (endret) Uffameg Monja, det skjønner jg godt. Har ikke lest noe om det selv, men skjønner jo at det ikke er noe å strebe etter Nei, det er rett og slett deprimerende. Alt jeg leser er om økt dødelighet, misdannelser, hjerneblødninger etc etc.... Mannen min får helt angst og vil ikke være med på fødsel som kan utsette lillebror for sånne farer. I tillegg er han født med HD så det er nok ikke mest gunstig å komme til verden med rompa først. Jeg tror jeg kommer til å kreve KS om han ikke snur seg. Endret 15. mars 2008 av monja
MzS Skrevet 15. mars 2008 #2519 Skrevet 15. mars 2008 Huff, skjønner deg godt Monja... Jeg var i akkurat samme situasjon som deg på samme tid, men gutten min snudde seg pent og pyntelig i uke 35/36 og har ligget pal i hodeleie siden - så håpet er ikke ute! Hadde også bestemt meg for keisersnitt om han ikke snudde seg, det anbefalte de meg også på sykehuset. Ser masse fordeler med keisersnitt jeg, selv om jeg er glad for at jeg skal føde naturlig nå når han har snudd seg. Men som sagt, for min egen del hadde det ikke vært aktuelt med vaginal setefødsel, leste mye om det og tenkte mye på det, men landet på keisersnitt. Heldigvis slapp jeg å ta det endelige valget, da - krysser fingrene for at det samme skal skje med deg!
Murmelmy Skrevet 15. mars 2008 #2520 Skrevet 15. mars 2008 Det tror jeg faktisk jeg også hadde gjort, M
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå