MzS Skrevet 14. mars 2008 #2481 Skrevet 14. mars 2008 Ha en fin helg du også, Elle_liten! Og alle dere andre også, selvfølgelig Noen som har noen gode forslag til god fredagsmat i dag...? Er totalt fantasiløs i dag, har lyst på noe godt men jeg kommer liksom ikke på noe. Er litt lei av taco, pizza, lasagne osv...
Kykkelikokos Skrevet 14. mars 2008 #2482 Skrevet 14. mars 2008 Vi har spist grillet kylling og pommesfrites i hvert fall.
monja Skrevet 14. mars 2008 #2483 Skrevet 14. mars 2008 Vi skal ha ostegratinerte pølser på seng av potetmos. Utrolig enkelt. Lager potetmos som etter anvisning på pakken. Legger den i bunnen av en ildfast form. Legger på strimlete eller skivede pølser. Oppå der igjen en blanding av hakket løk og tomatpure/ketchup og ost helt på toppen. Inn i stekovnen på 200 grader til osten er smeltet og gjennomvarmt. Enkelt og godt.
Murmelmy Skrevet 14. mars 2008 #2484 Skrevet 14. mars 2008 Vi har hjemmelaget pizza hver fredag. Bunnen er tynn og sprø (italiensk), peppes pizzasaus, salt, pepper, oregano, skinke og sopp under osten, ost og mozerella, til slutt skinke oppå osten og enda mer oregano. NAM NAM! Nå har jeg satt pizzadeigen og to klippekranser er satt til heving... Supert med gjærbakst for tiden, for den spiser jeg ikke grunnet halsbrann
Nicky B Skrevet 14. mars 2008 #2485 Skrevet 14. mars 2008 God tur og ha en fin helg, Elle_Liten! Vi skal ha biffwok i kinesisk sweet and sour saus og jasmin ris. Kjempegodt! Skjærer opp biffkjøttet i passende store biter, steker de i olivenolje og ca tre fedd med knust hvitløk. Har oppi broccoli, paprika, minimais, bønnespirer og vannkastanjer- woker disse sammen med kjøttet. Tømmer oppi ett og et halvt glass med sweet and sour saus, koker ris og voila! Enkelt og sunt!
Gjest imli Skrevet 14. mars 2008 #2486 Skrevet 14. mars 2008 Vi hadde tomatsuppe fra pose i dag vi... Mange av dere er flinke på å variere maten altså... Synes vi har så kjedelig mat forhold til alle andre! I kveld har jeg hatt en del stikkinger i underlivet og ned i bekkenet. Masse nedpress og mensmurringer. Ikke noe deilig. Men litt spennende da )
MzS Skrevet 14. mars 2008 #2487 Skrevet 14. mars 2008 I kveld har jeg hatt en del stikkinger i underlivet og ned i bekkenet. Masse nedpress og mensmurringer. Ikke noe deilig. Men litt spennende da ) Det har jeg hatt i dag også! Kjenner han har kilt seg skikkelig godt ned i bekkenet nå, rar følelse... I tillegg har jeg fått masse melk i puppene, det renner bare jeg tar på dem Kanskje det er noe på gang nå...? *håpe* Spennende er det hvertfall, ja Ikke noe nytt fra Trampe enda? Bra tips til fredagsmat her, forresten - vi fant ut at vi ikke var så sultne likevel så her ble det bare ostesmørbrød i kveld
Murmelmy Skrevet 14. mars 2008 #2488 Skrevet 14. mars 2008 ...jeg føler hun prøver å presse seg ut av stumpen min jeg...
Gjest imli Skrevet 14. mars 2008 #2489 Skrevet 14. mars 2008 ...jeg føler hun prøver å presse seg ut av stumpen min jeg... Det tror jeg og noen ganger - synes jeg kjenner nedpress både foran og bak...
Gjest imli Skrevet 14. mars 2008 #2490 Skrevet 14. mars 2008 Har noen andre kjent sånn at når dere trykker litt øverst på magen, så kjennes det ut som om ungen er på vei ut? Kjenner sånn skikkelig nedpress når jeg klemmer litt øverst på magen. Morsomt
Murmelmy Skrevet 14. mars 2008 #2491 Skrevet 14. mars 2008 Jeg får nesten ikke tak i henne på toppen av magen ettersom hun ligger så lang hun er oppunder ribbeina mine...
Gjest imli Skrevet 14. mars 2008 #2492 Skrevet 14. mars 2008 Det gjør min og til tider. Presser seg skikkelig oppunder ribbeina. Sånn at jeg må sitte litt bakoverlent
Nicky B Skrevet 15. mars 2008 #2493 Skrevet 15. mars 2008 God morgen damer! Nå er det påskefri! Jeg skjønner at mageboeren min ligger annerledes enn deres- kjenner ikke nedpress og slettes ingenting som presser seg opp i ribbeina. Har en rygg mot høyre, med litt skulder opp mot høyre side av ribbeina. Armer eller kne som gnir ytterst på venstre side og litt tåkiling på hoftekammen. Sær følelse- kjennes ut som om hoftebeina er i ferd med å dovne bort. Det prikler og blir numment. Ja, ja. Nå skal jeg snart ut å kjøpe bursdagspresang til tantebarnet mitt. Håper dere har en flott dag, jenter!!!!
monja Skrevet 15. mars 2008 #2494 Skrevet 15. mars 2008 Ikke noe nedpress å snakke om her heller. Jeg er utrolig spent på hvordan lillebror ligger nå. Til vanlig har jeg kjent hikkingen like under navelen min (noe som stemmer bra med seteleie), men i går begynte jeg å kjenne den nede i lysken på venstre side :klø: I natt har jeg i tillegg kjent en del romstering både nederst i magen og øverst i magen så nå aner jeg ikke hva som er opp og ned på den lille her inne :klø:
Nicky B Skrevet 15. mars 2008 #2495 Skrevet 15. mars 2008 Ikke greit å skjønne seg på hvordan de ligger. Jeg har lovet meg selv å ikke lese noe om det eller spekulere før enn vi ser på tirsdag hvordan han ligger. Frem til da skal jeg prøve å ta det med ro og ikke stresse meg opp unødvendig. (men jeg lurer fælt!!!!) Stemmer tickeren din, er du høygravid i morgen du Monja! Eller er det senere i dag når klokka får tatt igjen?
monja Skrevet 15. mars 2008 #2496 Skrevet 15. mars 2008 Tickeren min er riktig på uker og dager som har gått, men den mangler vel de ekstra 2 dagene vi legger til her i landet på hvor lang tid som er igjen. Uansett har jeg ikke tenkt å gå til den 28. april så jeg er gjerne høygravid i morgen jeg
Kykkelikokos Skrevet 15. mars 2008 #2497 Skrevet 15. mars 2008 Her er det masse nedpress. Vet ikke om det er kynnere eller rier eller hva det nå er som skjer med kroppen min jeg, men noe er på gang i hvert fall. Håper ikke jeg skal gå slik i to uker
MzS Skrevet 15. mars 2008 #2498 Skrevet 15. mars 2008 Ikke noe fødsel i natt heller nei... Sukk Magen min er bare så stappfull og sprengfull av baby at det er skikkelig vondt, han ligger helt ned i bekkenet og helt opp i ribbeina og stikker ellers ut i alle retninger... Hele magen min bare strekker og verker. Men det positive er at bortsett fra enkelte hosteanfall og dobesøk så har jeg sovet godt de siste to nettene, så nå begynner jeg hvertfall å få litt krefter igjen til fødsel JEG VIL FØDE NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Planer for helgen da, jenter? Vi skal bare være hjemme, får besøk av broren min og familien i dag. I morgen kjører vi en tur til hytta ved sjøen tenker jeg, hvis været er like fint. Det er så koselig å komme seg ned til kysten en tur på denne tiden, våren er som regel kommet så mye lenger der! Hvis ikke vi kjører til sykehuset i stedet da... *krysse fingre*
Kykkelikokos Skrevet 15. mars 2008 #2499 Skrevet 15. mars 2008 Planen er å føde Men vi skulle egentlig vært å handlet og sånn, men vet ikke om jeg tør det nå. Er ikke så kjekt å stå krokbøyd i butikken..
Kykkelikokos Skrevet 15. mars 2008 #2500 Skrevet 15. mars 2008 Rier ca hvert 5 min. Skal ta tiden på varigheten nå på neste ri.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå