Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet
:sjenert: Jeg spiser opp barselsmiddag.. Var sulten, jo!
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle så gjerne bakt litt men har ikke melk...søren også.

Skrevet

Det er kanskje noe du kan bake som ikke inneholder melk? :)

Skrevet

Jeg hadde også planer om å bake mer i dag, men jeg vet ikke om jeg klarer å stå så lenge. Lurer på om det var det som tok knekken på bekkenet mitt i går? :klø:

Tror jeg skal vente iallfall en dag til før jeg tar frem bakeutstyret igjen. Men dersom jeg kjeder meg for mye i kveld, skal man vel ikke se bort i fra at jeg gjør det likevel.. ;)

Skrevet

Nei, ikke i Kokos-heimen i hvert fall. Her bare spiser vi opp alt som er i frysen :ler:

Skrevet

Hehe! Vi har akkurat spist ferske reker og varme baguetter i solveggen på verandaen... Ta sommeren på forskudd, vi??? :briller: Deilig var det hvertfall!

Send noen bli-frisk-vibber til meg da jenter... Er lei av å være forkjøla, er potte tett og hoster konstant! Typisk om fødselen skulle sette i gang nå når jeg er syk...

Skjønner jeg er heldig som slipper unna noe bekkentrøbbel, føler med dere som har det! Høres forferdelig slitsomt ut...

Skrevet

Bake? *fremmedord*

Men Trampis, kan du ikke legge ut oppskrifta på muffinsene dine da? *smisker*

Skrevet

Håper du blir frisk før fødselen MzS :klem:

Skrevet

God bedring fra meg også! Forkjølelse med tett nese er noe herk!

:kose:

Skrevet

Spa hørtes deilig ut...

I morra skal jeg også bake. Kan jo ikke være dårligere enn dere andre :fnise:

Skal snart ut å handle, sitter her å venter på at lønninga skal tikke inn...

Skrevet

Har visst fått lønning i dag, men det er ikke mye igjen av den etter at alt er betalt, gitt.

Skrevet

Er redd det ikke blir noe særlig igjen av vår heller. Men må jo sette av litt, dette er jo siste lønning før baby! Vi har jo så lite stæsj at vi må sikkert ut å kjøpe masse etter at ungen er ute...

Skrevet
Har visst fått lønning i dag, men det er ikke mye igjen av den etter at alt er betalt, gitt.

Sånn er det her og. Rekker ikke å se pengene før det lukter svidd på kontoen og ekkoet begynner å melde seg.

Skrevet

God bedring, MzS! :klemmer:

Det var da voldsomt til baking på dere da? Holder det ikke med bolle i ovnen? ;):fnise:

Sånn er det her og. Rekker ikke å se pengene før det lukter svidd på kontoen og ekkoet begynner å melde seg.

Henger meg på den. Og nå har jeg shoppet litt til... :sjenert:

Hentet en skikkelig gjørmegris i barnehagen i dag som gledesstrålende løp mot meg så søla sprutet i alle retninger. Da hadde hun "badet" i gjørme og sølevann og det hadde jo selvfølgelig gått innunder regnbukse og dress. (til tross for strikk under støvelen. Og lukta skikkelig sur gjørme- jeg brakk meg som en annen tulling.)

Har bestilt en barnevader nå, tror den er lur. Noen av dere andre som har en slik?

Barnevader

Skrevet

Aldri hørt om barnevader før, den den så jo skikkelig lur ut! :Nikke:

Skrevet

Fy søren å dere skravler.............

Det viser seg at mannen er inne for å tyvtitte på skravlingen vår så da ser det ut som om jeg er pålogget :roll: Har jo sånn automatisk pålogging vettu.

Vel, da har det seg slik at det er ikke det at jeg ikke vil svare, det er bare at jeg ikke er her, er bissi med amming eller soving. Kjenner at jeg ikke har sovet så mye på den siste uken.....

Har savnet dere her inne da, rart det der, blitt vant med å dele det meste med dere!!

Bak i vei, jeg sover litt til!!!!

Skrevet

Hehe. Skal begynne å skrive "Hei, mannen til -Ea-" hver gang jeg ser nicket ditt da ;)

Sov med god samvittighet! :klem:

Skrevet

Her går det unna i svingene ja.. Skal ikke være borte lenge herfra før man må bla både tre og fire sider ;)

Var på sykehuset i går, virker ikke som jeg har brystbetennelse, men de tok prøver for å sjekke likevel. Grunnen til at jeg har vært så dårlig er trolig tilstoppede melkeganger. Har veeeldig mye melk, og om ikke det blir tømt nok så blir jeg dårlig. Tror vi da..

Virker hvertfall som et logisk svar for meg så vi får se an om det blir bedre framover.

Fikk salve til M sitt øye også, så ut som begynnende betennelse så greit å få tatt det tidlig. :)

Er i mye bedre form men som Ea skriver så forsvinner mye av dagen til amming og soving så internett er nedprioritert..

Men vi kommer nok tilbake så fort rutinene begynner å komme ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...