Catus Skrevet 13. mars 2008 #2421 Skrevet 13. mars 2008 Nå har jeg forsøkt å sitere i denne tråden mange ganger på rad, men når jeg skal svare blir jeg kastet ut av hele KG hver gang. Skjønner ingenting jeg, men makan til irritasjonsmoment! Jaja, jeg får vel bare svare på hurtigsvaren, så går det vel bra håper jeg. Jeg synes jeg ser deg Trampe, stående på hodet med den store magen. Stå på hendene er noe jeg ikke får til uansett, selv i ugravid tilstand. Jeg er imponert! Så deilig å få avkreftet seteleie, Lara! Skjønner godt at du er lettet. Gratulerer med det! :-D
Nicky B Skrevet 13. mars 2008 #2423 Skrevet 13. mars 2008 Ja, det må være en skikkelig lettelse å få avkreftet seteleie, LaraCroft! Hadde vært fint å få det her og.. *Håper det er smittsomt*
Kykkelikokos Skrevet 13. mars 2008 #2424 Skrevet 13. mars 2008 Hvordan i alle dager greide du å stå på hender, Trampe? Høres ut som en fysisk umulighet her i gården i hvert fall. Nicky B: Har lagt merke til det samme: To frelsere har vært her to ganger, to barnebok-selgere, og tre kakeselgende småbarn. Dette er i løpet av desember til mars Jeg må virkelig lære meg å ikke åpne døren..
Trampe Skrevet 13. mars 2008 #2425 Skrevet 13. mars 2008 Jeg er aldeles ikke gjestfri, så jeg åpner ikke døra hvis jeg ikke venter besøk Forrige gang jeg gjorde det var det lisensmannen som kom, og vi var visst ikke registrert, så det ble et dyrt besøk Da fikk jeg streng beskjed og pekefinger hos mannen om at jeg måtte la døra være igjen. Jehovas Vitner har gitt meg opp tror jeg. De har ihvertfall ikke vært her vi bor nå. De var innpåslitne som bare det på døra der vi bodde før, men det var ikke langt unna det der huset deres, så det var kanskje ikke så rart. Jeg har en sånn dag der jeg gjør alt jeg ellers ikke har gjort. Betale regninger, sende mailer jeg skulle sendt for leeenge siden, rydder litt, vanne blomster og skriver handleliste for ting vi kommer til å gå tom for i løpet av de neste dagene. Mannen skal være alene hjemme må vite Jeg skal senke skuldrene veldig når jeg har vært på sykehuset og fått vite. Jeg går jo rundt nå og ikke vet noe som helst, jeg er kjempespent på hvordan småtten ligger og hva det blir for noe. Og det er ikke lite forskjell på alternativene mine da: Enten gå og vente i uvisshet ørten dager til - eller bli mamma om bare noen timer.
Trampe Skrevet 13. mars 2008 #2426 Skrevet 13. mars 2008 Og jo, den handståinga, jeg prøvde meg for et par uker siden da vi kom hjem fra sykehuset. Før bekkenet tok meg. Mot en vegg går det egentlig helt fint, men jeg greier jo bare noen sekunder før jeg må ned igjen for ikke å knekke armene. Jeg begynner visst å bli tung nå...
Gjest imli Skrevet 13. mars 2008 #2427 Skrevet 13. mars 2008 (endret) Da har jeg også vært på kontroll Alt bra her, SF-målet har sunket litt da, så nå ligger jeg akkurat på den røde streken. Men legen sa det var fordi magen har sunket litt (ikke at jeg legger så mye merke til det - synes jeg har ungen klemt oppi ribbeina). Som vanlig normalt BT og hjertelyd på 160. Da er jeg klar for fødsel iflg legen. Så nå får vi se da, når h*n har lyst til å komme ut. Godt å få avkrefta seteleie, Lara Croft. Får håpe Nicky B og Monja sine snur seg også. Det var jo voldsomt med setebabyer synes jeg. Og tenk at Trampe er mamma i morgen! Endret 13. mars 2008 av imli
Murmelmy Skrevet 13. mars 2008 #2428 Skrevet 13. mars 2008 Flere enn meg som har mange kynnere for tiden???
Nicky B Skrevet 13. mars 2008 #2429 Skrevet 13. mars 2008 Masse kynnere! (har hatt mye siden uke 14, men nå er det mye mer) Ikke endrer de seg særlig heller når jeg endrer aktivitet.
Catus Skrevet 13. mars 2008 #2430 Skrevet 13. mars 2008 Trampe: Jeg er så nysgjerrig at jeg ikke kan la være å åpne døra dersom det mot formodning skulle ringe på, jeg. Men har ikke opplevd å få Jehovas vitner på døra mer enn en gang i løpet av de snart tre årene vi har bodd her. Ikke kommer det særlig mange andre rare folk, heller. Lever visst litt "beskytta" her ute. Imli: Så bra at alt var fint på kontrollen! Det er alltid en lettelse å få de bekreftelsene på at alt er vel. Jeg skal på min siste legekontroll i morra. Håper det går like bra med meg! Murmelmy: Ja, jeg har veldig mye kynnere! Synes de kommer og går hele dagen. Men de er heldigvis ikke vonde bare ganske ubehagelige, så det er vel normalt vil jeg tro? Uh, senest nå kom det en!
monja Skrevet 13. mars 2008 #2431 Skrevet 13. mars 2008 Masse kynnere! (har hatt mye siden uke 14, men nå er det mye mer) Ikke endrer de seg særlig heller når jeg endrer aktivitet. Kan bare henge meg på denne jeg.
monja Skrevet 13. mars 2008 #2432 Skrevet 13. mars 2008 Idag er det jeg som er aktiv. Mannen er helt imponert. Jeg som bare er et sofasløvende dovendyr har tørka støv på hele stua (ja, ikke at det er så mye da), satt sammen 14 "flatpakka" esker vi skal oppbevare ting og tang i, satt på plass og vaska ut av ei hylle vi skal ha i gangen, rydda og satt på plass i framskapet vi har på stua, vaska to maskiner med klær, hengt opp klær, lagt sammen klær og lagt på plass klær. Etterpå skal jeg ta meg en runde med støvsugeren - eller tørrmoppen - selv om jeg ikke har lov, for det ble litt ruskete her. Mannen og smurfen skal få vaske smurferommet og soverommet vårt skikkelig idag.
Trampe Skrevet 13. mars 2008 #2433 Skrevet 13. mars 2008 wow, jeg er imponert over aktivitetsnivået ditt monja!! Jeg har ingen kynnere jeg. Har ikke hatt på flere uker.
monja Skrevet 13. mars 2008 #2434 Skrevet 13. mars 2008 Imponert jeg og Men nå kommer hodepinen snikende så jeg har satt opp til skikkelig lufting og bevilget meg en pause en stund.
Gjest imli Skrevet 13. mars 2008 #2435 Skrevet 13. mars 2008 Deilig å få bekrefta at alt er bra ja. Det var sannsynligvis min siste legekontroll. Skal til JM neste uke. Legen trodde mer på at jeg fødte før termin enn at jeg gikk over. Har en del kynnere jeg og. Særlig når jeg anstrenger meg. Men aldri vonde. Nå er tickeren min riktig igjen forresten. De lever sitt eget liv om dagen..
Catus Skrevet 13. mars 2008 #2436 Skrevet 13. mars 2008 Så flink du er, Monja! Her blir det ikke mye aktivitet i dag, for bekkenet er sinnsykt vondt! Jeg klarer nesten ikke å gå, jeg vagger bare som en ekstremt halt gås. Det startet med at jeg skulle ha på meg en ny truse i dag tidlig. Høyre beinet bare sviktet totalt under meg da jeg skulle løfte det venstre. Nå kan jeg så vidt bevege meg. Krekte meg nettopp opp bakken og hentet posten, men jeg tror aldri jeg har brukt så lang tid på å gå det lille stykket før. Naboene må synes jeg var svært så morsom å se på der jeg prøvde å gå..
Trampe Skrevet 13. mars 2008 #2437 Skrevet 13. mars 2008 Jeg kan ikke stå og ta på meg truse lenger... må sette meg på dolokket. Bekken er noe herk.
Catus Skrevet 13. mars 2008 #2438 Skrevet 13. mars 2008 Det samme må jeg også nå. Hadde ikke sjanse til å få verken av eller på meg buksa uten å sette meg på senga i stad. Det var dritvondt! Men jeg håper at det vil gå litt opp og ned, slik at jeg kan få noen pauser på dager innimellom.
Gjest imli Skrevet 13. mars 2008 #2439 Skrevet 13. mars 2008 Synes det er vondere å sitte å kle på seg jeg. Nå har ikke jeg bekkenproblemer da. Men når jeg sitter og bøyer meg, føler jeg at jeg knuser ungen... Det verste er definitivt å ta på seg sokker og sko - er så fælt å bøye seg. Er helst mannen som har oppgaven med å ta på meg sko Evnt skojernet!
Murmelmy Skrevet 13. mars 2008 #2440 Skrevet 13. mars 2008 Jeg kan ikke stå og ta på meg truse lenger... må sette meg på dolokket. Bekken er noe herk. Godt det snart er over for din del Vet dere hva? Jeg skal på 80 min med "snart mamma spa" i morgen! HERLIG!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå