Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre nå. Og lillemann turner i magen, så han har det nok bra han også. Kanskje det var kroppen min som sa ifra at jeg har vært nok aktiv i dag, jeg har tross alt vaska vinduer...

Skrevet

Det kan jo være du kan få hjelp til å prøve å få snudd ham også?

Nå er jeg helt utslitt her. Har bakt fire skillingsbollekringler, laget karbonadekaker som jeg har hevet i frysen, laget lasagne som står i ovnen og godgjør seg, ryddet unna masse, vasket opp og vasket kjøkkenet og dekket på bordet til en skikkelig romantisk middag. Har funnet frem finserviset og dekket skikkelig opp. Her skal vi kose oss :D Blandet saft i vinkaraffelen, blir nesten som sånn barneselskap hvor vi later som vi drikker vin :ler:

Skrevet

Nå er jeg helt utslitt her. Har bakt fire skillingsbollekringler, laget karbonadekaker som jeg har hevet i frysen, laget lasagne som står i ovnen og godgjør seg, ryddet unna masse, vasket opp og vasket kjøkkenet og dekket på bordet til en skikkelig romantisk middag. Har funnet frem finserviset og dekket skikkelig opp. Her skal vi kose oss :D Blandet saft i vinkaraffelen, blir nesten som sånn barneselskap hvor vi later som vi drikker vin :ler:

Melder meg frivillig til prøvesmaking! :spise: Spesielt de kringlene.

Skrevet

Har mer enn nok kringle, så det er bare å komme ;)

Skrevet (endret)

Ellers så føler jeg for å syte litt i dag også. Har sovet dårlig i hele natt frem til kl 5 ca. og da er d jo nesten klart for å stå opp. I dag har jeg hatt vondt/murringer nederst i magen og i korsryggen. Så nå er jeg sliten.

Mannen har fått beskjed om at d ikke blir ferdig middag når han kommer hjem.

Sånn da fikk jeg letta litt på trykket.

(3 dager igjen til ferie og permisjon)

Gjærbakst er omtrent d beste jeg vet. Med iskald melk! Oi,Oi!

Endret av Elle_liten
Skrevet

Var det til meg?

Sykehuset her praktiserer ikke manuell snuing, pga fare for fosteret. Jeg må innrømme jeg er litt lettet over det.

Skrevet

Så effektiv du har vært idag, Kykkelikokos :jepp:

Skrevet

Oi, virkelig effektiv ja! Lurer på om jeg skal gjøre noe av det samme - lage mat og fyse ned så vi har til den første tida hvor matlaging sikkert ikke er førsteprioritert....

Vi har rukket :sengekos: i dag vi :Nikke: Før middag! ;)

Skrevet

Manuell snuing praktiseres ikke her heller. Og takk for det, jeg hadde nekta.

Skrevet

Manuell snuing høres ikke deilig ut nei. Men vet faktisk om et tilfelle hvor det funka. Tror det var vondt og fælt da... Men ungen kom ut rette veien.

Er bare sjeleglad for min veloppdragne festet-hodeleie-baby!

Skrevet
Ellers så føler jeg for å syte litt i dag også. Har sovet dårlig i hele natt frem til kl 5 ca. og da er d jo nesten klart for å stå opp. I dag har jeg hatt vondt/murringer nederst i magen og i korsryggen. Så nå er jeg sliten.

Mannen har fått beskjed om at d ikke blir ferdig middag når han kommer hjem.

Sånn da fikk jeg letta litt på trykket.

(3 dager igjen til ferie og permisjon)

Gjærbakst er omtrent d beste jeg vet. Med iskald melk! Oi,Oi!

Godt det snart er ferie og permisjon, da kan du sove så masse du bare orker på dagtid. Det er virkelig et must for å få hentet krefter, spør du meg. Synes du er kjempeflink som har holdt ut helt frem til permisjon :klemmer:

Synd du ikke bor rett i nærheten da, så skulle du jaggu meg fått en kringle å gnafse på ;) Du får få mannen til å dulle litt ekstra med deg.

Skrevet

Først oppe i dag?

Har ikke hatt blund på øynene siden kvart på 5, så fant ut at jeg kunne stå opp. Kan ikke huske at jeg har vært oppe før frokosttv før. Da hadde jeg i såfall ikke lagt meg enda. Må være evigheter siden d også..

La meg tidlig i går. Fant ut at d var like greit i stedenfor å sitte oppe m d sure tryne mitt. :gjeiper:

I dag starter vikaren min på jobb, så har planer om å trekke meg litt tilbake. Blir jo uansett mye å sette henne inn i.

Der startet frokosttv!

Har jeg nevnt d? 3 dager igjen på jobb!

Skrevet
Først oppe i dag?

Har ikke hatt blund på øynene siden kvart på 5, så fant ut at jeg kunne stå opp. Kan ikke huske at jeg har vært oppe før frokosttv før. Da hadde jeg i såfall ikke lagt meg enda. Må være evigheter siden d også..

La meg tidlig i går. Fant ut at d var like greit i stedenfor å sitte oppe m d sure tryne mitt. :gjeiper:

I dag starter vikaren min på jobb, så har planer om å trekke meg litt tilbake. Blir jo uansett mye å sette henne inn i.

Der startet frokosttv!

Har jeg nevnt d? 3 dager igjen på jobb!

:vinke: jeg er våken også.. har allerede spist frokost og vært våken i over en time!

Har heldigvis sovet i ett strekk fra kl 00:30-05:30 - fantastisk! Våknet av at jeg måtte på do, og da måtte jo katten slippes ut også. Når jeg la meg igjen var sambo våken, så da ble det litt :kline: før vi sto opp. Mannen skjønner ikke at jeg gidder å stå opp kl 6 når jeg ikke har noen grunn til det... i gamle ugravide-dager hadde jeg lett sovet til kl 11.

Inspirert av kykkelikokos blir det bakedag i dag. Leter litt på nettet etter en deig jeg kan bruke til flere ting, så jeg slipper å sette flere ulike. Skal ihvertfall garantert lage fylte horn :spise:

Sjokoladeboller og kanelsnurrer frister også.... mmmmm.... skulle vel heller ha bakt noe "fornuftig" som jeg kunne ha fryst ned, men nå gidder jeg ikke tenke så fornuftig :fnise:

Skrevet

God morgen, jenter! I natt har jeg hatt så vanvittig vondt i nedre del av livmora - på begge sider alt etter hvilken vei jeg har ligget. Det er akkurat som om vekta av lillebror presser ekstra på den og det er skikkelig ekkelt. I går romsterte han fælt så jeg hadde et håp om at snuing skjedde i natt, men i morges sparka han på den vanlige plassen i lysken :sukk:

Ja ja. Jeg skal holde meg i aktivitet som jordmor anbefalte så jeg er godt igang med klesvask. Skat ta litt annet i huset idag og - så lenge formen tillater det.

Skrevet

Er "desverre" våken jeg også. Har vært og spist frokost nede, er så uggen og kvalm.

Sjokoboller og kanelsnurrer er fornuftig det også da :) Kan hives i fryseren til barselsbesøk!

monja: De smertene høres ikke noe særlig ut. Har en liten mageboer som driver og presser på de rareste steder om kvelden jeg også. Men det er mer ubehagelig enn vondt, heldigvis. Lurer på når hun har tenkt til å komme ut..

Skrevet

:vinke:

Var ganske tidlig oppe i dag jeg også. Men det er jeg ofte da.

Prøver meg på en tur i svømmehallen i dag og. Ulempen er at jeg må gå eller sykle ned, og det regner... Ja, ja, får vel bare hoppe i det ;) Deilig å få svømt litt.

Skrevet

Sitter nå her på jobb jeg da, fresh og opplagt etter natten hvor en snørrete treåring har ligget og snorket meg inn i øret. ;)

Nå begynner jeg å merke begrensningene i min garderobe. Sitter igjen med 2 mammabukser som "passer" noenlunde enda men behagelige kan jeg ikke akkurat påstå at de er. Dessuten er det bare en av de som er fin... Forfengelig og da vettu. :sjenert:

Har en mammagenser og merker det nå at den er tusen ganger bedre å ha over magen enn mine vanlige gensere som er vonde oppå den stramme huden. Men jeg nekter å gå å kjøpe meg nye mammaklær nå altså!

35 + 0 i dag, så fem uker igjen. :danser:

(Max 7 hvis jeg går på overtid- Gud forby!)

Flere som har fått stikninger i skjeden? Den siste uka har jeg fått så mye stikninger der, særlig når jeg reiser meg fra stolen. Litt uggent.

Skrevet

Her i byen er det en eneste butikk som selger Kirsebæryoghurt (Meny) og de har vært utsolgt siden midten av forrige uke :sur: Jeg har prøvd å supplere med drikkeyohurt med kirsebær, og sans yoghurt med birngebær, men nei :grine: Nå begynner det å bli krise altså.

Skrevet

Jeg har også vært fri for kirsebæryoghurt leeenge, men i går fant jeg på Kiwi!!!! Skulle sendt til deg Monja, men den pakken blir vel ikke like hel og fin når den kommer frem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...