Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet
I forhold til mai-juni er vi jammen skravlete :fnise:

De har jo "bare" 16 sider i sin skravletråd foreløpig. Amatører. ;)

(eller så er det vi som ikke har noe liv... :fnise: )

Jeg er så happy!!! :hoppe: Vi har en sofa av en utgått modell og erstatteren hos møbelkjeden har en fargeforskjell. Men etter en heftig ringerunde, har jeg klart å få tak i den aller siste av den sofaen vi har!!! :hoppe:

Så nå er vi enda et lite museskritt på veien til å ferdigstille huset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for deg, Pondusa! :bursdag: Håper du får en kjempefin dag :)

I natt trodde jeg at jeg skulle føde gitt! Begynte i 3-tiden med krampetrekninger og smerter i magen, begynte øverst og flyttet seg nedover etterhvert. De var så vonde at jeg ikke fikk sove, og ble også litt småuggen så jeg måtte fly opp og ned på do. Knotten inni der har også vært våken og så aktiv som han aldri har vært før, HELE natten. Rundt kl 6.30 var vondtene ganske regelmessige med 10 min mellom. Jeg var SÅ fornøyd og klar for fødsel i dag!!!

MEN TROR DERE IKKE DET STOPPET OPP DA!!! :kjefte:

Alt jeg har igjen nå for en total søvnløs og smertefull natt er en sår mage og skallebank... Ikke helt det jeg så for meg gitt.

Får håpe det i det minste har hjulpet på modningen da, så det setter i gang på ordentlig snart.

Skrevet

Ja, vi er gode på skravling! Verdens beste! :sjarmor:

Men det har IKKE noe med at vi ikke har noe liv, Nicky! :riste: *prøver å overbevise meg selv, her jeg sitter alene i huset og kjeder meg*

Skrevet

Åh, så spennende MzS! Nå er det sikkert ikke lenge til det skjer noe på ordentlig! :hoppe:

Men jeg skjønner at du ble frustrert når det stoppet opp. Skal se det begynner på an igjen i natt, og at det da blir skikkelig. *krysser fingrene for deg*

:kose:

Skrevet

Takk Bippe, det hjalp med litt medfølelse :klem:

Krysser fingrene selv, for "skikkelig" fødsel neste gang!

Skrevet
Takk Bippe, det hjalp med litt medfølelse :klem:

Krysser fingrene selv, for "skikkelig" fødsel neste gang!

Oi, så spennende! Da er det bare å trå til og teste ut ymse kjerringråd. ;)

Kanskje du slår Trampe da? Er det ikke på fredag hun skal inn til KS?

Skrevet

Ja, dette kan bli et kappløp. Spennende! :hoppe:

Her er alt rolig. Ingen fare for fødsel på lenge enda, tror jeg. Men så har jeg noen uker igjen også.

Skrevet
Ja, dette kan bli et kappløp. Spennende! :hoppe:

Her er alt rolig. Ingen fare for fødsel på lenge enda, tror jeg. Men så har jeg noen uker igjen også.

Ingen fare her heller tror jeg. Håper vi rekker å få til en flott bursdagsfeiring for frøkna før veslegutt kommer.

Jeg er 35 + 0 i morgen, men hvis jeg tar med den ekstra skuddårsdagen så er det i teorien 35 + 0 i dag?! :danser:

Skrevet

Gratulerer med dagen, Pondusa! :)

Her skjer det lite.. Jeg har store planer om å gi i hi frem til fødselen nå :fnise:

Skrevet
MEN TROR DERE IKKE DET STOPPET OPP DA!!! :kjefte:

Alt jeg har igjen nå for en total søvnløs og smertefull natt er en sår mage og skallebank... Ikke helt det jeg så for meg gitt.

Får håpe det i det minste har hjulpet på modningen da, så det setter i gang på ordentlig snart.

Åh, da hadde jeg blitt skuffa også!!! Men som Bippe sier - det skjer nok snart... kanskje allerede senere i dag :) Bare hold ut! :klem:

Skrevet

*kremt* Er det noen som har tenkt å slå meg her nå??? Det er ingen som har spurt om tillatelse til akkurat det nemlig. ;)

Vondter er bra, satser på at de ikke stopper opp neste gang :-D

Jeg vet ikke hva jeg skal synes om de derre skuddårsgreiene. Legene har regna en dag mer på meg også i år, men de flytter jo ikke termindato uansett.. så da betyr det liksom ikke så mye allikevel.

Skrevet

Oi, fødsel på gang? Blir spennende om noen slår Trampe på målstreken :fnise:

Snart blir det nok "masse-føding" tenker jeg ;)

Ang. det skuddårsgreiene, så regna JM meg som 37+1 i dag; altså uten noe "skuddårstillegg". Men legen jeg var hos sist, regna meg som en dag lenger. Egentlig logisk at vi er en dag lenger; det er jo tross alt en dag til som har sneket seg inn i regnestykket. Ikke godt å si hva som er riktig, og ungene kommer vel når de kommer....

Skrevet

Ingen av de barna som har kommet hittil har vært så veldig opphengt i termindato akkurat. :fnise:

Skrevet

Nei, det er akkurat derfor jeg ikke har giddet å si noe til hverken jordmor eller lege :)

Skrevet

Ugg... jeg er plutselig ikke i form i det hele tatt... svimmel, kvalm og det sprenger i føttene...? :klø:

Skrevet

Tusen takk for hilsner, damer. :klem:

Nå ligger det en creative zen-spiller foran meg, sammen med en nydelig blomsteroppsats med rosa roser. :hjerter: Dro avgårde så tidlig i morges, så pakken måtte visst vente til jeg kom hjem.

Om et par timer kommer nærmeste familie på kaffe, blir helt enkel servering.

Skrevet
Ugg... jeg er plutselig ikke i form i det hele tatt... svimmel, kvalm og det sprenger i føttene...? :klø:

Har du hodepine da? Legg deg ned og slapp av en stund. Om det ikke gir seg eller blir verre må du ringe føden. Kan være forgiftning.

Skrevet

Nå har jeg lest om setefødsel og kjenner at jeg får litt noia. Så har jeg lest om keisersnitt og kjenner at jeg får enda mer noia. Jeg skjønner iallefall ikke hvordan folk av egen fri vilje kan foretrekke KS framfor vaginal fødsel - om det ikke er en medisinsk grunn til det.

Nei, lille mann, her er det bare å snu på seg *streng*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...