Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i god form ennå jeg. Lurer på hvor lenge det varer.

Skrevet

Nyt det mens du kan, imli!! :)

Jeg får besøk i morgen!! Juhuuu, slipper å sitte alene hele dagen :juhu:

Og skal du slå meg, kokos, så må du henge i altså. Jeg skal nemlig i ilden på fredag. Det gir deg mandag-tirsdag-onsdag-torsdag.... FIRE dager!!!! :dåne:

Skrevet

*Løpe rundt og veive med armene og håpe på at fødselen starter slik at vi slår Trampe* ;)

Skrevet

Masse gratulerer til EA!!!!! :klemmer:

Og jeg vet ikke om jeg er klar til å få nummer to. Har vi det ikke greit med en da? :fnise: Ja ja, uansett for sent å snu nå.

Uff ja, kjenner til den der. Får litt panikk av og til...

Nydelig liten gutt! :rødme: Takk for titten! ;)

I natt skal frøkna sove i stor jente seng for første gang og vi har straks fått litt mer "spennning" i hverdagen. :fnise:

Ser det for meg en kveld/natt det er litt action i ektesenga "hva driver dere med?" :flau:

Skrevet

Gratulerer med gutten, Ea!!!! :blomst:

:hjerter: Grace, for en nydelig guttebass!

Hei :)

Skrevet

Nydelig liten krabat, Grace! Litt misunnelig her... Vil også ha (og være ferdig med fødsel).

Jeg kan også være neste ut i fødsel *melder meg frivillig*, men d er vel streng tatt ikke min tur... Er vel kanskje litt tidlig også... :sjenert:

Har jeg forresten sagt at jeg bare har 5 dager igjen å jobbe? :hoppe:

Skrevet

Da har jeg vært og sett vidunderet. Han er helt skjønn! Han trenger litt hjelp pga lavt blodsukker, men Ea er som skapt for jobben. Rolig og balansert tar hun dette med stor sikkerhet. De er virkelig flinke.

Fødselen var lang, men hun koste seg faktisk....forstå det den som kan. MEn jeg overlater til henne å komme tilbake med detaljene.

Jeg har ikke hatt tilgang til PC før nå, så det er godt du tok jobben kykkelikokos ;)

Skrevet

Nei vent litt da! MEG FØRST, MEG FØRST!!! Jeg har faktisk bestemt at jeg skal føde i løpet av denne uka... Så det, så!

:sjarmor:

Skrevet

Nydelig gutt Grace :)

og hipp hipp hurra til -Ea-. Tenker det var like greit å få han ut, når han var så pass stor FØR termin! Hjelp!

Her har jeg fått mye vann i kroppen siden i går... Skal prøve å sove med beina ekstra høyt i kveld. Hvis det ikke går over til i morgen må jeg nesten ringe sykehuset, siden jeg står i risikosonen for å utvikle svangerskapsforgiftning.

Hvis det ikke blir igangsetting i morgen blir det baking :)

Du kan godt føde først Trampe. Jeg har noen småting jeg vil handle inn først :fnise:

Skrevet

I følge tickeren til -Ea- var hun forresten 36+5 på vei når hun fødte -så hun var ganske likt oss Imli.....

:dåne:

Skrevet

Tror ikke jeg er noen reell utfordrer i fødselsracet.

Har hatt endel mensmurringer siste halvannen uke. Har dere d?

Og mormunnen/livmortappen min er helt myk, men ikke sentrert. Måtte forske litt her om dagen.... :sjenert: Har lest et sted at den skal være som nesetippen, hvis den er umoden og som munnen, hvis den er moden. Min er omtrent som munnen... Noen andre som har sjekket dette?

(Mye rart man undrer seg over...) :fnise:

Skrevet

*lener meg tilbake og ser på føderacet fra sidelinjen*

Skrevet

Blir spennende å se om du blir igangsatt da, Marsy. Vi får håpe at du slipper det :klem:

Skrevet
I følge tickeren til -Ea- var hun forresten 36+5 på vei når hun fødte -så hun var ganske likt oss Imli.....

:dåne:

Ja - akkurat det gjorde meg litt stressa... :fnise:

Jeg er 37 uker i dag (tickeren min viser feil her...), da regnes man vel som "fødeklar"? ;) Mangler en del ting her, så jeg venter gjerne to uker.

Skrevet

Jeg er *telle* 38+3 i dag, så jeg er fødeklar jeg også. Og så er jeg så våken nå på morningen, skjønner ikke hva som går av meg...??

Bekkenet er smått begynt å gi opp. Jeg fant ut i går at jeg skulle drite i hele bekkenet og ikke la det plage meg, og da ga det verste seg :tommelsmil: Ikke har jeg vært på do i natt heller. Så verden er ikke så ille i Trampeheimen i dag :)

Skrevet
Blir spennende å se om du blir igangsatt da, Marsy. Vi får håpe at du slipper det :klem:

Vannet har roet seg ned over natten, men har nå fått litt trykk i brystet/øverst i magen.... håper det bare er knøttet som sparker oppover.

Skal uansett ta en dusj og dobbeltsjekke at bagen er klar.. så får jeg ringe til sykehuset hvis det ikke blir bedre om en stund. Huff.. også jeg som sendte mannen av gårde til jobb nettopp.

Skrevet

Håper det ikke er fare på ferde, marsy.

Jeg ble innlagt med begynnende svangerskapsforgiftning sist og det er ikke noe koselig. Heldigvis kom smurfen av seg selv bare 10 dager etter det da (i uke 37+5).

:klemmer:

Skrevet
Har hatt endel mensmurringer siste halvannen uke. Har dere d?

Og mormunnen/livmortappen min er helt myk, men ikke sentrert. Måtte forske litt her om dagen.... :sjenert: Har lest et sted at den skal være som nesetippen, hvis den er umoden og som munnen, hvis den er moden. Min er omtrent som munnen... Noen andre som har sjekket dette?

(Mye rart man undrer seg over...) :fnise:

Litt murringer, men ikke stort å skrive hjem om. Kynnere derimot har jeg nesten konstant.

Jeg måtte jo selvfølgelig utforske litt jeg og etter å ha lest dette... :sjenert: , men jeg kjente ikke livmormunnen i det hele tatt?! Turte ikke "rote" rundt noe særlig heller da, men har da ikke hatt problemer med å kjenne den tidligere.

Hm, hvor har den gjort av seg? :klø:

Beklager så mye informasjon tidlig på kvisten, men siden du lurte... ;)

Håper ikke det er svangerskapsforgiftning, Marsy! Krysser fingre for at alt går bra!

Skrevet

Jeg kjenner overhodet ingen tegn til nærstående fødsel :sur:

Ingen murringer, sammentrekninger eller noen form for utflod whatsoever. Hrmmmmf... Begynner å tro at jeg skal gå over jeg nå. Men ting kan vel endre seg fort eller? Hvordan var det med dere som har født før her, merket dere mye på forhånd?

Jeg er SKIKKELIG i ventemodus nå altså, så dum jeg er som begynner å vente så tidlig!

BTW: Jeg måtte jo også kjenne etter den mormunnen når jeg dusjet i stad da, og jammen var ikke min sporløst borte også...? :lete: Den har da vært veldig lett å finne før. Hva skyldes det tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...