Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje litt slemt ovenfor sladrisen til -Ea-, men jeg sier nå i fra likevel siden vi har ventet så lenge ;)

Fikk melding nå nettopp om at lille Magnus har kommet til verden. I går kl 22:13 etter en lang men flott fødsel. 4342g og 53cm lang.

Gratulere så mye til -Ea- og mannen!! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg vet ikke om jeg er klar til å få nummer to. Har vi det ikke greit med en da? :fnise: Ja ja, uansett for sent å snu nå. Kan jo alltids håpe på at lillebror går i smurfen sine fotspor og kommer 3 uker før termin.

Skrevet

Åh, Gratulerer Ea!!!! :danser::hoppe:

Og så samme navnet som lillebror skal ha da :mrgreen:

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten, -Ea- :hoppe:

Skrevet

Han var stor til å være født så tidlig, da. Ea var jo ikke 37 uker en gang? Minns hun hadde omtrent samme termin som meg.

Skrevet (endret)

:danser: Grattis til -Ea-!!

De har valgt navnet min pappa vil at vi skal bruke, men jeg kjenner noen andre som heter det og da vil jeg ikke.

Kjenner at jeg begynner å bli klar for å føde jeg også. Begynner å bli veldig obs på symptomer, men er sikkert lenge igjen til det er min tur. 5 uker igjen til termin.....

Kommer til å gå på veggen, hvis jeg blir gående lenge i permisjon før fødselen. :murvegg:

Kanskje jeg klarer kanalisere det over i baking jeg også.... Håper d...

Endret av Elle_liten
Skrevet
Kanskje litt slemt ovenfor sladrisen til -Ea-, men jeg sier nå i fra likevel siden vi har ventet så lenge ;)

Fikk melding nå nettopp om at lille Magnus har kommet til verden. I går kl 22:13 etter en lang men flott fødsel. 4342g og 53cm lang.

Gratulere så mye til -Ea- og mannen!! :klemmer:

Åååhhh!!! Så gøy!

Gratulerer med gutten!! Også så flott navn da :)

Skrevet

For en nydelig prins du har, Grace :hjerte:

NÅ ble jeg virkelig babysyk.

Skrevet

Gratulerer så mye til -Ea-!! :juhu: Ja, det var en stor gutt med tanke på at hun hadde såpass lenge igjen! Like godt at hun ble satt i gang da :)

Det var fire, noen som har tenkt å snike i køen eller blir jeg nummer fem? ;)

Nyyydelig gutt, Grace! :hjerte:

Skrevet

Oi, her var det mye nytt!

Først: GRATULERER SÅ MYE TIL EA!!!

Så moro! Jammen var det bra hun ikke gikk lenger ja, når gutten var så stor så lenge før tiden!!! Tenk hvor stor han hadde blitt hvis hun hadde gått over...

Og så moro å se bilde av lilleprinsen din, Grace - han er jo så nydelig at han er helt til å få hull i tennene av jo :hjerter_rundt: Helt perfekt!

Blir ganske syk etter å endelig få møte poden min også nå ja!

Går alt bra da, Grace? Hvordan er livet som mamma? Noen store utfordringer? Tips du kan dele med oss som snart følger etter? :)

Skrevet

Åååh :hjerter: Nydelig liten du har fått, Grace. Godt jobbet ;)

Skrevet
Lurer på hvem som blir neste? ;)

Jeg melder meg frivillig :lur:

Skrevet

Bekkenet mitt har vært helt smertefritt noen dager nå. Herlig, dog litt merkelig. Men halsbrannen kommer oftere og oftere da *urk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...