Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er mindre aktivitet her også, så det er godt å lese at det ikke er bare her. Jeg regner med at det er vanlig nå som han begynner å få mindre og mindre plass der inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har hørt noe fra Ea???

Skrevet

Hadde og håpet på Ea nytt.

Har kost oss på shopping (mer eller mindre kost oss iallefall) og noe kom jeg da hjem med :fnise:

Men IKEA med sprettvill 3 åring er IKKE å anbefale. Nesten et under at det ikke ble for tidlig fødsel :fnise:

Skrevet

Har ikke hørt noe fra -Ea-, nei. Håper det er sladrisen hennes som ikke er på nett eller noe, og at de koser seg på barsel nå.

Skrevet

Ja, vi får håpe -Ea- er ferdig, og at det ikke drøyer ut.. Venter spent på oppdatering :)

Skrevet

Tror kanskje redebyggings-syndromet har slått til her i huset...

For i dag har jeg bakt brød, en eplekake, en dobbel porsjon boller og en dobbel porsjon rundstykker. :dåne:

Skrevet

Så flink du er, Pondusa :) Mer enn det har blitt gjort her i huset i hvert fall.

Skrevet (endret)

Smitt meg med din redebygging Pondusa - her går det bare i halvprodukter hvis jeg lager noe :fnise:

Men det smaker jo godt det også da, tenker da på alle kakeprodukter det finnes på markedet nå...

Idag har jeg 30 dager igjen til termin - tida flyr avsted:)

Ser tickeren min teller feil igjen da...

Endret av LaraCroft
Skrevet

I dag er tickeren min riktig! :hoppe:

Ser din riktig også, Lara Croft.

Skrevet

Min er og riktig....sjokkerende nok :dåne:

Skrevet
Ser din riktig også, Lara Croft.

Er det bare jeg som ser den feil da, gjør jo ikke så mye det da likevel, for jeg har jo oversikt over hvor langt jeg er på vei uansett...

Veldig nysgjerrig på fødsel jeg også??? Hvor blir det av -Ea- da?

Skrevet

Enda ikke noe nytt fra Ea? *begynner å bli bekymret*

Skrevet

Begynner å bli bekymret jeg også. Er lett for å tenke det verste når man ikke hører noe :(

Skrevet

hmmm.. nå blir jeg bekymret også....

et tips kjære gravide damer: chiligryte + cola + salt potetgull sent på kvelden = katastrofe!!

Kombinasjonen sukker, koffein og chili holdt lillejenta våken hele kvelden og natta, og jeg satt og sov eller hang over doskåla... :tristbla::sjenert:

burde jo ha skjønt det da.. men det var jo så innmari god mat... :sjenert:

Skrevet

Huff, det hørtes ikke noe kjekt ut, marsy. Heldigvis er jeg ikke så glad i chili, så jeg klarer å styre unna ;) I natt var jeg faktisk ikke oppe på toalettet før kl 6 i dag morges.

Skrevet

Jeg var ikke oppe før åtte! :)

Meeen jeg har til gjengjeld vært våken fjorten ganger i løpet av natta, både av at jeg har hatt vondt i bekkenet og av at jeg har hylt ut i smerte av bekkenet når jeg har snudd meg. Jeg har vekket mannen mange ganger i natt altså.

At det aldri kan gi seg... :(

Men jeg er positiv til baby i sete fremdeles. Han sparker i lårene mine når jeg sitter. Det kjennes liksom ut som om han står på lårene mine på en måte, det er vanskelig å beskrive. Og da er jeg ferdig på fredag... :juhu:

Skrevet

Spennende, spennende, Trampe. Heldig som har en dato å forholde deg til.

Jeg fikk plutselig en tanke i hodet om at nå vil jeg føde. Nesten så jeg vurderer å dra meg opp av sengen og trave litt rundt :P Men det hjelper vel ikke til annet enn at jeg blir sliten..

Skrevet

Hadde vært kjekt meg en dato ja. Her holder jeg ut enda i 7 uker til. Gosj, det hørtes lenge ut altså :dåne: Men jeg er ikke så fryktelig lei enda så det går nok bra.

I morgen er det kontroll og jordmor har nok blingsa siden jeg var der for 14 dager siden. Da var jeg i uke 32, men på helsekortet mitt har hun skrevet 36 :fnise: Så i følge henne er jeg i uke 38 i morgen. Jau, det ble hurtigheving det :fnise:

Skrevet

Det begynner liksom å gå opp for meg at det nærmer seg her. Bare litt over tre uker igjen nå. Snart kan det egentlig bli fødsel når som helst :sjokk: Vet ikke om jeg er helt klar for å få barn jeg...

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...