Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Men jeg føler meg jo som en jomfru. Kan man bli jomfru igjen av å ikke ha sex på evigheter? :ler:

Javisst. Det er jo sånn at man gror igjen uten vedlikehold. Kanskje du skal belage deg på jomfrufødsel? :ler: I såfall er vi to jomfruer :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men jeg føler meg jo som en jomfru. Kan man bli jomfru igjen av å ikke ha sex på evigheter? :ler:

Selvfølgelig! :Nikke:

Leste faktisk en artikkel i et engelsk moteblad en gang i tiden om en ny trend som da gikk på å ikke ha sex på flere år. De kalte seg "born again virgins" eller noe sånt. (hva jeg "kan"...)

Skrevet

Bare kall meg jomfru maria å såfall :ler:

Skrevet

Nok en natt med lite og dårlig søvn... :sukk:

Sex er tydeligvis oppskrytt som middel for å få i gang fødselen ihvertfall... Får stadig med mannen på litt kveldsaction jeg, men tror du noe skjer da? Neeeeeeeeeida. Ikke så mye som en liten kynner en gang.

Har fortsatt ikke hatt en eneste kynner (tror jeg), hvordan kjennes de ut egentlig? Eller, når jeg er ute og går så blir magen helt hard iblant når jeg anstrenger meg - er det kynnere? Er ikke vondt eller noe da...

Lagde meg grøt med MASSE kanel til lunsj i går også, funket heller ikke. Utålmodig, jeg? :)

Hvis jeg legger godviljen til da, så har jeg kanskje kjent antydning til menssmerter i korsryggen noen ganger de siste dagene, i tillegg til stikninger "der nede" som jeg ikke har hatt før. Det er eneste endring fra de siste månedene. Så ser ikke ut som det er noe nært forestående her nei! :kjefte:

Håper alt er bra med deg, Ea! :klem:

Skrevet

Det er kynnere når magen din blir stram. De sier at kynnere egentlig ikke skal gjøre vondt, men det er likevel en del som opplever det ubehagelig.

Skrevet

Jeg har sovet kjempegodt i natt faktisk, med unntak av to toalettbesøk.

Det med kanel har jeg ikke tenkt på, men når jeg tenker etter så sies det jo å kunne sette i gang fødsel. Jeg som har drukket store mengder kanel-te hele svangerskapet og brukt kanel på frokostblandinga da gitt. Har ikke tenkt over det i det hele tatt :ler: Men, men, da føde jeg sikkert snart da.

Her i heimen har det blitt mye :sengekos: hele veien, så jeg er ikke jomfru :fnise: Men det ser ikke ut til å sette i gang noe det heller. Går mye i trapper også, men det hjelper heller ikke. Nå, det er kanskje litt tidlig. Har ingenting i mot å vente et par-tre uker til å alle fall.

Jeg har ganske mye kynnere, særlig når jeg anstrenger meg. Men det er aldri vondt.

Skrevet

Jeg er helt hundre prosent sikker på at man kan bli jomfru igjen om man ikke har sex på evigheter. Husker ikke hvordan man gjør det jeg nå. :sukk:

Skrevet

Jeg hadde mye kynnere med førstemann, syns de var ubehagelige. Nå har jeg også hatt mye kynnere, har hatt de siden uke 14.

De er ikke vonde, men fryktelig ubehagelige. Ikke gir de seg ved å skifte stilling eller være i aktivitet eller noe heller. Lenge varer de og, men det er visst helt normalt mener jordmor.

Fikk nettopp melding fra ei venninne som har termin i helga. Hun får keisersnitt over helga for der sitter barnet godt på rompa og veier 5 kg...

:overrasket:

Skrevet

Oi, fem-kilos unge i seteleie er vel ikke drømmen å presse ut nei...

Skrevet

Jeg har snakket med Ea, og de har satt igang fødselen. Først nå jar hun fått gel som skal sette igang modningen.

Hun har fått svangerskapsforgifning og de vil få babyen ut.

Hun og mannen er veldig glade og spente for at det er igang. Ea var på nippet til å ikke orke mer uansett. Stakar hun er stor i maven.

Skulle hilse, jeg sa at jeg hadde oppdatert dere ;)

Skrevet

Auauau. 5kgs unge i seteleie. Høres ut som en fysisk umulighet for meg å presse ut i hvert fall. Men hos meg mente jordmor at ungen kunne komme til å ligge på ca 2900-3000g. Høres litt mer overkommelig ut. KS høres skummelt ut..

Oj, spennende, -Ea- *sende lykkeønskninger om en lett fødsel*

Skrevet

Sender masse positive tanker til EA! Hils henne lykke, lykke til, Alive!

Skrevet

:hoppe: Go Ea! Go Ea! :hoppe:

Skal sende masse "lett fødsel, lett fødsel"-tanker til deg i dag, håper at ting går så kjapt og greit som mulig! :)

SÅ SPENNENDE!

*Øøørlite granne misunnelig* - ja, ikke på omstendighetene med svangerskapsforgiftningen da, det var kjedelig - men at noe skjer!!!

Skrevet

Gjesp. Jeg tror jeg sovenr her jeg ligger. Har lyst på crispo, men det er så tiltak å reise seg og gå til kjøleskapet.

Skrevet

Jeg hadde heller ikke hatt noe imot om fødselen satte igang nå, men jeg har fått streng beskjed fra mannen min om å vente til etter påske. Ellers så mister han deler av de 14 dagene med permisjon (reglene på hans arbeidsplass er at permisjonen starter så fort jeg er hjemme fra sykehuset. Derfor skal han avspasere mens jeg er på sykehuset). Men først vil han ha påskeferien sin :fnise:

Skrevet

Oioi, snart er Ea mamma! Tenk på det :-D Håper det går fort og greit!

5 kilo i sete er ingen drømmesituasjon nei... *grøss* Jeg har bare 3,5 kilo i sete jeg, og det er tydeligvis ingen drøm det heller. Meeen om oddsene er på min side er jeg mamma om ei uke ;) Det hjelper littebittegranne på humøret ja :jepp:

Skrevet (endret)

Skal si fødingen har satt i gang for alvor her i terminklubben.... Livmora mi får rent prestasjonsangst! :fnise:

Endret av Nicky B
Skrevet

Det er litt rart da, snart er vi ferdige og så står det en ny gjeng for tur. Skal like å se at de slår skravlinga vår :ler:

Skrevet

Synes egentlig ikke det er så mange som har født her, jeg. I forhold til SM-forumet hvor det har kommet 32 unger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...