Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så kommer jeg da med et uforskammet opplagt innlegg!

Har sovet kjempegodt i natt (har gjort stort sett det hele tiden... :sjenert: ). I tillegg har jeg vært på seminar i dag om arbeidsmotivasjon med fantastisk buffet og desserter. Hun siste fordragsholderen var rene vitaminbomben. Jeg lo så tårene trillet, så nå sitter jeg her og føler meg rimelig full av pepp!

:hoppe:

Kom hjem til to pakkelapper, så nå er snart siste rest av babystæsj i hus også, må bare på posten først.

Har forresten status som høygravid i dag! Føler meg litt sånn: :danse::overrasket::redd:

I går fikk jeg boka "I magen bor en baby" som ble en stor hit hos frøkna. Godt bok tips til de som venter nummer to. Historien er om Jakob og mamman hans som har en baby i magen. Mange av illustrasjonene har en luke som kan løftes på og da får man se hva babyen i magen foretar seg (i Jakobs fantasi). Festlig bok!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så kommer jeg da med et uforskammet opplagt innlegg!

Har sovet kjempegodt i natt (har gjort stort sett det hele tiden... :sjenert: ). I tillegg har jeg vært på seminar i dag om arbeidsmotivasjon med fantastisk buffet og desserter. Hun siste fordragsholderen var rene vitaminbomben. Jeg lo så tårene trillet, så nå sitter jeg her og føler meg rimelig full av pepp!

:hoppe:

Kom hjem til to pakkelapper, så nå er snart siste rest av babystæsj i hus også, må bare på posten først.

Har forresten status som høygravid i dag! Føler meg litt sånn: :danse::overrasket::redd:

I går fikk jeg boka "I magen bor en baby" som ble en stor hit hos frøkna. Godt bok tips til de som venter nummer to. Historien er om Jakob og mamman hans som har en baby i magen. Mange av illustrasjonene har en luke som kan løftes på og da får man se hva babyen i magen foretar seg (i Jakobs fantasi). Festlig bok!

Uforskammet innlegg!!!!!! :regler:

Skrevet
:duskedame: For 40 dager igjen og høygravid da i alle fall!!! :hoppe:
Skrevet

Nicky B får nok dessværre være alene i klubben i dag. Jeg melder meg på i sove-elendig-klubben. zzzzz....

Natt til i går hadde knøttet fest hele natta ca. og i natt våkna jeg kl 3 og sovna ikke før 5.30, og da var det nesten tid for å stå opp. Håper på mere ro i natt.

Men skjedde noe positivt i dag da: oppdaga at d bare er 1 uke igjen til permisjon! :) Trodde jeg måtte innom etter påske en tur også, men der tok jeg feil. Tar gjerne feil i sånne situasjoner.

Skrevet

Gratulerer med status som høygravid Nicky B! :)

Skrevet

Føler meg litt "slem" for å være så opplagt i dag... ;)

Regner med at litt av peppen går over etterhvert, skal på langdrygt møte i barnehagen i kveld...

Skrevet

Æsj, jeg er alene hele dagen, så kommer mannfolket hjem, spiser middag og stikker over til naboen. Er det rart føler meg ensom om dagen...

Skrevet
Føler meg litt "slem" for å være så opplagt i dag... ;)

Regner med at litt av peppen går over etterhvert, skal på langdrygt møte i barnehagen i kveld...

Jeg var i superform i starten av uka, så d går i bølger. Denne gangen er d bare ikke min tur... Regner med å komme sterkere tilbake!

Æsj, jeg er alene hele dagen, så kommer mannfolket hjem, spiser middag og stikker over til naboen. Er det rart føler meg ensom om dagen...

Min mann kommer hjem fra jobb, spiser og setter seg til å jobbe igjen...nesten hver dag....Ikke stort festligere her i gården....

*klage,klage,syte,syte*

Skrevet

Min mann kom tidligere hjem i dag fordi jeg var ensom :D

Skrevet

Min mann kom også hjem litt tidligere i dag, men nå har vi akkurat spist og da stikker han vel ut igjen. Som han pleier å gjøre.

Skrevet

Min mann har hatt fri hele dagen siden det er planleggingsdag i barnehagen idag. Han vil ikke at jeg skal være alene med 3 åringen siden jeg sliter sånn med bekkenet og svimmelhet og nummenhet (syt syt :sjenert: ) Og jammen har han tatt seg fri i morgen og :hoppe:

Skrevet

"I magen bor en baby" har vi og kjøpt og smurfen hadde den med på siste jordmorkontroll. Jordmora ville så gjerne se den for hun hadde ikke sett den før så da gikk over halve tiden med til å lese bok sammen med smurfen :fnise:

Skrevet

Skulle egentlig til Trondheim og IKEA i morgen men istedet skal jeg på NAV for å rive litt dugelig kjeft.....og levere søknad om permisjon.

Skrevet
Min mann kom tidligere hjem i dag fordi jeg var ensom :D

Min også!!!! Jeg skal i alle fall ikke klage på mannen min, han er vidunderlig :rødme:

Han kommer hjem så tidlig som mulig hver dag, og ringer meg minst en gang i løpet av dagen for å høre hvordan jeg har det.... Han har virkelig forstått det!

Skryter av mannen min jeg, syns syndt på de av dere som må hale ut litt oppmersomhet av barnefaren.... Dert kan ikke være lett :troest:

Skrevet
Min også!!!! Jeg skal i alle fall ikke klage på mannen min, han er vidunderlig :rødme:

Han kommer hjem så tidlig som mulig hver dag, og ringer meg minst en gang i løpet av dagen for å høre hvordan jeg har det.... Han har virkelig forstått det!

Skryter av mannen min jeg, syns syndt på de av dere som må hale ut litt oppmersomhet av barnefaren.... Dert kan ikke være lett :troest:

Sånn er min mann og....vi er heldige :hjerter:

Skrevet

Man må jo skryte litt av disse mannfolkene av og til :)

Skrevet

Skal ikke klage så veldig altså. Har verdens søteste mann, som finner seg i en stor del av hormonelle meg for tiden. Han kom hjem før meg i dag og hadde kjøpt en bukett med tulipaner, så er ganske fornøyd. (Ikke bortskjemt med blomster, altså, så ble veldig overrasket)

MEN han jobber omtrent hele tiden.....kjedelig, men han har vært heldig og fått ny stilling på jobben, så må yte litt ekstra nå.

Skrevet

Skal ikke akkurat klage jeg heller, men skulle ønske han ville være litt mer sammen med meg... Han har vært på jobb og hatt menneskekontakt hele dagen, jeg har ikke sett en levende sjel... Føler meg som en fange...

Skrevet
Skal ikke akkurat klage jeg heller, men skulle ønske han ville være litt mer sammen med meg... Han har vært på jobb og hatt menneskekontakt hele dagen, jeg har ikke sett en levende sjel... Føler meg som en fange...

Sånn føler jeg meg om dagene og. Skikkelig kjipt er det, så her er dørene stengt og nøkkelen gjemt så fort han er vel innenfor etter arbeidstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...