Gå til innhold

Toddler pjatt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

hjelp.. nå har jeg fått "menssmerter" også... nederst i magen...

er vel noe som forbereder seg på fødsel.....

klage klage :ler:

skal sove nå jeg også :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også sovet noe innmari dårlig!! Og det er jeg tydeligvis ikke alene om... Alt er bare vondt, jeg kan ikke ligge noen veier og halsbrannen er helt for jævlig rett og slett. Så jeg har snurra og snurra og snurra i senga. Dritt.

Bekkenet mitt krangler som bare det, det tar visst hevn på grunn av turen i går. Det er helt utrolig, gå en halvtimes tur og bli invalid hele døgnet etterpå... Nei nå vil jeg bli ferdig med dette her og få kroppen min tilbake!!

Skrevet

:hallo: Melder meg inn i klubben deres. Fikk ikke sove før langt på natt, og har sovet dååårlig.

Begynner å bli forkjølet. Nå er det visst slim i både ene og andre enden hos meg :erter: Klør i halsen også. Jeg vil ha IIIIIIIIS! Alle damene på snartmamma-forumet satt og fristet meg i går med snakk om at de spiste sunlolly. Men jeg har ikke is i frysen, og bilen står på togstasjonen.

Jeg er i elendig humør i dag. Blir enda mer deppa av å irritere meg over at jeg faktisk er deppa. Blærh.

Skrevet

Dette er visst den store klage-over-dårlig-søvn-dagen for oss alle sammen. For jeg har også sovet elendig! :ler:

Jeg la meg med godt mot i går kveld, men fikk så vannvittig kløe på det ene beinet at jeg bare lå og vred meg og krafset for å lindre (fikk litt angst for at svangerskapskløen skulle komme tilbake). I tillegg fikk jeg halsbrann, og på toppen av det igjen så romsterte Junior så at jeg ikke klarte å slappe av. Så jeg måtte rett og slett bare stå opp. Jeg halvvesis satt og halvveis lå i sofaen i stua og så på TV til klokka var halv tre. Først da følte jeg at jeg kunne gå å legge meg igjen. Sov faktisk helt frem til kl åtte da, men da våknet jeg og fikk ikke sove mer. Tror jeg kommer til å bli en smule trøtt i dag.. :forvirret:

Og den halsbrannen kan jeg vel egentlig bare takke meg selv for, tror nemlig jeg spiste litt for mange boller.. :sjenert:

Skrevet

Jeg er forresten lik spent hver dag når jeg logger meg på nå, for det kan jo skje store ting når som helst for hvem som helst for tiden! :-D

Skrevet

Tydeligvis tidenes deppedag i mars/april-klubben i dag :fnise:

Det er bra vi har hverandre å støtte oss til!

Hva skal vi finne på for å få opp humøret og spiriten da jenter?

Skrevet

Shopping? :P

Må bare vinne i lotto først..

Skrevet

Bollespising!!!! Det hjalp på humøret i alle fall....

Mannen tar meg med ut på luftetur snart, men føttene er så vanvittig hovene at jeg ikke er sikker på om jeg får på meg sko....

*Må ut å kjøpe støttestrømper*

....*en bolle til først*

Har rydda i alle papirene våre i dag. FLINK er jeg!!!!Blir så inspirert av å se på Luksusfellen på TV3, skal aldri sette meg selv i slike situasjoner....

Skrevet

Jeg fikk også menssmerter i stad! Gikk bare en tur til butikken, men på tilbakeveien ble det både menssmerter og kynnere. Tror jeg skal holde meg i ro resten av dagen... Fant ut at jeg har et par boller i fryseren også, blir jo helt frista av alt det bolle-spising-snakket her.

Jeg så også på "Luksusfellen" i går. At det går an. Å bare kaste regningene i søpla med en gang de kommer i flere år... :overrasket: Da må man jo være till dårlig utstyrt i toppetasjen... Lurer på hva slags holdninger til økonomi han fyren må ha vokst opp med...

Men så teit at de får premie på slutten da, fordi de er så "flinke"! Flinke? Fordi de betaler regninger? Jeg betaler regninger hver måned, ingen som gir meg noe premie...

Skrevet

De tidligere episodene så har de som oftest måtte "svi" litt (selge bilen eller noe annet de var "glad" i). I gårsdagens episode så fikk han jo strengt tatt alt opp i hendene. De burde tatt og solgt tv'en hans eller noe :ler: Men jeg synes synd på samboeren hans da.

Boller har desverre sluttet å hjelpe på humøret her. Vurderer å legge meg til å sove litt. Er i så crappy humør

Skrevet

Får halsbrann av boller og kaker...i tillegg til forstoppelse. Holder meg derfor unna :Nikke:.

Jeg har hjemmedag i dag. Kjørte mannen til Gardermoen i dag tidlig og mini i bhg. Har ryddet hele huset, dratt over badet, vasket masse babyklær etter storebror, vært og tatt sol og levert voff til svogers.

Nå skal jeg pakke skibagen, vi skal nemlig på fjellet i morgen. Må pakke ferdig for mini også iom at han skal være hos svigers i helgen. Senest kl 16 setter jeg meg i bilen og henter skatten min :hjerte:.

Snakkes i kveld!

Skrevet

JEg skal se opera (la traviata) på kino i kveld :)

Det var mannen min sin ide. Han har lyst til å se om han liker opera, og på kinoen her sender de opptak fra operaoppsetninger i Italia (med engelsk teksting).

Jeg gleder meg! :danse:

Skrevet

Skulle gjerne shoppet.... *drømme*

men får ikke lønn før om en uke :(

ikke at jeg har så mye å shoppe for da heller :gråte: gleder meg til feriepengene.. bare *telle* 3måneder igjen :fnise:

Skrevet

Jeg har klippet mine lange lokker i dag. Balsam for sjelen og siden gubben spanderte brydde det meg mindre at det kom på 1240 kr og :fnise:

Klippet faktisk av ca 20 cm :dåne: så nå går det til skuldrene for første gang på mange år. Så Ble det farget i to ulike nyanser og stripet oppå der igjen. Og jeg er et nytt menneske :mrgreen:

Skrevet

Gleder meg til vi får lønning også.. Neste fredag... :sukk:

Men det blir nok ikke noe sjåpping, gitt. Må få kjøpt det siste vi trenger til babyen. Men så er det masse regninger neste mnd også! Vann/kloakk-avg. til kommunen og årsavgift på bilen... :gråte: Når skal vi egentlig ha råd til å kjøpe annet enn det aller nødvendigste?

*syte og klage*

Skrevet
Jeg har klippet mine lange lokker i dag. Balsam for sjelen og siden gubben spanderte brydde det meg mindre at det kom på 1240 kr og :fnise:

Klippet faktisk av ca 20 cm :dåne: så nå går det til skuldrene for første gang på mange år. Så Ble det farget i to ulike nyanser og stripet oppå der igjen. Og jeg er et nytt menneske :mrgreen:

Åh, så deilig da. Hjelper litt på humøret å se pen ut :Nikke:

Skrevet
Åh, så deilig da. Hjelper litt på humøret å se pen ut :Nikke:

Jeg tar meg sjelden råd til å skjemme bort meg selv, men når jeg får det hos andre så :sjarmor: Dessuten kommer nok de siste ukene til å bli litt bedre når toppetasjen ser bedre ut :fnise:

Skrevet

Jeg var og unte meg en frisørtime for et par uker siden jeg også. Var veldig fornøyd da jeg dro derfra, men etter at jeg vasket det selv så ble det ikke noe fint lenger :( Jaja, det vokser jo ut igjen.

Skrevet (endret)

Jer er PC løs i morgen...........:tristbla: Mannen må ha den med på jobben for å skifte passord.... Hvordan skal det gå???

Vel, jeg skal jo ut en tur i morgen da, shoppe inn siste rest til knøttet! ..........og til meg selv da, trenger noen nye stempler som sagt! Så jeg får vel ikke tid til å skravle så mye på dagen uansett, men jeg kommer tilbake for fullt på kvelden!!!!

Så nå er denne uka også snart over, syns denne har gått fort, håper de siste ukene følger i samme tempo, er fødeklar til tusen!!!!!

:hår: 89.9 kg!!! :hår:

Hvordan skal det gå, jeg bikker 90 innen i morgen, veier nå offesielt mer enn mannen :roll:

Endret av -Ea-
Skrevet
Jer er PC løs i morgen...........:tristbla: Mannen må ha den med på jobben for å skifte passord.... Hvordan skal det gå???

Vel, jeg skal jo ut en tur i morgen da, shoppe inn siste rest til knøttet! ..........og til meg selv da, trenger noen nye stempler som sagt! Så jeg får vel ikke tid til å skravle så mye på dagen uansett, men jeg kommer tilbake for fullt på kvelden!!!!

Så nå er denne uka også snart over, syns denne har gått fort, håper de siste ukene følger i samme tempo, er fødeklar til tusen!!!!!

:hår: 89.9 kg!!! :hår:

Hvordan skal det gå, jeg bikker 90 innen i morgen, veier nå offesielt mer enn mannen :roll:

PC-løs :sjokk:

Det går ikke an...

:ler:

Veie mer enn mannen gjør jeg uansett, gravid eller ikke. Nå skal det sies at han kun veier 63 kilo da. Gruer meg til å veie meg jeg også... Skal til legen neste uke, så må veie meg da, men greit å sjekke ståa hjemme først...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...