Catus Skrevet 5. mars 2008 #2001 Skrevet 5. mars 2008 Huff, den vekta ja.. Jeg har lagt på meg 13,6 kilo hittil. Det er ikke såå galt da, men jeg har til gjengeld ikke noe vann i kroppen. Så det betyr at vekta kun er baby og mitt eget fett.. Men men, det går vel av igjen etter hvert! Kan ikke regne med å se ut helt som før! Tross alt er premien vi får verd hvert gram vi legger på oss! :-D
Kykkelikokos Skrevet 5. mars 2008 #2002 Skrevet 5. mars 2008 Hehe. Har ikke hørt en dritt jeg heller. Men mannen min jobber på samme sted da, så han holder meg oppdatert. men gave fra jobben? Tror ikke det, gitt.
Elle_liten Skrevet 5. mars 2008 #2003 Skrevet 5. mars 2008 Tuuusen takk, jenter! Dere holder meg m lesestoff om dagen. Her er d jammen meg mye å oppdatere seg på når man svinger innom etter jobb. Håper dere er her enda når jeg går ut i permisjon. Så dere får ikke prate dere tom innen den tid. Det siste døgnet har det vært liv i underetasjen. Han holdt meg våken i natt og i løpet av dagen har han hatt fest inni her. Begynner å bli veldig sår i mageskinnet nå. Puh! Men nå skal jeg legge meg litt på sofaen, så kanskje leg får avlasta magen litt. Har ommøbelert på soverommet nå, så fortjener litt hvile.
monja Skrevet 5. mars 2008 #2004 Skrevet 5. mars 2008 Guh, som dere skravler :dåne: Og så gjøre unna 100 siders festen uten meg da
Kykkelikokos Skrevet 5. mars 2008 #2005 Skrevet 5. mars 2008 Sitter og ser på "Unge mødre" som går på FEM (har lastet ned på ipod). Herregud så mye rart..
monja Skrevet 5. mars 2008 #2006 Skrevet 5. mars 2008 Sitter og ser på "Unge mødre" som går på FEM (har lastet ned på ipod). Herregud så mye rart.. Så det i går jeg.....enig med du.
Kykkelikokos Skrevet 5. mars 2008 #2007 Skrevet 5. mars 2008 En av dem virket veldig flink med ungene da. Men for en pudding til fyr hun bor sammen med.. Hun fortjener virkelig noe bedre.
Murmelmy Skrevet 5. mars 2008 #2008 Skrevet 5. mars 2008 Hei på dere, jenter! Ser det prates om vekt her også ... Jeg ligger nå på 73-74 kilo og skal IKKE opp på 80. Var 87 i forrige svangerskap og veldig fornøyd om jeg klarer meg med ti kilo mindre. Jeg er trøtt, flere enn meg som er det? Legger meg jo på denne tiden av døgnet hver dag. Våknet kl 5.15 i dag tidlig og fikk ikke sove igjen da... Nå har mini sovet i snart to timer på det nye rommet sitt. Ble kjempefint! Sønnen min er så vakker og fantastisk. Tenk at vi snart skal få et lite vidunder til . Har tatt frem minis 50-56 klær og nå er en lys vask i gang på vaskerommet. Utrolig at disse barna kan være så små! Lillesøster kommer til å være enda mindre enn storebror også (han var 4.7 kg). Ha en super kveld, jenter
pondusa Skrevet 5. mars 2008 #2009 Skrevet 5. mars 2008 Laster opp bilder til fremkalling jeg. Akkurat nå er det perioden jan-april 2007 som jobber. Kan trygt si jeg henger litt etter...
Gjest imli Skrevet 6. mars 2008 #2011 Skrevet 6. mars 2008 God morgen Vi skravler så mye her at jeg har blitt B-kjendis
MzS Skrevet 6. mars 2008 #2013 Skrevet 6. mars 2008 Æsj, har hatt en forferdelig natt... Ryggen og ribbeina har nesten ikke gitt meg noe søvn, og nå har jeg en dundrende hodepine pga det... Verker overalt! Nå er jeg LEI! Måtte bare få det ut... Huff, håper det blir bedre utover dagen.
Gjest imli Skrevet 6. mars 2008 #2014 Skrevet 6. mars 2008 Huff da, MzS Jeg har ikke sovet så bra jeg heller. Vært oppe så mange ganger... Er så vanskelig å finne gode liggestillinger. Magen og ryggen går ikke, og å ligge på venstre side blir så ekkelt av en eller annen grunn. Får nesten sånn hjertebank av det. Rare greier. Og den siden skulle liksom være best å ligge på? Da er det bare høyre side igjen... Så høyre skulder og hofter er ikke helt inntakt i dag... Må gå å legge meg snart igjen jeg, sovner snart her jeg sitter.
marsy Skrevet 6. mars 2008 #2015 Skrevet 6. mars 2008 Huff, har hatt en fæl natt jeg også. Var i kjempeform i går, men våknet kl 0140 med kjempevondt i halsen, og halsbrann. Har ikke sovet etter det. Au au au... fortsatt veldig vondt i halsen - nå blir jeg sikkert skikkelig forkjøla. Tror kanskje jeg begynner å få feber også. Også jeg som skulle på venninnekveld i kveld Nå tviler jeg på at jeg orker å reise inn til Oslo..... Har ikke hørt noe fra sjefen jeg heller. Har tilgang på jobbmailen da, og har kontakt med noen jobbvenninner, så jeg får med meg litt nytt likevel. Vil IKKE bli syk.... bra jeg har KG, ellers hadde jeg blitt gal
Gjest imli Skrevet 6. mars 2008 #2016 Skrevet 6. mars 2008 KG er godt å ha ja Har litt halsbrann i dag jeg også... Tror jeg må spise litt yoghurt
monja Skrevet 6. mars 2008 #2017 Skrevet 6. mars 2008 Skulle akkurat inn å klage litt på hvor dårlig jeg har sovet i natt og det er jo helt fantastisk å lese at jeg ikke er alene Jeg våkna av at smurfen hosta i halv ett tiden. Og fikk ikke sove igjen. Lå og snudde meg en stund så passerte brøytebilen. Etterhvert sovna jeg men hadde forferdelige mareritt. Våkna igjen i tre tiden og måtte på do. Da var lillebror våken og brukte blæra mi som tromme så da var det ingen vei utenom. Tilbake i senga ble jeg liggende våken leeeeeenge. Hørte på vinden ute og gubben som snorka.... Jaaaaada. Klokka 8 kom smurfen opp og da var det bare å stå opp
monja Skrevet 6. mars 2008 #2019 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har ikke fått manglende sykepenger for siste uka av februar Og så fikk jeg gubben til å ringe for jeg har en sånn "komme gjennom telefonrøret og " mentalitet overfor NAV. Men neida, der var det ikke registrert at jeg skulle ha mer sykepenger Han skulle undersøke og ringe tilbake.
-Ea- Skrevet 6. mars 2008 #2020 Skrevet 6. mars 2008 God morgen Har sovet skrekkelig dårlig i natt jeg og, ha er det med oss egentlig? Å ja, vi er vist smelt på sjukka alle sammen... Halsbrann Blir gæær'n jeg altså, tror jeg spiste minst fem syrenøyt. i løpet av natten, de har fått like lite effekt som melk nå, ti sekunders virkning med andre ord :gråte: NAV ja, det er det jeg skal gjøre i dag, fikse sjemaer og dill, mangler no sykepenger jeg og viser det seg....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå