MzS Skrevet 5. mars 2008 #1981 Skrevet 5. mars 2008 Ja, jeg også håper jeg skal få oppleve at "vannet går"... Det er liksom noe som hører med i en god fødselshistorie! Bare det ikke skjer i butikken eller ute blant folk, er litt nervøs for akkurat det Men tror egentlig ikke det er det fødselen kommer til å starte med for min del, på kvinnene i min familie pleier ikke vannet å gå før på sykehuset like før babyen kommer ut, og da er det gjerne jordmoren som tar det...
MzS Skrevet 5. mars 2008 #1982 Skrevet 5. mars 2008 Oi, da var vi oppe i 100 sider jenter!!! Makan til skravlekjerringer vi er
-Ea- Skrevet 5. mars 2008 #1984 Skrevet 5. mars 2008 Oi, da var vi oppe i 100 sider jenter!!! Makan til skravlekjerringer vi er Skulle inn for å kommentere det samme!!!!!! 100 sider! Vi er den beste termingruppen noen sinne!!!!!!!! Gla jeg har dere jeg
Kykkelikokos Skrevet 5. mars 2008 #1985 Skrevet 5. mars 2008 Det har tatt litt av med skravling den siste tiden, ja Det var ikke særlig mye skravling her i starten, men nå har vel folk begynt å komme i permisjon og sånt, så da er det vel mer tid til skravlings.
Catus Skrevet 5. mars 2008 #1986 Skrevet 5. mars 2008 100-siders fest! :juhu: Vi er den beste termingruppen noen sinne!!!!!!!! Gla jeg har dere jeg Glad jeg har dere jeg, også. Kunne lett ha blitt lange dager hjemme uten. Men til gjengjeld hadde jeg vel fått gjort mer fornuftig i huset.. Det har tatt litt av med skravling den siste tiden, ja Det var ikke særlig mye skravling her i starten, men nå har vel folk begynt å komme i permisjon og sånt, så da er det vel mer tid til skravlings. Sykemeldinger og permisjoner gjør susen, ja!
Kykkelikokos Skrevet 5. mars 2008 #1987 Skrevet 5. mars 2008 -Ea-: Har du vært på Minnehjørnet i Ski, forresten? Ser de har sånne treff der. Fredagstreffet 17.00-24.00 en fredag i måneden. Våren 2008 blir dette 8. februar, 7. mars, 11. april, og 30. mai. Fikk litt lyst til å dra, jeg. Hvis jeg ikke har født da Men det er det vel små sjanser for. Hihi.
-Ea- Skrevet 5. mars 2008 #1988 Skrevet 5. mars 2008 -Ea-: Har du vært på Minnehjørnet i Ski, forresten? Ser de har sånne treff der. Fredagstreffet 17.00-24.00 en fredag i måneden. Våren 2008 blir dette 8. februar, 7. mars, 11. april, og 30. mai. Fikk litt lyst til å dra, jeg. Hvis jeg ikke har født da Men det er det vel små sjanser for. Hihi. Tømmer meg for penger hver enste gang jeg går inn av en døra Det ække sundt det der, farlig butikk sier jeg....FARLIG!!! Har lurt på om jeg skal ta meg en tur dit, men det er slik at det er på fredager, passer litt dårlig. Hver fredag de siste 7 -syv - årene har vi fast opplegg med venner her hjemme. Aldri skippet en fredag uten å være bortreist... Så jeg føler det blir litt feil å bryte tradisjonen.. Tror de har treff andre dager også??!!! Du må gjerne komme på nybakte boller for dét
Kykkelikokos Skrevet 5. mars 2008 #1989 Skrevet 5. mars 2008 Ser ut til at det er treff hver mandag også, ja. Ser ut som en veldig farlig butikk, ja.. Jeg skal egentlig ikke kjøpe mer jeg nå.. Jeg venter på at snuppa skal komme så jeg "slipper" å bruke mer penger på scrappeting. Skulle gjerne tatt meg en tur, men mannen har tatt bilen til togstasjonen. Så jeg fant ut at jeg heller fikk bake litt boller selv
-Ea- Skrevet 5. mars 2008 #1990 Skrevet 5. mars 2008 Guri land :hår: Har du ikke vært innom der ennå?????? Du, du som er kort/schrapbookmaker??? Da har du virkelig gått glipp av noe STORT! Tar deg gjerne med dit på omvisning en dag altså, du fortjener litt før fødsel! Skal dit for å finne dåpsinvitasjonsstempel og evt takkekort stempel... Tenkt jeg skulle vagge meg dit en tur i morgen på dagen, evt fredag... Være med?
Kykkelikokos Skrevet 5. mars 2008 #1991 Skrevet 5. mars 2008 Nei, jeg har ikke funnet den enda Har handlet mest på panduro og på nett. Har jo ikke drevet på med scapping SÅ lenge da. Begynte i år. Vet ikke om jeg tør. *Riste på lommeboken med lommerusk i* Hihi. Men jeg har veldig lyst. På fredag har jeg bilen for da skal jeg til legen..
marsy Skrevet 5. mars 2008 #1993 Skrevet 5. mars 2008 for 100 sider. Jeg kjenner jeg begynner å bli klar for fødsel. 36 uker i morgen, så det nærmer seg sakte men sikkert.... Trodde aldri jeg kom til å føle meg klar for å føde, men 8 måneders graviditet gjør heldigvis tankene modne for det meste Må bare huske å spørre om disse klystér-tingene når jeg er på kontroll på fredag da har jeg vel fått klarhet i alt jeg lurer på. Jeg drikker også mye vann, men er ikke oppe mer en 1-2 ganger per natt. Og den ene gangen er som oftest fordi kattepusen vil ut (han har blitt vant til at jeg flyr rundt i huset om natta)
Kykkelikokos Skrevet 5. mars 2008 #1994 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er game for fredag hvis du tørr!!!! Sender deg en melding når det nærmer seg, så kan vi evt. avtale da
-Ea- Skrevet 5. mars 2008 #1995 Skrevet 5. mars 2008 Hadde jo vært veldig hyggelig da syns jeg!!!!! Dagene er litt ensomme kjenner jeg... Nabo kona stakk innom med en barsel/gravide/god bedrings gave fra jobben. Jeg DRO henne inn vettu, for å se på den nye bokhylla. Stakkars dame, blei jo helt forfjamsa..... Blir litt provosert kjenner jeg, når jeg får en gave fra jobben og på kortet står det god bedring.... Ække det litt rart, vi er da ike syke i den forstand. Greit jeg er sykemeldt, men det trengs ikke ønskes god bedring heller da... Vel, det er tankes som teller, det er jo utrolig hyggelig at de tenker på meg da. Sjefe ringer passe ofte også, bare for å høre hvordan det går og for å "sladre" litt!!!!
Trampe Skrevet 5. mars 2008 #1996 Skrevet 5. mars 2008 Har ikke hørt noe som helst fra jobben jeg. Eller, vikaren min skrev ei melding til meg i dag og lurte på om jeg var begynt på månedsrapportene for februar. Æh, de skal ikke skrives før de siste dagene av måneden, og jeg var borte hele februar, så neeei..? Neivel, fikk jeg tilbake. Jaja, de savner meg sikkert ikke da. Kanskje jeg var for hormonell og masete...
Gjest imli Skrevet 5. mars 2008 #1997 Skrevet 5. mars 2008 100 sider! :juhu: Vi skravler og vi skravler. Er glad jeg har dere jeg. KG er mitt sosiale liv for tida... Jeg har vært flink jente i dag, sykla til svømmehallen, svømte 40 min og sykla hjem igjen Men merker jeg ikke orker å svømme særlig fort lenger da. God trening er det sikkert likevel. Begynner å merke at jeg får kynnere når jeg anstrenger meg, det fikk jeg ikke før. Å sykle opp en bratt bakke var ikke så lurt. Måtte gå av og leie sykkelen ja... I morra skal jeg se om jeg tør å gå på vekta Var 12 kilo opp sist jeg våga meg på... Var rart å se tallet 80 lyse mot meg gitt...
Gjest imli Skrevet 5. mars 2008 #1998 Skrevet 5. mars 2008 Har ikke hørt noe som helst fra jobben jeg. Eller, vikaren min skrev ei melding til meg i dag og lurte på om jeg var begynt på månedsrapportene for februar. Æh, de skal ikke skrives før de siste dagene av måneden, og jeg var borte hele februar, så neeei..? Neivel, fikk jeg tilbake. Jaja, de savner meg sikkert ikke da. Kanskje jeg var for hormonell og masete... Har ikke hørt noe fra jobben jeg heller. De savner meg visst ikke. Da savner ikke jeg dem heller.
Catus Skrevet 5. mars 2008 #1999 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har heller ikke hørt noe fra jobben. Men jeg var jo selv innom der forrige uke, så det er kanskje ikke så rart. Regner med at jeg stikker innom en gang bare for å spise lunsj med dem, en eller annen gang før termin. Jeg savner dem jo litt, selv om jeg ikke savner selve jobben en plass! Den er jeg VELDIG glad for at det er lenge til jeg skal tilbake til!
Trampe Skrevet 5. mars 2008 #2000 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har ikke vært på vekta på noen dager, men jeg regner med å se tallet 80 lyse her også... Men nå gir jeg litt faen merker jeg. Har ei uke igjen, og det er da grenser for hvor mye man kan legge på seg på ei uke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå