~Capricorn~ Skrevet 21. februar 2009 #8021 Del Skrevet 21. februar 2009 Å, Capri..Nå ble jeg lei meg på dine på vegne. Usja meg. Har ingen magiske ord som får det til å bli bra Gir deg masse Så trist å høre, Capri Å, Capri... Kjempeklem og masse medfølende tanker Ta ekstra godt vare på deg selv framover nå da... Så skal du se at det sitter en ny spire der igjen snart! Og kos masse med den nydelige jenta di - som jo har bursdag om noen få dager! Tenk at gullungene våre har sin første bursdag snart! Det er helt sprøtt hvor fort den tiden har gått... Håper det skal gå fort neste gang ja. Eneste jeg vil er å få en ny spire i magen så fort som mulig. Men vi har jo ikke det med å bli gravid i en fei... Var jo hos gyn på tirsdag. Og da fikk jeg ny time der om fem uker. Skal sjekke at alt ser fint ut. Og får kanskje pergo igjen da. Håper det, så kanskje det ikke går så lang tid før neste spire sitter. Det er jammen MYE som skal ut når man mister så 'sent'. Har ikke hatt utskrapning, for kroppen ordner opp selv (med noen etterrier verre enn etter fødselen.. ..i går kaldsvetta jeg, klarte knapt gå og kasta opp..ikke morro å være hjemme alene med snuppa da..kom seg heldigvis etter smertestillende og avslapping på sofaen..). Men i dag ble jeg nesten litt redd. Kom ut noen store klumper blod. I tillegg bare bare rant det ut masse blod. Stoppa liksom aldri. Så hadde meg en tur til KK for en sjekk. Kom ut mer klumper da jeg var der. Og nå ser det ut som det meste er ute, heldigvis. Syns det er greit å slippe utskrapning. Er nok det beste for livmora tenker jeg. Ja, er ikke mange dagene til prinsessa mi fyller ett år Kan ikke tro at ett år er gått allerede. Helt utrolig!! Hun har vært skikkelig god å ha denne uka. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne. Så har hun vært mer kosete enn på lenge og. Vært skikkelig god mot mamma'n sin. Enda hun har et hardt dagsprogram har mye å plukke på, dra i, smake på osv. Reiser seg overalt. Går langs bordet osv. Og liker å gå og dytte gåvogna si. Er nok ei lita stund til hun går helt selv. Men balansen er begynt å komme seg. Holder seg gjerne med bare ei hånd. Kan stå bittelitt helt alene hvis hun ikke oppdager at jeg slipper helt. merker hun det, lener hun seg enten fremover eller bakover. Lille gullungen til mamma begynner å bli stor :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 21. februar 2009 #8022 Del Skrevet 21. februar 2009 Gratulerer så mye med dagen Gratulerer med dagen!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så mye med dagen, Lara!!! Håper du har hatt en flott dag. Tusen takk alle sammen Dagen ble ikke feiret noe særlig siden mannen var borte fra onsdag til fredag, men ei kake på kafeen her fikk jeg da i meg... Det ble litt feiring med naboer fredag kveld. Storpartyet blir ikke før vi flytter tilbake til gamle trakter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 21. februar 2009 #8023 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Går sånn 'helt greit', føler meg egentlig bare helt tom.. Har ikke gått helt opp for meg enda egentlig. Har liksom isolert meg litt hjemme denne uka...bare kost med lille solstråla mi. Merka ingenting før det helt plutselig begynte å blø på lørdag. Men da var det bare litt. Fortsatte med bare litt blod utover søndagen og. Og så tok det seg opp sent på kvelden. Natt til mandag kom mesteparten ut... Var på UL på tirsdag og fikk bekreftet at alt er over for denne gang... føler med deg Capri - vet akkurat hvilken tomme følelse du sitter med, da jeg har vært gjennom det samme som deg tidligere... Ta tiden til hjelp - følelsen går sakte men sikkert over og gled deg over det du har... Endret 21. februar 2009 av LaraCroft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. februar 2009 #8024 Del Skrevet 22. februar 2009 til Capri. Her tok bebisen et skritt i dag! Han står stadig lengre og lengre alene uten å holde seg i noe, og plutselig tok han jammen et skritt også. Vet ikke om det kvalifiserer til å gå akkurat da, men tror i alle fall ikke det er lenge til det blir mer gåing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 23. februar 2009 #8025 Del Skrevet 23. februar 2009 til Capri. Her tok bebisen et skritt i dag! Han står stadig lengre og lengre alene uten å holde seg i noe, og plutselig tok han jammen et skritt også. Vet ikke om det kvalifiserer til å gå akkurat da, men tror i alle fall ikke det er lenge til det blir mer gåing! Så morsomt Imli Her i huset venter vi spent på brio gåvogn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. februar 2009 #8026 Del Skrevet 24. februar 2009 Det har vi også lyst på. Foreløpig bruker han pinnestolene som gå vogner Funker det og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 24. februar 2009 #8027 Del Skrevet 24. februar 2009 Lyst til bare å legge inn en link her jeg... Test av pleie- babyprodukter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. februar 2009 #8028 Del Skrevet 25. februar 2009 Lenge siden sist gitt. Merker at sambo har vært hjemme en mnd tid nå. Capri: God til deg. Leser om alle babyene som går og kryper og klatrer og tenker bare gosh.... Minsten henger fortsatt etter endel på motorikken, men alt kommer i rekkefølge bare et par mnd på etterskudd. Nå kan han skyve seg bakover og spinne rundt sin egen akse. Klarer ikke å sitte enda og har ikke knekket åle-koden enda. Var hos fysio i dag og hun mente at om en uke eller to kom han til å klare det. Og da måtte vi ikke bli overrasket dersom han lærte seg masse nytt på en gang. Ellers er han en blid og herlig gutt, sier ingen ord enda og har ikke lært seg de første barnelekene(titt-tei, såååå stor, vinke hadet). Vi skal på 10mnd kontroll den 16.mars. På 8.mnd ktrl var han 8350g og 73cm. Lang og slank gutt med andre ord. Han klarer ikke biter i maten enda, så her går det i grøt, 6mnd middagsglass, fruktmoser og mye pupp. Har såvidt begynt å drikke litt vann. Ble litt langt dette, beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. februar 2009 #8029 Del Skrevet 25. februar 2009 Nå må du huske på at du har den yngste babyen da, monja Live har vel forresten enda ikke satt seg opp selv. Hun har værrt relativt sent ute motorisk hun også (sent innenfor normalen vil jeg tro). Hun åler seg fremdeles, men kan krabbe på riktig underlag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 25. februar 2009 #8030 Del Skrevet 25. februar 2009 Det kommer når det kommer, det er iallefall sikkert. Utviklingen går i rykk og napp! Det tok lang tid før vi ålte, men plutselig var det åling, vinking og titt-titt over natten nesten Tror forresten vi er "yngst" Skulle ikke vært født før 8 mai Lillemann tror jeg sliter med noen tenner om dagen, de bleiene som kommer, er ganske blaute, det er vanlig sammen med tenner sant? Hvor lenge skal de gå med diare øfr man kontakter lege eller gjør man ikke det, blir fort hysterisk jeg når det kommer til lillemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. februar 2009 #8031 Del Skrevet 25. februar 2009 Kommer vel litt an på hvor ofte det er bløte bleier... men det kan ofte henge sammen med tenner ja. Her kommer jekslene, får ikke lov å ta inn i munnen hans. Kjempehoven i gommene nede. Får nesten ikke pussa tennene en gang desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 26. februar 2009 #8032 Del Skrevet 26. februar 2009 I dag er prinsessa mi 1 år Var på 1 års kontroll på tirsdag. Da var hun 74 cm og 8105 gram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. februar 2009 #8033 Del Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer med ettårsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. februar 2009 #8034 Del Skrevet 26. februar 2009 Så lenge allmenntilstanden er god, og bleiene er gode og våte med tiss, så er det nok ikke noe fare selv om det er litt løs avføring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 26. februar 2009 #8035 Del Skrevet 26. februar 2009 Lillemann tror jeg sliter med noen tenner om dagen, de bleiene som kommer, er ganske blaute, det er vanlig sammen med tenner sant? Hvor lenge skal de gå med diare øfr man kontakter lege eller gjør man ikke det, blir fort hysterisk jeg når det kommer til lillemann Så lenge de får i seg nok væske er det ikke så farlig... men er du urolig ta en tlf til legekontoret I dag er prinsessa mi 1 år Var på 1 års kontroll på tirsdag. Da var hun 74 cm og 8105 gram. Gratulerer så mye med prinsessa - tenk 1 år allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 26. februar 2009 #8036 Del Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer med dagen til prinsessa! Tenk at det har gått et år allerede... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 27. februar 2009 #8037 Del Skrevet 27. februar 2009 Fikk helt sjokk idag vi vår vi våknet - lillegutt hadde sovet hele natten og våknet ikke før 0700 Med gud så deilig Ellers har vi mottatt gåvogna vi bestilte idag...den gikk det ikke så godt med. Lillegutt går på kne etter den Han var oppe en gang på bena da, og gikk 4 skritt - får se om det blir like mye i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. februar 2009 #8038 Del Skrevet 27. februar 2009 Her har vi også fått gåvogn - lillebebis sprinter rundt i stua! Men han har jo ikke helt teken på å svinge da, noe som fører til mye frustrasjon Her har ungen også sovet til rundt 7 de siste dagene! Håper det varer! Man vet man har småbarn når det er luksus å sove til 7 altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #8039 Del Skrevet 2. mars 2009 Da er det vår tur. Marius er 1 år i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 2. mars 2009 #8040 Del Skrevet 2. mars 2009 Oi, som tiden flyyr, gratulerer til alle 1 åringer. Ikke lenge til snuppa her heller runder året, blir gøy da med første bursdagsfeiring:) Folk spør hva hun ønsker seg til bursdagen, har sagt leker å klær, har dere andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå