Trampe Skrevet 10. februar 2009 #7981 Del Skrevet 10. februar 2009 Selen er på plass her også. Vi har tripptrappstol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 10. februar 2009 #7982 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, ikke greit med smårollingene som begynner å skjønne ut av ting... Jepp - akkurat slik stol er det vi har Nicky B, så det er godt av plass til å komme seg opp... Snakket litt med pappaen om dette og han mente vi bare kunne gå for Tripp-trapp stol vi nå...den har han jo i mange år så får vi se da når vi kommer oss til en butikk med den i sortimentet - kryr ikke av slike butikker her i området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 10. februar 2009 #7983 Del Skrevet 10. februar 2009 Trampe: dere har med midtbøyle på deres tripp trapp? Og det er nødvendig med sele likevel? Må bare spørre slik at vi kan garedere oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 10. februar 2009 #7984 Del Skrevet 10. februar 2009 Vi har midtbøyle ja, og stropp ned imellom beina. Han kommer seg allikevel opp på beina, og enda verre: han sitter på kne, skyter beina bakover og kan dermed falle ut av stolen gjennom åpningen bak. Til nå har vi satt ei stolpute bak der, men nå begynner det å bli litt trangt. Hvis dere skal kjøpe tripptrapp, pass på at åpningen ikke er for stor! Jeg regner med at det ikke er så veldig mange månedene til vi kan fjerne bøylen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 10. februar 2009 #7985 Del Skrevet 10. februar 2009 Trampe: takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 10. februar 2009 #7986 Del Skrevet 10. februar 2009 Og da har vi klart 400 sider jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Ea- Skrevet 10. februar 2009 #7987 Del Skrevet 10. februar 2009 400!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. februar 2009 #7988 Del Skrevet 11. februar 2009 for 400 sider! Herlighet, som vi skravler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 11. februar 2009 #7989 Del Skrevet 11. februar 2009 Jøss, 400 sider Jeg ble oppringt fra barnehagen i dag, lillemann hadde feber og måtte hentes. Hun syntes han snørret for mye også. Mannen dro for å hente, for jeg kom meg ikke fra jobb akkurat da. Da han kom hadde de akkurat lagt lillemann, og han hadde sovnet. Dermed måtte mannen vekke ham. Veldig festlig. De kunne da sagt at de la ham, og så ringt i det han våknet... Resultatet var jo en overtrøtt og grinete unge som ikke ville sove i det hele tatt da de kom hjem. Mannen synes ikke han var så varm og målte feber - 37,4 grader. Er det noe feber å hyle opp om..?? Uansett er han ikke helt i form. Han er tett i nesa og blir illsint bare han får øye på nesesprayen. Ergo hyler han, og gråter leeenge, og da blir han jo bare tettere... Snørret renner, han puster med åpen munn og sikler noe helt utrolig. Han må nok være hjemme i morgen også, så får vi se. Jeg skjønner jo at de vil prøve å unngå smitte, men jeg synes dette var en dum måte å gjøre det på. Skylde på feber når ungen er feberfri...? Be om at han må bli hentet, og så legge ham rett før man kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. februar 2009 #7990 Del Skrevet 11. februar 2009 Så teit da Trampe. Synes også det hørtes ut som en snål måte å håndtere det på. er dere fornøyde med bhg. ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 11. februar 2009 #7991 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja, vi er veldig fornøyde ellers. Personalet er supert, lokalet er kjempebra og ungene er jevngamle. De har tydelig stor glede av hverandre, og lillemann elsker å være der. Jeg har gått på skole sammen med mor/far til to av de andre ungene, og de er også veldig fornøyde. Derfor er jeg litt overrasket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 12. februar 2009 #7992 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, men Trampe kan du ikke bare si ifra at du ønsker en annen praksis neste gang dette skjer da... Den tilbakemeldingen må de jo kunne ta imot Det er jo aldri gøy å vekke de små uansett om de er syke eller ei - problemer med søvn blir det da uansett hvis de vekkes.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 12. februar 2009 #7993 Del Skrevet 12. februar 2009 Her er det :søvn: som er den store mangelvare idag... Lillegutt har vært sånn halveis våken hver time i natt Han er så rar...vrir og vender på seg så bena stikker ut av sprinklene, og når han da skal vende på seg igjen, så får han jo ikk det til og sier ifra... Det er bare snakk om minutter noen ganger fra han ligger fint til han er helt på tvers...hva skal vi gjøre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. februar 2009 #7994 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi har også hatt sånne netter noen ganger. Som regel sovner han bare av seg selv, men halvveis våkner ofte og driver og lager lyder/sutrer i halvsøvne. Sånt som kommer og går... I dag sov han fra 19 til 7.45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 13. februar 2009 #7995 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg har sagt ifra Måtte bare høre om det var jeg som var vrang, eller om dere også synes det var merkelig praksis. I dag har jeg hatt lillemann med på jobben. Ungene (jeg har 8. klasse) har gått med ham mellom beina etter tur, 14årige gutter har tørka grønt snørr (!!!!) og han har storkost seg som "the center of all attention" Til slutt var han med meg på et møte, og der sovna han på fanget mitt. Snille gode flinke gullungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 14. februar 2009 #7996 Del Skrevet 14. februar 2009 Happy Valentines day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 14. februar 2009 #7997 Del Skrevet 14. februar 2009 Nå har lillegutt startet å sove litt bedre igjen... årsaken til uroligheter om natten var tenner på gang... har jo brukt dentinox da, men det er så rart, for det virker bare noen ganger jo.... Nå har lillegutt 8 tenner i munnen sin Idag skal vi ut å se på ny stol til han da, håper vi finner noe som er litt sikrere enn den vi har. Skal hvertfall prøve dem rimelig godt før vi tar med oss noen ny hjem ja... Så skal vi ut å spise en deilig valentines- lunsj da...blir sikkert en bedre hjemmelagd middag ikveldingen vil jeg tro - skal hvertfall legge opp til det da Ha en fin helg dere og håper dagen idag vil bli fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 15. februar 2009 #7998 Del Skrevet 15. februar 2009 Igår kjøpte vi oss tripp trapp til lillegutt, så fin stol da vi kjøpte med sånn ekstra babyrygg og pute til... Når vi da hadde montert dette sammen - fant vi ut at den babyryggen var lillegutt altfor stor for... så av med den, og på med puta - perfekt! Lillegutt sitter veldig godt og kan ikke vri seg elle reise seg i den (enda da)... kan det ha noe med puta å gjøre tro? at han ikke glir så lett på setet... Vi er hvertfall storfornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 15. februar 2009 #7999 Del Skrevet 15. februar 2009 Mulig vi også skal kjøpe pute, men foreløpig funker selene bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 15. februar 2009 #8000 Del Skrevet 15. februar 2009 Vi har også tripp-trapp stol, men bruker ikke sele. Junor har (heldigvis) ikke klart å reise seg i stolen enda (den er ikke så lett å få det til i heller, og han har heller ikke mulighet til å gli ut bak stolryggen). Men jeg kommer nok snart til å finne frem selene. Plutselig klarer han vel å reise seg. Skummelt det der, når de har lære ting helt plutselig; uten forvarsel. Ellers har Junior lært seg å komme fra liggende til sittende stilling nå. Det kom bare helt plutselig på lørdag, og han har allerede stålkontroll; uten noen særlig øvelse. For det tror jeg ikke han gadd. Han bare ventet til kroppen var klar for det, og vips så hadde han lært det. Mannen min så også at Junior reiste seg opp på egenhånd på fredag; det var første gangen. Han hadde dratt seg opp etter et teppe som mannen hadde over seg mens han lå på sofaen. Jeg så det ikke selv, dessverre. Men morro at han endelig har klart det! Junior er ikke verdens raskeste til å utvikle seg motorisk, men det har jeg heller ingen behov for at han skal være. Han gjør ting i sitt tempo og når han er klar for det. Flinke, skjønne gutten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå