Gjest imli Skrevet 12. november 2008 #7441 Skrevet 12. november 2008 Æsj, her har bebisen våkna tre ganger allerede. Og jeg har forresten skikkelig vondt/ømt i underlivet... Kjenner det skikkelig når jeg klemmer helt nederst på magen, spesielt på sidene. For ikke å snakke om under ... Lurer på hva det kan være? :klø:
linky Skrevet 12. november 2008 #7442 Skrevet 12. november 2008 Her har babyen plutselig begynt å bli svært så aktiv. Jeg holdt på å rydde litt og for hver gang jeg snudde meg lå hun i en helt annen stilling enn den jeg la henne i. Hun rullet også fra rygg til mage for første gang i dag, før har det bare vært fra mage til rygg, flinke jenta mi Så et øyeblikk ut som om hun også skulle angripe babygymmen sin, har en sånn dings inne meg mozart musikk og dyrelyder, lå og rev og slet i den og var helt vill Har vært og kjøpt inn mer barnemat på OBS i dag, er jo tilbud enda. Trodde det bare var den ene uken jeg.
Nicky B Skrevet 13. november 2008 #7445 Skrevet 13. november 2008 Dårligste natta på lenge Uffda! Det er ikke noe gøy.. Kanskje han ble påvirket av fullmånen? Det mistenker jeg veslegutt ble. Her la veslegutt seg klokka 21 i går, men skulle opp igjen 30 minutter etterpå, så da satt han på fanget mitt mens jeg så på Brothers and Sisters, det eneste jeg har som er "must see" om dagen. Etterpå surfet vi litt på nett- han holdt koken til rundt halv ett, var ikke snakk om å sove. Men så sovnet han på skuldra mi og jeg puttet han i seng, men sove er jo for pingler og klokka 01:00 var det party i senga. En koseflaske med melk og Jon Blund kom for alvor. Jeg må si jeg syns det er helt utrolig hvor mye motstand og skrikeevne det er i en så liten kropp??! Murmel: Kjempefine bilder, særlig det hvor storebror koser med lillesøster. Herlige unger!
Gjest imli Skrevet 13. november 2008 #7446 Skrevet 13. november 2008 Hehe, ja mannen mente han var månesyk Ille at lillegutten din ble så hardt angrepet Nicky. Husker jeg hadde tre vannkopper og var hjemme fra skolen en dag, da jeg hadde det. Huff. Håper han snart er helt frisk!
Gjest imli Skrevet 13. november 2008 #7447 Skrevet 13. november 2008 T har plutselig begynt å gulpe så mye :klø: De siste par dagene har han gulpa litt, selv om han vanligvis ikke gulper noe særlig i det hele tatt. Har som regel svelga selv siste par mnd. Og nå i stad kom det en skikkelig dam. Lurer på hvorfor? Håper ikke det er noe galt med bebisen min..
Nicky B Skrevet 13. november 2008 #7448 Skrevet 13. november 2008 Ille at lillegutten din ble så hardt angrepet Nicky. Husker jeg hadde tre vannkopper og var hjemme fra skolen en dag, da jeg hadde det. Huff. Håper han snart er helt frisk! Formen hans er bra nå, ikke feber eller noe. Er bare vannkoppskabbene igjen. Gleder meg til de faller av, for de skal helst ikke bades før de gjør det. Men du verden så bortskjemt han har blitt- han skal helst bæres overalt og sitte på fanget hele tida. T har plutselig begynt å gulpe så mye :klø: De siste par dagene har han gulpa litt, selv om han vanligvis ikke gulper noe særlig i det hele tatt. Har som regel svelga selv siste par mnd. Og nå i stad kom det en skikkelig dam. Lurer på hvorfor? Håper ikke det er noe galt med bebisen min.. Virker han i bra form da? Kanskje han er litt forkjølet eller rett og slett spist for mye? Etter flere episoder hvor veslegutt setter maten i halsen og mister nærmest pusten før han kaster opp alt, har jeg fått skikkelig angst for å mate han. Han er definitivt ingen unge for uerfarne! Tør ikke la andre mate han, for maten må være så tynn, så brødskive blir ikke innført her i huset anytime soon..
Gjest imli Skrevet 13. november 2008 #7449 Skrevet 13. november 2008 Godt bebisen din er bedre Men kan tenke meg han er blitt en kosegris nå ja. T har egentlig spist veldig lite i dag, derfor jeg synes det var så rart. Han er ikke forkjøla og har ikke feber. Er forhåpentlig ingenting... Det er skummelt når de setter ting i halsen... Jeg tør ikke prøve på brødskive jeg heller.
Murmelmy Skrevet 13. november 2008 #7450 Skrevet 13. november 2008 Snuppa her har også gulpet den siste uken, hun gulper ellers svært sjelden. Nå hadde hun feber frem til i går og er fremdeles ganske tett i nesa. Begynner å bli bedre og fikk dratt ut masse snørr etter bading i stad. Har holdt henne unna bading iom forkjølelse og feber, men i dag innviet ungene og jeg det nye boblebadekaret. HERLIG! Takk for barneskryt, de er jo verdens herligste unger. Får så skryt av storebror i bhg. At han er så snill mot alle de andre ungene (og voksne). Han er en sta liten gutt, men aldri slem mot noen. Blir han dyttet, koser han tilbake . Ungene er lagt, mannen er på trening og jeg sitter i morgenkåpen og skal straks hente meg litt vaniljeis med sjokkissaus. Nam nam. Håper forresten snuppa snart begynner å sove bedre. Vet det er fordi hun er tett i nesa, men jeg gleder meg som et lite barn. Noen som vet om det er best å ligge på kaldt rom (med vinduet åpent), eller 15-18 grader når man er forkjølet?
Gjest imli Skrevet 13. november 2008 #7451 Skrevet 13. november 2008 Godt bebisen din også er bedre da Murmel, og sover bedre. Vil tro det er best å ha vinduet lukket? Nå er lillebebis lagt etter å ha inntatt en porsjon "god natt"-grøt. Det ble en slager, han gapte ivrig etter mer. Ho mor syntes den smakte heller ille Jeg liker havre med banan og aprikos bedre! Bebis er lagt, men der hører jeg grininga begynner gitt...
Gjest imli Skrevet 13. november 2008 #7452 Skrevet 13. november 2008 Herregud, nå begynner sutringa med en gang jeg går ut av rommet. Flott. Har vært oppe en gang, og når grines det der oppe igjen. Når jeg kommer opp dit, er han smørblid og skal leke! Lurer på om han har vondt noen plass, eller om han bare tuller igjen?
Gjest imli Skrevet 13. november 2008 #7454 Skrevet 13. november 2008 Nå sover bebis. Har sovet en halvtime. Håper håper håper det varer. Håper bebisen din også sovner Murmel!
Murmelmy Skrevet 13. november 2008 #7455 Skrevet 13. november 2008 Hun sover nå, trengte bare litt nærhet fra mammaen sin . Nå so, hun er syk/har vært syk så merker jeg at hun trenger nærhet mye mer enn vanlig. Hun puppes ikke i søvn lengre, men legges våken i sengen sin. Våkner etter en times tid og vil ikke sove. Jeg har pleid å holde henne i hendene da til hun sovner, men hun våkner hyppig etter dette... Da våknet hun enda en gang takket være mannen som skrudde på lyset og gikk i skapet på soverommet vårt. Han visste ikke at hun lå der. "Kan jeg gjøre noe?" spør han. SOm regel sier jeg bare "nei" og gjør det selv. Går så mye kjappere da. Nå tok jeg ham på ordet og ba ham om å legge seg ved siden av henne. Jaja, hun gråter ennå, så er vel ikke lenge før jeg går opp og sier jeg kan ta over . Da legger jeg meg like gjerne.
Gjest imli Skrevet 13. november 2008 #7456 Skrevet 13. november 2008 Kjedelig når de våkner etter at de har sovna! Her sovner også ungen best etter at han har sovna selv. Amming eller bæring i søvn funker skjelden.
Nicky B Skrevet 13. november 2008 #7458 Skrevet 13. november 2008 Nå har jeg dyttet i meg resten av godteriet etter Halloween... :gjeiper:
Kykkelikokos Skrevet 14. november 2008 #7459 Skrevet 14. november 2008 Da våknet hun enda en gang takket være mannen som skrudde på lyset og gikk i skapet på soverommet vårt. Han visste ikke at hun lå der. "Kan jeg gjøre noe?" spør han. SOm regel sier jeg bare "nei" og gjør det selv. Går så mye kjappere da. Nå tok jeg ham på ordet og ba ham om å legge seg ved siden av henne. Jaja, hun gråter ennå, så er vel ikke lenge før jeg går opp og sier jeg kan ta over . Da legger jeg meg like gjerne. Haha. Høres kjent ut. Skal ikke være greit. Fortalte jeg om leggingen her på mandag? Jeg kom hjem kl 21:30, og mannen og snuppa lå våken i sengen vår
Gjest imli Skrevet 14. november 2008 #7460 Skrevet 14. november 2008 Lillebebis sov jo kjempebra i natt. Sov til 6.15, fikk mat og sov til 8.30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå