Gå til innhold

Toddler pjatt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

7 kg her. Veide meg senest i går.... Ingen her som er noen tungvektere enda nei :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde lagt på meg 1,8 kg til 9 desember, var hos legen 21 desember og da var status fortsatt 1,8 kilo økning. Nå har jul og nyttår vært så det skal bli spennende å se hva vekta viser når jeg skal til jordmor om ei uke.

Magen vokser i hvertfall og at det er fart der er det ingen tvil om! Har en øm stripe øverst på magen etter noe som kan være enten en hæl, kne, albue eller knyttneve som sklir frem og tilbake.

Og natta til i går våknet jeg av at det kjentes det ut som om han ville bryte seg ut gjennom magen. Maken til romstering har jeg ikke vært borti.

:fnise:

Skrevet

Her har ribbeina fått seg en real omgang juling i løpet av natten, kjenner jeg. Men hun har nok ikke snudd seg enda i hvert fall, for jeg synes at bevegelsene er veldig langt nede enda.

Skrevet

Jeg tror ikke mageboeren min har snudd seg enda her heller. Kjenner romstering fra øverst på magen til nederst. Får et par spark eller slag mot blæra til tider. Men akkurat øverst på magen er det et "belte" hvor det i løpet av dagen blir en del skliende bevegelser og en liten kul helst på høyre side (men også til venstre) som står i spenn før det sklir videre.

Det er så snålt! Men kjempeherlig!!!!

Skrevet

Idag har lillebror vært særdeles stille. Og jeg har skikkelig vonde kynnere. Kjennes nesten rievonde ut, men er ikke regelmessige så jeg slapper av og ser det an...

Skrevet

Lillemann er veldig stille her også. Han reagerer littegrann på cola og kaldt vann, men det er veldig lite... Jeg er ikke spesielt bekymra, mest fordi jeg vet at jeg ikke kan gjøre noe med det uansett, og jeg har ikke vondt noe sted. Jeg har jo vært på føden en gang før, så om jeg drar enda en gang tror de vel jeg er hysterisk ;)

Jeg kjenner jo at det er liv der inne. Kanskje han bare begynner å få mye mindre plass.

Skrevet

Det er jo veldig opp og ned her og. Kan jo hende ham ligger innover idag. Da kjenner jeg som regel ikke sparkingen. Jeg tar det med ro og ser hva som skjer....

Skrevet

Men jeg har fått beskjed om at jeg må komme inn umiddelbart om vonde kynnere blir regelmessige...

Skrevet

Min lillebaby ligger feil vei enda ja... Kjenner nesten bare spark nedover for tiden - rister i bekkenet når lillebaby er på sitt mest aktive :) H*n er ganske aktiv om kvelden og litt om morgenen, men sover stort sett hele dagen tror jeg ;)

Har murringer i ryggen til tider, men kjenner ikke noe særlig kynnere - hender magen blir helt hard og liksom trekker seg sammen - det er kanskje kynnere? Men det er ikke vondt da.

Håper ikke vondtene dine blir regelmessige da, Monja, er vel litt tidlig for lillebror å hilse på foreløpig...

Skrevet

Ja, man skal ringe føden om kynnerne blir vonde og kommer regelmessig. Vi satser på at lillebror blir der inne ei stund til! :)

Skrevet
Det er jo veldig opp og ned her og. Kan jo hende ham ligger innover idag. Da kjenner jeg som regel ikke sparkingen. Jeg tar det med ro og ser hva som skjer....

Du må jo bare kjenne på magefølelsen. Men lov meg at du ikke lar være å reise på føden fordi du er redd for å virke hysterisk!

Skrevet

Jeg har fått litt respons i kveld. Ikke mye, men han er da der. Pressa seg opp mot lungene mine for ikke lenge siden så jeg ble skikkelig tungpust og helt stinn øverst i magen.

Skrevet

Uff, jeg kjenner den følelsen, og det er ikke noe særlig.. :forvirret:

Skrevet

Nei, denne her gjør all "ugangen" som storebror ikke gjorde :ler:

Storebror hoppa aldri på blæra mi, eller sparka meg i ribbeina eller noe sånn, men denne her.....han burde nok hete EMIIIIIIIL!!!!!! :lol:

Skrevet
:ler: Det blir nok en Emil her også... ser for meg en særdeles vilter liten lyslugg!
Skrevet

Flere enn meg som har helt ville drømmer om natta?

I natt var jeg på photo shoot med Orlando Bloom som nektet å kalle meg ved mitt virkelige navn, men mente at jeg het Madam Mim fordi jeg lignet så fælt på ei heks. :rodme:

(Hvor kommer egentlig alt fra? :fnise: Jeg er overhodet ikke opptatt av Orlando Bloom, så hva han gjorde i drømmen min det aner jeg virkelig ikke. Også jeg på photo shoot da :skratte: )

Skrevet

Drømmene mine er ikke bare litt ville heller. Nesten så jeg tror jeg har blitt gal når jeg våkner :ler:

Skrevet

Har ingen drømmer jeg husker jeg...kjedelig!

Skrevet

:overrasket: Nå har januarjentene begynt å føde. Karius fikk på fredag og Nigo-San føder nå.......

Er ikke lenge igjen til det er vår tur nå...

*fårlitthetta*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...