Grace Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #881 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg får komme med litt av mine plager også... Tungpustet, konstant kvalm(ekstra om natten), leggkramper, hovne fingre og vondt i huet! Jammen er det flott å være gravid. Men det positive er at det er 28 dager igjen å jobbe, og på søndag er det bare 10 uker igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. desember 2007 #882 Del Skrevet 28. desember 2007 Høres veldig kjent ut, Grace. Men jeg har nok litt lenger igjen å jobbe. I dag ble jeg hjemme fra jobb. Jeg har ikke vært i form siden julaften, og jeg får ikke sove skikkelig om natten. Så jeg ble hjemme og prøvde å få meg noe søvn. Våkner hele tiden fordi armer og bein tydeligvis ikke får nok blod, så jeg må skifte stilling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 28. desember 2007 #883 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har 8 uker igjen på jobb!! Og gleder meg til å ta permisjon :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. desember 2007 #884 Del Skrevet 28. desember 2007 Hm. Jeg skal i permisjon 28. februar tror jeg. Det minner meg på at jeg nesten må ta og fylle ut og sende inn papirene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. desember 2007 #885 Del Skrevet 28. desember 2007 Vi har kjøpt vogn idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 28. desember 2007 #886 Del Skrevet 28. desember 2007 Virusinfeksjon i maven, så konstant kvalm og vondt i maven, pluss en nerve i klem i ryggen, så konstant vondt i ryggen. 3,5 måneder igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 28. desember 2007 #887 Del Skrevet 28. desember 2007 Vi har kjøpt vogn idag Oi, imponert! Gratulerer med kjøpet. Hvilken vogn landet dere på??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. desember 2007 #888 Del Skrevet 28. desember 2007 Vi landet på en Hoco Zaphir denne gangen. I brun og beige. Hoco Zaphir er utstyrt med vendbart håndtak. Det gjør at håndtaket lett kan stå på den siden det er mest behagelig for deg og barnet. Håndtaket kan justeres i ulike høyder med en vippefunksjon. Hoco Diamond er utstyrt med lufthjul. Pumpe medfølger. Hoco barnevogn er tilpasset nordiske forhold på flere måter. På kalesjen finnes en "skjerm" som kan vippes frem eller tilbake for å skjerme for vind eller sol. Bak på kalesjen finnes en kombinert lufteluke og veske. Med denne kan du velge om du vil lufte, eller ta av lufteluken helt og ta den med deg. På varme sommer dager kan halve kalesjen Zippes av, men bakdelen er dekket med netting med tanke på insekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 28. desember 2007 #889 Del Skrevet 28. desember 2007 Grattis med vogn Skal ikke du ut tidligere, Kykkelikokos? Jeg skal ut 2. mars, og jeg trodde du var noen uker lenger enn meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. desember 2007 #890 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg er 28 uker og 3 dager på vei, så det virker som det er riktig med 28. februar hvis du skal i permisjon 2. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzS Skrevet 28. desember 2007 #891 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei hei! En liten (sjelden) oppdatering fra meg også da Her er alt bra, bortsett fra at isjiasnerven på venstre side har kommet i klem, så jeg har hatt sinnsykt vondt i ryggen/setet de siste ukene. Utrolig irriterende! Ellers har jeg ingen andre plager, ingen tegn til bekkentull, kvalme, halsbrann eller noe særlig vann i kroppen *bank i bordet*. Magen har vokst noe sinnsykt de siste ukene, og nå begynner jeg å få litt "hval-følelse" ja, særlig etter middag! Kroppen min har IKKE satt pris på all julematen, for å si det sånn! Det er ikke så god plass som det var inni der nei Huff, er spent på hvordan jula har påvirket vekta ved neste jordmorbesøk... Har med vilje ikke batteri i vekta hjemme, ellers har jeg lett for å bli helt opphengt...! Får være litt ekstra flink de neste to ukene for å ta igjen litt. Kjempedårlig til å bevege meg har jeg også vært i jula, huff og huff. Ellers skal vi til Oslo i morgen og kjøpe vogn og bilsete, fant på finn.no til en veldig bra pris, nesten ikke brukt. Quinny Comfort 3XL med bag- og sportsvogninnsats, og MaxiCosi bilsete som kan festes på vognunderstellet. Kjempepraktisk! Blir spennende å få de første tingene i hus Vi har holdt på med barnerommet i romjulen, revet ut alt det gamle og nå legges siste hånd på verket med sparkling og pussing av gipsplatene. Så vi er godt i rute! Var på 3D UL før jul forresten - det var kjempegøy Fikk bekreftet at det er en liten gutt inni der, og at han så helt perfekt ut. Han er ganske rolig av seg, men jeg kjenner jo liv stadig vekk, særlig om kvelden/natten. Han ligger med ryggen og rumpa ut, så han sparker mest innover (jepp, ganske ubehagelig når man er mett!) Det var utroooolig godt med juleferie nå - har jobbet 100% og mer enn det hele tiden, og er veldig glad for at det bare er 2 mnd igjen på jobb. Siste dag på jobb blir (hvis alt går etter planen) 29. februar. Har et høyt tempo og mye ansvar og stress på jobben, og kjenner at det blir tøffere og tøffere. Men man får bite tennene sammen litt til! Ha en fortsatt god romjul jenter, og ta vare på dere selv og nurkene deres Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. desember 2007 #892 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) 27 uker i dag jeg Bare en uke igjen på andre trimester. Det har jammen vært et langt et. Har vondt i korsryggen, spesielt på høyre side, men ellers må jeg si formen er bra. Er mye trøtt da, men det har jeg vært siden uke 6.... Har fortsatt liten mage, ungen kommer vel som en flatpakning fra IKEA Har gått opp 7 kilo, men hvor de har gjemt seg hen er ikke godt å si. Endret 31. desember 2007 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. desember 2007 #893 Del Skrevet 31. desember 2007 Og jeg er 24 fullgåtte uker. Magen er liten og gått opp ca 5 kg (11 kg mindre enn sist på samme tidspunkt ). Kjenner masse liv og til tross for foranliggende morkake kjennes sparkene og bevegelsene veldig godt . Mannen driver og lager mat (danderer desserten), da vi får to par på tre retters middag i kveld. Været er upåklagelig og vi har skyfri himmel. I går sydde jeg en kjole til lilletuppa i mørk lilla ull. Broderte to hjerter på brystet i en lyselilla ulltråd (nøstebarn). Tenkte det skulle være endel av hentesettet til lillemor Ha en super dag og et godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 31. desember 2007 #894 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg har brukt romjula i mammas babyklæresker! :juhu: Nå vasker jeg faktisk babytøy for første gang i mitt liv, det er ikke ofte jeg gleder meg til å henge opp tøy :dåne: Jeg har funnet ut at vi har lånt veldig mye tøy og fått en del, så jeg kommer ikke til å kjøpe et eneste plagg før småtten kommer. Vi får heller supplere etterhvert som han vokser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. desember 2007 #895 Del Skrevet 31. desember 2007 Tenk, nå trenger vi snart ikke å si at vi skal ha barn neste år. Om ikke mange timene skal vi ha barn i år :dåne: Vårt år - 2008!!!! Jeg har lagt på meg totalt 3 kilo, magen er kjempeliten - synes jeg selv da - men det er masse liv der. Hadde jeg ikke visst at det var bare en hadde jeg jammen begynt å tvile. Når jeg ligger på ryggen røre magen seg både hit og dit Håper dere får en flott nyttårsfeiring alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. januar 2008 #896 Del Skrevet 1. januar 2008 I år får vi møte våre søte små, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. januar 2008 #897 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår, jenter! Gleder meg til de søte små kommer og hilser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 2. januar 2008 #898 Del Skrevet 2. januar 2008 Er det bare meg, eller begynner tiden virkelig å rase nå? Vi har diskutert navn i jula vi- og gjett om vi er uenige! Mine to favoritter er blitt forkastet så det holder og selv syns jeg mannen har hatt noen skikkelig fæle forslag så dette lover jo godt... Barnet kommer nok til å forbli navnløst til han er godt voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #899 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er ikke bare deg, jeg satt akkurat tenkte på alt jeg må rekke før babyen kommer. Vi sliter med navn vi også, blir ikke enige. Jammen ikke lett.. Første jeg fikk høre når jeg kom på jobb i dag var, Ååå så stor du har blitt nå. Samtalen fortsetter; Kollega: hvor lenge er det igjen nå? Jeg: litt under 10 uker. Kollega: Hva?!?!? Jeg kan ikke skjønne at du som er SÅÅÅ stor har så lenge igjen... Super start på dagen når man føler seg som elefant, formen er helt blæhh og man helst bare ville blitt under dyna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 2. januar 2008 #900 Del Skrevet 2. januar 2008 Første jeg fikk høre når jeg kom på jobb i dag var, Ååå så stor du har blitt nå. Samtalen fortsetter; Kollega: hvor lenge er det igjen nå? Jeg: litt under 10 uker. Kollega: Hva?!?!? Jeg kan ikke skjønne at du som er SÅÅÅ stor har så lenge igjen... Uff, det er ikke særlig gøy! Det stiller i kategorien "ubetenksomt sagt". Mest sannsynlig mener folk magen, men når det ikke presiseres og man får høre "nå var DU diger" og man føler seg diger med ymse ubehag, så får man lyst til å tuppe sånne kommentargivere i leggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå