Kykkelikokos Skrevet 29. november 2007 #701 Del Skrevet 29. november 2007 Er bare en ordinær UL, ja. Ellers må man ta ekstra privat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. november 2007 #702 Del Skrevet 29. november 2007 Med mindre man får ekstra UL'er pga komplikasjoner eller risikosvangerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. november 2007 #703 Del Skrevet 30. november 2007 Eller som oss: at babyen ikke ville vise seg fram noe særlig, og jordmor ikke fikk sett alle detaljene hun ville så godt som ønskelig.... så den andre UL'en vi får første uka i januar en en ren bonus for vår del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. november 2007 Forfatter #704 Del Skrevet 30. november 2007 100 dager igjen! Skal på 3D ul på tirsdag, gleder meg helt sinnsykt mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. desember 2007 #705 Del Skrevet 3. desember 2007 100 dager igjen! Skal på 3D ul på tirsdag, gleder meg helt sinnsykt mye.. Tosifret er du på nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 3. desember 2007 #706 Del Skrevet 3. desember 2007 Uff, nå begynner halsbrannen å gjøre sitt inntog... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. desember 2007 #707 Del Skrevet 3. desember 2007 Uff, nå begynner halsbrannen å gjøre sitt inntog... Du får prøve å spise lovehearts. Halsbrann er dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. desember 2007 #708 Del Skrevet 3. desember 2007 Jordmor timen min den 6. er blitt avlyst. Nå får jeg ikke ny time før i uke 24 eller 25. Ja ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. desember 2007 #709 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har også litt halsbrann noen ganger. Synes det hjelper å drikke melk eller spise yoghurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #710 Del Skrevet 3. desember 2007 Fikk et tips om mandler, og syns det funker ganske bra. Også er det jo et litt sunnere alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 3. desember 2007 #711 Del Skrevet 3. desember 2007 Mandler, lovehearts, melk, youghurt, novaluzid og gaviscon, ikke sterk mat-det lindrer noe og så er det like ille igjen. Med førstemann var det et par netter jeg våknet av at det kom over i "vrangstrupen". Aldeles forferdelig! Men men, "bare" 20 uker igjen nå så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. desember 2007 #712 Del Skrevet 3. desember 2007 Utover i svangerskapet sist var det kun Link om fungerte på meg. Melk lindret til å begynne med, men så ble det dobbelt så ille etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. desember 2007 #713 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva er Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 3. desember 2007 #714 Del Skrevet 3. desember 2007 Link är tabletter för att minska magsyran som Novalocol och liknande. Mindre magsyra = mindre halsbränna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. desember 2007 #715 Del Skrevet 3. desember 2007 aha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #716 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har slitt med halsbrann i et par år pga et hull i spiserøret og det jeg hvertfall har funnet ut av er at man må prøve det som er av syrenøytraliserende og se hvordan det funker. Link fungerte ikke i det hele tatt for meg, mens andre mener det er det som er best. Så rådet er å prøve ut å se hva som funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 5. desember 2007 #717 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har slitt med halsbrann i et par år pga et hull i spiserøret og det jeg hvertfall har funnet ut av er at man må prøve det som er av syrenøytraliserende og se hvordan det funker. Link fungerte ikke i det hele tatt for meg, mens andre mener det er det som er best. Så rådet er å prøve ut å se hva som funker Hvordan går dette med halsbrannen under graviditeten da? Link har jeg ikke testet, men siden novaluzid ikke helt gjør nytten og gaviscon lindrer noe,men smaker høgg får jeg satse på at link kan hjelpe. Nå begynner magen å presse godt oppover og pusten er blitt merkbart tyngre. Kombinert med tett nese og halsbrann begynner dette å føles riktig så gilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. desember 2007 #718 Del Skrevet 5. desember 2007 Åh, jeg er veldig plaget av halsbrann... hadde en del før graviditeten også, men nå er det virkelig som om halsen står i brann. Helt grusomt. Mandler og lovehearts tar det verste, men jeg går og småspiser hele tida for å dempe det, og da går jeg jo opp i vekt. Vond sirkel det der gett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. desember 2007 #719 Del Skrevet 5. desember 2007 For noen minutter klarte mannen min kjenne de første sparkene på utsiden av magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. desember 2007 #720 Del Skrevet 5. desember 2007 Åååh, så herlig, Monja! Mannen kjente i uke 21 her. Han trodde først det var jeg som gjorde det, men hvordan skulle jeg få det til Han la hodet på magen min her om dagen, og fikk et par kraftige rett i øret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå