monja Skrevet 26. november 2007 #681 Del Skrevet 26. november 2007 Puppene mine har ikke forandret seg etter at jeg var gravid sist, så jeg tipper de holder stand denne gangen og. Nå skal det sies at mine er forholdsvis store og tunge i utgangspunktet så tyngdekraften har gjort sitt Strekkmerker fikk jeg MASSE av sist. Fra toppen av magen til bunnen, men det er stolthetsmerkene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. november 2007 #682 Del Skrevet 27. november 2007 Har strekkmerker på puppene jeg... Ikke mye, bare noen svake streker rundt brystvortene. Fikk noen sånne i puberteten, men de bleknet veldig, får dem visst igjen nå. Ikke noe å gjøre med det Jeg har også fått mer hår på magen! Her er det mest "veiviser"... Og så er jeg en av de heldige som har litt mørke kroppshår... Ikke kjempelekkert, nei. Og så klør jeg på beina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 27. november 2007 #683 Del Skrevet 27. november 2007 Nå vet jeg ikke helt hvordan badevekten min blir i forhold til den legen har...men da jeg gikk på min i dag, hadde jeg bare gått opp 1 kg...:klø: Kan jo ikke stemme... Neida, for jeg hadde gått opp 2 kg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. november 2007 #684 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har også fått "veiviser" på magen... Og reagerte faktisk når jeg barberte meg igjår at det hadde grodd lite under armene... Det er mye merkelig når man går gravid altså. Klør sinnsykt i korsryggen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2007 Forfatter #685 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har nettopp oppdaget to strekkmerker på magen.... Det vil vel si at det blir mange av de før junior kommer. Æsj, vil ikke ha....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. november 2007 #686 Del Skrevet 27. november 2007 Veiviser, ja. Her er det frem med barberhøvel og pinsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. november 2007 #687 Del Skrevet 27. november 2007 Hei dere, Var på UL på fredag og mest sannsynlig får vi ei lita tulle Når det gjelder vekt så har jeg gått opp ca 4-5 kg men kan ennå gå med vanlige bukser om smekken er oppe. Har vært mye mer bevisst på sukkerinntaket denne gangen enn sist og veier nesten 7 kg mindre enn sist. Strekkmerker har jeg ikke fra mini og ingen antydninger til det nå heller. Han veide 4.7 kg da han ble født og regner med at tulla blir mindre (selv om jeg veide 4.8 kg). Puppene er blitt mye større, magen har vokst også har de resterende kiloene fordelt seg jevnt over tror jeg. Folk som ikke kjenner meg hakke peiling på at jeg er gravid Har begynt så smått å merke litt liv selv om morkaken ligger mellom magen og babyen. Tenk, nå er jeg snart halvveis - tida flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. november 2007 #688 Del Skrevet 27. november 2007 Hei dere, Var på UL på fredag og mest sannsynlig får vi ei lita tulle Når det gjelder vekt så har jeg gått opp ca 4-5 kg men kan ennå gå med vanlige bukser om smekken er oppe. Har vært mye mer bevisst på sukkerinntaket denne gangen enn sist og veier nesten 7 kg mindre enn sist. Strekkmerker har jeg ikke fra mini og ingen antydninger til det nå heller. Han veide 4.7 kg da han ble født og regner med at tulla blir mindre (selv om jeg veide 4.8 kg). Puppene er blitt mye større, magen har vokst også har de resterende kiloene fordelt seg jevnt over tror jeg. Folk som ikke kjenner meg hakke peiling på at jeg er gravid Har begynt så smått å merke litt liv selv om morkaken ligger mellom magen og babyen. Tenk, nå er jeg snart halvveis - tida flyr! Gratulerer med jente Når er terminen din? Ble den flytta noe på UL? Jeg ser heller ikke gravid ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. november 2007 #689 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg ser gravid ut. Hver gang jeg treffer folk som jeg ikke har møtt på et par uker så får jeg høre "Synes du begynner å bli litt feit, jeg" eller "Synes du har lagt litt på deg" og så en sånn "Haha, jeg er morsom"-latter i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2007 Forfatter #690 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg ser ut som sånn kulefisk jeg. Og har egentlig sett veldig gravid ut ganske lenge. Men jeg har visst ikke lagt på meg noe mer enn normalen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. november 2007 #691 Del Skrevet 27. november 2007 Dere er sikkert råflotte! Jeg føler meg så sinnsykt mye freshere ut denne gangen enn sist. Prøvde de gamle gravidbuksene fra mr T i helgen og det er plass til to av meg i dem. Nå skal de gis bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 27. november 2007 #692 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg ser ut som sånn kulefisk jeg. Og har egentlig sett veldig gravid ut ganske lenge. Men jeg har visst ikke lagt på meg noe mer enn normalen heller. Kulefisker er jo veldig søte da! Jeg ser ikke ut som om jeg er gravid når man ser meg bakfra, men har en fin kul som vises fra siden. I enkelte antrekk ser jeg heller ikke gravid ut forfra. Søstra mi syns det ser ut som jeg har "svelget en ball". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. november 2007 #693 Del Skrevet 27. november 2007 Hehe. Da ser du helt klart gravid ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. november 2007 #694 Del Skrevet 27. november 2007 De har ikke lenger 3D-UL på Oslo City legesenter.. Og jeg som hadde gledet meg sånn til å dra.. Så ringte jeg for å bestille nå nettopp, og fikk beskjed om at sidene deres ikke var oppdaterte.. De har ikke 3D-UL lenger.. Kan vel alltids se om vi får 3D-UL et annet sted, men tingen var at Oslo City Legesenter var så nærmt jobb, så vi kunne bare svippet innom i løpet av arbeidsdagen.. Nå vet jeg ikke om det blir noe av siden vi må reise for å komme oss til UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2007 Forfatter #695 Del Skrevet 27. november 2007 De har ikke lenger 3D-UL på Oslo City legesenter.. Og jeg som hadde gledet meg sånn til å dra.. Så ringte jeg for å bestille nå nettopp, og fikk beskjed om at sidene deres ikke var oppdaterte.. De har ikke 3D-UL lenger.. Kan vel alltids se om vi får 3D-UL et annet sted, men tingen var at Oslo City Legesenter var så nærmt jobb, så vi kunne bare svippet innom i løpet av arbeidsdagen.. Nå vet jeg ikke om det blir noe av siden vi må reise for å komme oss til UL Hva med majorstuaklinikken da? Er jo ikke så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. november 2007 #696 Del Skrevet 27. november 2007 Hehe, kulefisken Grace Morsom beskrivelse det der. Jeg har strekkmerker på sidene, det har jeg hatt siden puberteten en gang, og de plager meg ikke i det hele tatt. Har noen under puppene også. Jeg har ikke merka noe på magen ennå, men det kommer vel Jaja, man får det man får, og vi får trøste oss med at de blekner med tida. 3Dul ja, jeg har ikke tenkt noe særlig på det... Skal på ny UL i uke 27, så jeg trenger vel strengt tatt ikke 3D i tillegg til det igjen. Den blir altså så gjennomlyst den lille at det er vel nok nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. november 2007 #697 Del Skrevet 28. november 2007 Synes sånne 3D bilder ser skikkelig ekle ut jeg... :klø: Men det er kanskje bare meg? Får visst en UL til jeg også. Da har jeg hatt fem tror jeg. Det holder i massevis, kunne gjerne klart meg med en. Synes egentlig bare den ordinære var noe særlig spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2007 Forfatter #698 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har hatt flere og skal på hvertfall en vanlig en til. Men når vi var der nå sist syns jeg det var vanskelig å se ting siden babyen begynner å bli såpass stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 29. november 2007 #699 Del Skrevet 29. november 2007 Vi skal på 3D ultralyd neste uke, da er jeg i uke 26 - gleder meg til å se et ordentlig bilde av babyen vår!! Han er skikkelig aktiv til tider - så at det er liv der er det ingen tvil om - det er jo deilig det óg! *elsker å gå gravid i grunnen jeg...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 29. november 2007 #700 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg var på svangerskapskontroll idag for første gang...der gikk alt strålende og alt sto bra til med den lille...ut fra fosterlyden å høre da. Fikk beskjed om at det ikke er flere UL`r, så de ULene dere andre skal på er vel noe dere har bestilt selv eller? Har ikke fått strekkmerker enda (heldigvis), men smører meg mye etter hver dusj/bad, håper dette hjelper da. Verre er det med kiloene, er jo 21+2 idag og har gått opp ti kilo siden første legetime :dåne: Og mer skal det bli....men det er jo bare fint å vite at småen har det godt der inne, så da gjør det ingenting. Håper bare det blir like lett å få dem av igjen som det var å få dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå