LaraCroft Skrevet 20. november 2007 #621 Del Skrevet 20. november 2007 Idag er jeg 20 + 0 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. november 2007 #622 Del Skrevet 20. november 2007 Idag er jeg 20 + 0 dager Gratulerer med halvgått svangerskap :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. november 2007 #623 Del Skrevet 20. november 2007 Har vært til legen idag. Fortsatt sykmeldt i 100% tom 20. desember. Skrev oppfølgingsavtale med arb.giver og der ble det skrevet at jeg nok ikke kommer tilbake i arbeid før permisjon, på grunn av at det ikke kan tilrettelegge for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. november 2007 #624 Del Skrevet 21. november 2007 Er 100% sykemeldt jeg og, så da er vi to. Fram til 10/12 jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. november 2007 #625 Del Skrevet 21. november 2007 Da får vi bare ta livet med ro og gjøre det beste ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. november 2007 #626 Del Skrevet 21. november 2007 Er 50% sykemeldt frem til fredag. Skal til legen, så får vi se hva han sier. Jeg jobber hjemmefra de resterende 50%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. november 2007 #627 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, vi er flinke som tar vare på oss selv og den lille, jenter Det er sånn vi må tenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. november 2007 #628 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, heldige dere. Jeg går i 100% og løper ræva av meg hele dagen - og blir så sliten at jeg ligger på sofaen hele ettermiddagen. Men jeg skal holde til jul, så kan jeg gradere etter jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. november 2007 Forfatter #629 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg har vært sykemeldt denne uken og holder på å dø av kjedsomhet. Syns jobben er tyngre for tiden men heller det enn å gå hjemme.. Blir dere ikke lei av å gå hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. november 2007 #630 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg blir dritlei av å gå hjemme.....det er vanvittig kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. november 2007 #631 Del Skrevet 21. november 2007 Det er vel gjerne sånn det er, at de som går i jobb og sliter der skulle gitt mye for å gå hjemme, men de som går hjemme kjeder seg veldig og ville gjerne vært på jobb... Nå har jeg en veldig krevende jobb der jeg er på beina fra åtte til to uten å sitte, et kvarters pause hvis jeg er heldig, og møter fra to til fire. Det er ganske umulig å tilrettelegge arbeidet også, så jeg må nesten bare holde ut så lenge jeg kan. Ikke stort mer å gjøre der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 21. november 2007 #632 Del Skrevet 21. november 2007 Blir litt kjedelig å bare gå hjemme ja. Jeg har vært sykemeldt fra uke 16. Først 6 uker pga blødninger og litt hoven morkake. Og nå er det bekkenet som krangler seg. Så blir nok ikke noe mer jobbing, svangerskapspenger istedenfor. Men det mangler ikke på ting å gjøre da. Fremdeles litt igjen å pakke ut etter flyttinga. Ikke fått begynt på julegavene. Og vi har ikke handlet noe til Prikken. Så skal nok få tida til å gå. Det kjedeligste er vel å ikke snakke med så mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. november 2007 #633 Del Skrevet 21. november 2007 Begynner å bli vant til å gå hjemme, jeg. Har vært sykemeldt siden uke 6 eller noe sånt.. Men jeg jobber 50% hjemmefra da. Så jeg sover litt lenge om morgenen. Men det er utrolig mye som skjer, og det har det vært så og si hele tiden.. Driver og selger bolig, og kjøper bolig, og har tatt kjøretimer, og teori, og ditt og datt. Nå driver jeg og pakker for flytting. Det er alltid noe som skal gjøres.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 21. november 2007 #634 Del Skrevet 21. november 2007 Er det noen av dere som har fått ny UL i uke 32 pga lavtliggende morkake? Jordmor sa ikke at jeg måtte passe meg for hverken det ene eller andre på den ordinære ultralyden. Men når jeg søker litt på nettet om det, finner jeg mange tråder på andre forum hvor de har blitt rådet av sine leger om å ikke bære tungt, ikke løpe/hoppe og ikke fly-kabintrykket kan få morkaken til å briste????! Syns jo dette høres uggent ut. Jeg skal ikke til legen min før rett før jul, kanskje jeg burde ringe og høre? Er også mye plaget av kynnere, de begynte rundt uke 14. Får steinhard mage mot kvelden og våkner på morgenen med steinhard mage. Andre med det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. november 2007 #635 Del Skrevet 22. november 2007 Kynnere har jeg og. Fikk dem ganske tidlig denne gangen, rundt uke 14. Sist hadde jeg dem ikke før etter uke 30. Magen blir som stein her og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. november 2007 Forfatter #636 Del Skrevet 22. november 2007 Skal til jordmor nå klokken 10, har ikke lyst i det hele tatt. Noen som vil gå isteden for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. november 2007 #637 Del Skrevet 22. november 2007 Hvorfor har du ikke lyst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. november 2007 Forfatter #638 Del Skrevet 22. november 2007 Hvorfor har du ikke lyst? Vi har nok ikke helt den rette kjemien mellom oss jeg og hun for det første. Derfor syns jeg forrige besøk var litt ubehagelig. Sikker jeg som blåser det opp litt men sånt gjør at man ikke har lyst til å gå tilbake. Også tok hun blodprøve av meg ved håndleddet sist, fordi hun mente jeg ikke hadde noen fine blodårer som hun fant i armene. Og det resulterte i et superhovent, blå grønt håndledd. Så det kan nok være tilfeldigheter at det ble litt kjipt forrige gang, men får se i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. november 2007 #639 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har ikke rukket å kjede meg hjemme ennå, men nå har jeg bare vært 100% sykemeldt den uka her da. Er jo en del å gjøre i huset etterhvert nå som julen nærmer seg. Bedre å være hjemme enn å være på jobben og stort sett se på at de andre jobber... Er ikke alle som har kontorjobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. november 2007 Forfatter #640 Del Skrevet 22. november 2007 Er ikke alle som har kontorjobb! DEt var ikke sånn ment altså. Jeg bare spurte fordi jeg har kjedet meg noe helt enormt når jeg har vært hjemme i en uke, så jeg antok bare at de som har måttet gå hjemme mye lenger også syns det var litt kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå