Gå til innhold

Bollemus/flatmus?

Anbefalte innlegg

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg har skikkelig bollemus, og jeg vil ikke ha det! jeg føler meg så.. eh.. mandig? jeg, som mange andre her er redd for hva folk synes når det viser under stramme bukser osv :(

men, som en annen her nevnte: hva er bollemus på engelsk? cammeltoe er jo ikke det samme..

• 10 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest FAAIIIL
Skrevet
Gutta vil ha bollemus ;)

Når vi gutta diskuterer damer spør vi alltid hverandre om dama hadde bollemus.

Bollemus er det vi gutta digger ;)

FFEIIIILL, Motsatt

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet
MEN? Hva er bollemus på engelsk????

"Pussy with a bolle"

• Liker 1
Skrevet

Bollemus har ingenting med å være overvektig å gjøre. Det er skambenet som er lengre ut og da får man bollemus som det kalles.

Måtte bare skrive det siden noen her tror man har bollemus fordi man er overvektig. Supertynne jenter kan også ha bollemus.

Bollemus/flatmus har med skambenet å gjøre. Skambenet er det benet man kjenner hvis man trykker litt der hårene er liksom...

Å for å svare på spml. Jeg har flat.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
cumeltoe

Bollemus er veldig veldig VELDIG opphissende.

Skrevet

Feil. Cameltoe er når trusa/buksa sitter fast i skrittet og gjør at det ser ut som en kamelfot. Sjekk det på google.

• 1 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hei jeg er jente på 14 er 1.74 høy og veier 54 kg og har bollemus mange sier at jeg er veldig tynn og da mener jeg så tynn at bestemor trodde jeg var anoretiker jeg er ikke det assa men alle kan ha bollemus om du er tjukk eller tynn og det vil si at den stikker ut og har litt mere kjøtt en flatmus min stikker ca 4 cm ut så når jeg står sidelengs foran speilet buler det ut klitorisen min er også veldig stor og henger utenfor og det er flere menn som synes det er sexy en de som synes det er stygt tror ikke det har noe med former og bhstørrelse å gjøre jeg bruker 70 a og har veldig flat og liten rompe

AnonymBruker
Skrevet

neineinei!

Bollemus har ingenting med hverken overvekt eller skambeinet å gjøre!

Bollemus er når alt er skjult. Dvs de indre kjønnsleppene ikke synes - de ytterste "dekker" alt.

Mange har det og mange har ikke det.. Dvs at de indre kjønnsleppene "Stikker" utenfor..

Get it?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

neineinei!

Bollemus er når alt er skjult. Dvs de indre kjønnsleppene ikke synes - de ytterste "dekker" alt.

Mange har det og mange har ikke det.. Dvs at de indre kjønnsleppene "Stikker" utenfor..

Get it?

Korrekt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bollemus har ingenting med å være overvektig å gjøre. Det er skambenet som er lengre ut og da får man bollemus som det kalles.

Måtte bare skrive det siden noen her tror man har bollemus fordi man er overvektig. Supertynne jenter kan også ha bollemus.

Bollemus/flatmus har med skambenet å gjøre. Skambenet er det benet man kjenner hvis man trykker litt der hårene er liksom...

Å for å svare på spml. Jeg har flat.

Tull! Bollemus er venusberg med ekstra fett på. Alle vet jo dette. Jeg har selv bollemus og når jeg kjenner på den er det mykt "langt ned". Til jeg treffer skjelettet

neineinei!

Get it?

Korrekt!

Dere to siste:

Dette er jo helt feil. Dere er så på bærtur som det går an å få blitt. Bollemus er venusberg med fett på. Det dere beskriver er normal fitte der de indre kjønnsleppene ikke stikker utenfor de ytre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

for en stilig tråd å bringe opp igjen :fnise:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Dette er noe jeg sliter skikkelig med. Syns det letteste å gå i er bukser faktisk. Det er verre med kjoler..alle slags kjoler :forvirret:

Jeg er så redd for hva gutter skal si, eller hvordan de reagerer når de ser den, og hvis noen kjenner jeg har bollemus :flau:

Jeg føler mange gjør "narr" av bollemus, og da er det jo ikke rart at man får litt dårligere selvtillit? Sant? :sad:

AnonymBruker
Skrevet

"Pussy with a bolle"

Hahahahahahhaahahaha

Beetle bonnet.

• 9 måneder senere...
Skrevet

Bollemus er bare det kvalmeste. Hadde gjort alt i hele verden for å få den bort. Det ødelegger sex livet mitt totalt!!!!!

• 4 uker senere...
Gjest Sexysue
Skrevet

Lurer på hvor mange ganger jeg har googla bollemus .. alltid hatet og ha det selv , og hver gang jeg kom inn på et sånt forum når jeg var yngre , har det alltid vært flertallet som liker det! Likevel er det de kommentarene som gjesten ovenfor her har som sitter igjen: bollemus er stygt!

Nå har jeg blitt såpass gammel, og erfaren at jeg ikke lar det gå innpå meg og har vent meg til at sånn ser jeg ut, noen liker det , noen ikke.. og det er greit!

Men tenker på de unge jenter som er som jeg var og søker det opp og kommer over sånne, i et håpløst håp om bekreftelse på et endelig svar på om det er fint elr ikke og håper de klarer og ikke bli så påvirket av sånne svar som jeg ble.

Skulle ønske det var litt sånn, har du ikke noe pent og si , så hold kjeft.

Men sånn er det jo ikke, så mitt håp er at alle som skjems over sin bollemus og leser disse negative kommentarene : glem de , jeg lover deg at alle du møter på din vei som skal se den , kommer enten til og like den og/eller ikke engang tenke på om den er bolle elr flat! Scouts honor !;) Never mind the haters , helt sikkert noe de er usikre på de også.

AnonymBruker
Skrevet

Bollemus er sexy og deilig.. å mange menn som elsker det. Men selv synes jeg flatmus er penere,serlig når man skal ha trange klær. Hilsen jente med bollemus.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg har flatmus.. tror aldri jeg har sett en bollevariant før.

Gjest badeand1
Skrevet

Flat. er fornøyd. ^^

Ville ikke hatt noe annet. :P

AnonymBruker
Skrevet

Ehh, hvor går grensa? Jeg ville sagt bollemus, men har aldri hatt problem med at dette har vistes når jeg har gått med tights osv.

MEN så hater jeg å gå i trusa da, selv om det på morgenen og kanskje om kvelden er noe jeg må.. Har som oftest stor tskjorte som jeg drar over meg for at det ikke skal vises. Ellers tror jeg typen liker det, den får iallefall nok kos :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...