Gjest s0l Skrevet 3. august 2007 #21 Skrevet 3. august 2007 Hmmm, er ikke bollemus når selve venusberget samt de ytre kjønnsleppene er "kjøttfylt"? Haha... Dette blir bare mer og mer komisk spør du meg
Gjest Gjest_Kristoffer_* Skrevet 3. august 2007 #22 Skrevet 3. august 2007 Hva liker gutta best a? Syns dere noe er penere enn andre? Gutta vil ha bollemus Når vi gutta diskuterer damer spør vi alltid hverandre om dama hadde bollemus. Bollemus er det vi gutta digger
Gjest Gjest_blabla_* Skrevet 3. august 2007 #23 Skrevet 3. august 2007 Gutta vil ha bollemus Når vi gutta diskuterer damer spør vi alltid hverandre om dama hadde bollemus. Bollemus er det vi gutta digger Hah, morsom tråd dette gitt Vel, er mann selv og jeg personlig synes flat er mer sexy å se på, estetisk. Bolle er likevel deilig pga mer varme og omslutter penis mer kanskje. hmm? har ingen preferanser egentlig men hvis må velge blir det flat for meg altså. For meg er bollemus en mer kjøttfull og da er det ikke bare venusberget men også kjønnslepper og området rundt som er mer kjøttfullt.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #24 Skrevet 3. august 2007 Hah, morsom tråd dette gitt Vel, er mann selv og jeg personlig synes flat er mer sexy å se på, estetisk. Bolle er likevel deilig pga mer varme og omslutter penis mer kanskje. hmm? har ingen preferanser egentlig men hvis må velge blir det flat for meg altså. For meg er bollemus en mer kjøttfull og da er det ikke bare venusberget men også kjønnslepper og området rundt som er mer kjøttfullt. Så du velger det som er penest fremfor det som er deiligst? Er ikke det litt rart a? Alle mus er vel stort sett pene uansett mener jeg..
Gjest Gjest_blabla_* Skrevet 3. august 2007 #25 Skrevet 3. august 2007 Så du velger det som er penest fremfor det som er deiligst? Er ikke det litt rart a? Alle mus er vel stort sett pene uansett mener jeg.. Hmm godt spørsmål. Det høres kankjse rart ut. Jeg tenner nok mest på en flat, og ettersom forskjellen i følelse er veldig liten går jeg for den flate. Ville gentlig bare påpeke at begge deler er deilig og at forskjellen ligger mest i det estetiske for MIN del. Men som sagt, ingen av delene har egentlig noe å si for opplevelsen. og kan ikke tenke meg at noen (seriøse) menn vil ha noe problem med de forskjellige variantene.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #26 Skrevet 3. august 2007 Altså. Når JEG tenker på bollemus eller ei, så kommer det kun an på hvor "forhøyet" venusberget(fy faen for et navn forresten) er. Det har ingenting med tranghet, området rundt åpning å gjøre. Jeg har selv flat (svakt opphøyet er det alltid) men ikke en bollemus nei. Jeg er selv slank, og har vel og tenkt tanken at det ofte har med fettprosenten i kroppen å gjøre.. Jeg er selv veldig fornøyd med den jeg har hehe. Kunne ikke tenke meg en bollemus, hadde irritert meg over at den "bulet ut" der, og generelt at musa mi var "tjukk" huff Når det gjelder hva menn liker, tror jeg dette blir akkurat som med pupper/tranghet etc. Noe for enhver smak Det finnes ikke et fasitsvar på hva alle menn ønsker.
Elodi Skrevet 3. august 2007 #27 Skrevet 3. august 2007 Morsom tråd Og da kom jeg på en vits jeg hørte en gang... Bollemus, ja det er det når musa synes under bunaden 3
Gjest lillebøll Skrevet 3. august 2007 #28 Skrevet 3. august 2007 Morsom tråd Og da kom jeg på en vits jeg hørte en gang... Bollemus, ja det er det når musa synes under bunaden Så et bilde av ei engang, før og etter fettsuging. Den syntes under bunaden gitt!
Gjest Miss Bolle Skrevet 3. august 2007 #29 Skrevet 3. august 2007 Har aldri trodd at bollemus har sammenheng med overvektig. Men det er jo av egen erfaring. Har definitivt bollemus og har alltid vært slank og oftere hellet mot undervektig enn overvektig. Og bollemusen har ikke endret seg av vektendring heller. Selv om det hadde vært ønskelig for synes flat er finere. Men i en hel del diskusjoner om dette temaet før har flertallet av menn hellet mot bollemus. Noe som er uforståelig for min del... Og at jeg kan fettsuge en bollemus høres merkverdig ut. Det er jo ikke bare fett som lager et "forhøyet venusberg", for min del har det nok mer med beinbygningen der å gjøre. Man kan likssom ikke få til å ta et godt tak, en håndfull bolle, selv om den er ganske så rund
Gjest lillebøll Skrevet 3. august 2007 #30 Skrevet 3. august 2007 Og at jeg kan fettsuge en bollemus høres merkverdig ut. Det er jo ikke bare fett som lager et "forhøyet venusberg", for min del har det nok mer med beinbygningen der å gjøre. Man kan likssom ikke få til å ta et godt tak, en håndfull bolle, selv om den er ganske så rund Skal love deg at den bollen jeg så var mer enn en håndfull. Den var vel både suget og klippet og limt.
Gjest lillebøll Skrevet 3. august 2007 #31 Skrevet 3. august 2007 http://www.plasticsurgerypa.com/index.cfm?...p;ProductID=458 Ikke rett bilde, men et annet eksempel.
Gjest TS Skrevet 3. august 2007 #32 Skrevet 3. august 2007 TS her, så gøy at mange har svart!! Morsom tråd ja, har lest igjennom her. De av gutta jeg har snakket med har sakt at "Bolle" mus er deiligst, jo mer mus jo bedre!! De syns det er mer DIGG liksom.. PS: de bildene til lillebøll er ikke det jeg kaller bollemus.. hehe.. Det bilde var EKKELT!! Artig å følge videre på denne tråden..
Gjest Mirina Skrevet 3. august 2007 #33 Skrevet 3. august 2007 I følge kjæresten min har jeg ikke bollemus.
Gjest Chrizzy Skrevet 3. august 2007 #35 Skrevet 3. august 2007 Bollemus! Phø! Dårlig eksempel på en bollemus det der. Man trenger heller ikke være rund for å ha en bollemus. Det berget der oppå er bare større og litt rundt.
Gjest lillebøll Skrevet 3. august 2007 #36 Skrevet 3. august 2007 http://www.pbase.com/hmetal/image/52492888/medium.jpg Der da?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #37 Skrevet 3. august 2007 Phø! Dårlig eksempel på en bollemus det der. Man trenger heller ikke være rund for å ha en bollemus. Det berget der oppå er bare større og litt rundt. ENIG!! Jeg har "bollemus" og syns selv den er kjempe pen å se på. Ikke sånn ekkel . X-typen min syns jeg hadde kjempe pen og deilig mus.. hehe..
Gjest Chrizzy Skrevet 3. august 2007 #38 Skrevet 3. august 2007 Bollemus 1 Bollemus 2 He he, neida. Hva i svarten heter bollemus på engelsk?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #39 Skrevet 3. august 2007 http://www.pbase.com/hmetal/image/52492888/medium.jpg Der da? Beste hittil!! Jeg har "bollemus" men ikke sånn stor liksom.. min er mindre og nettere.. haha.. morsomt dette her
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2007 #40 Skrevet 3. august 2007 Bollemus 1 Bollemus 2 He he, neida. Hva i svarten heter bollemus på engelsk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå