Kakaokopp Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hva stod/ står det på din ultimate favoritt t-skjorte/topp/singlet? Jeg har en fra altforlengesiden hvor det stod "If you are rich I am single" Fatter ikke hva som sa klikk da jeg kjøpte den
Gjenglemt sykkellås Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Det står "Katt er best" på min favorittopp. Den er fra Probat og jeg fikk den i bursdagsgave fra noen gode venner for noen år siden.
Wildy Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=425 Fikk denne i bursdagsgave av en kompis som er reaksjon på at jeg klagde over små pupper..... Litt snedig; kvinner reagere negativt på den, menn synes den er fantastisk.....hehe...
Gjest Peachbud Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 (endret) Da jeg var ca 11 fikk jeg en t-skjorte fra JC som det sto "Professionally extended" på brystet på. Ante ikke hva det betød. Det var ingen som reagerte på den før kanskje 10 år etterpå da jeg brukte den igjen. Haha. Edit: Må legge til at dette var før moten med skrift på brystet kom. Skriften er inkorporert i "mønsteret" på brystet. Men likevel. Endret 2. august 2007 av Peachbud
Ginen Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Jeg har ingen t-skjorter eller topper med trykk på, bortsett fra folkehøgskole-t-skjorta, og vil ikke akkurat kalle den kul. Men kjøpte en t-skjorte til typen da jeg var på ferie nettopp, der stod det: I am a bomb technician. If you see me run, try to keep up. Syns det var hysterisk festlig.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Jeg har ingen t-skjorter eller topper med trykk på, bortsett fra folkehøgskole-t-skjorta, og vil ikke akkurat kalle den kul. Men kjøpte en t-skjorte til typen da jeg var på ferie nettopp, der stod det: I am a bomb technician. If you see me run, try to keep up. Syns det var hysterisk festlig. syns jeg også
milla-mor Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 jeg har en "guri malla, det var interessant!" fra probat. fikk til bursdag fra broren min bestevenninnen min har en "i`m a natural blond, so speak slowly". hun har langt lyst hår, og er snart utdannet lege. hvis hun virkelig var dum, hadde jeg tatt den fra henne...
venus* Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Jeg tror jeg var ca 10 år når jeg fikk en t-shirte med logoen til Nike og påskriften: I just did it. Må ha vært perverst morsomt for de som skjønte det, jeg gjorde det ikke
Gjest Tanita Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Må følge med på denne tråden! Har ingen t-skjorter det står noenting på jeg.
Quirky Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 (endret) Jeg går lite i topper med trykk for tiden, men jeg har også en med "katt er best". Bare synd at den er brun- jeg har fått nok av jordfarger. Jeg har også en gul en fra Probat med "Grete Flode" på, med bilde av en flodhest, men den passer (ironisk nok) ikke lenger. Burde kanskje ta med en runde på Grete Roede. Jeg elsker probat! Endret 2. august 2007 av Quirky
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 Three reasons to be a teacher: JUNE JULY AUGUST
honey21 Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 Min favorittopp var en t-skjorte jeg hadde da jeg var 8-9 år. Den hadde bilder av masse dyr og så stod det "Save the animals". Den var så fiiiin syntes jeg
Ephemera Skrevet 2. august 2007 #13 Skrevet 2. august 2007 Jeg tror jeg var ca 10 år når jeg fikk en t-shirte med logoen til Nike og påskriften: I just did it. Må ha vært perverst morsomt for de som skjønte det, jeg gjorde det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå